3de kindje deel 4

Debby, he bah, balen meid.

Ik ben vanmiddag ongi geworden. Nog niet zoveel, maar gelukkig heb ik niet teveel in spanning hoeven wachten.
Hopelijk zet het door...dan kan ik weer met een schone lei beginnen.
Heb er nog steeds niet veel vertrouwen in...

Chris: geniet maar lekker hoor, jij hebt ook genoeg ellende meegemaakt.

Debby, onze tijd komt nog wel he?

Hallo allemaal
Nou wat ik al dacht hij is erg groot dus hij wordt met 39 weken gehaald en dat geeft wel rust. Ben zelf nog een keer op suiker getest omdat ik veel vruchtwater heb en weer een groot kind dus dat is even checken.

Ik heb een hele grote buik zeker op mijn postuur dus het valt extra op. Ik heb het erg benauwd en ziek overgeven enz dus ik tel echt nu wel de dagen!

Allemaal veel succes!

Liefs
Lies

Lies,

meid, pittig hoor!! Nou, ik word wel heel nieuwsgierig naar je kindje hoor!! Nog zo'n 3 wkn dus?
pfff, jij hebt een zware zw schap gehad hoor. Volgens mij ben je de hele tijd ziek geweest. Bleh!

Ik ben normaal ongesteld, jippie!!
helemaal opgelucht. Geen verklevingen dus. Ben ook weer helemaal opgefleurd. Pillen zijn uitgewerkt, humeur is weer goed. Wel moe van de spanning van afgelopen week.
Erg veel zin in ....juist...hihihi. Nog ff wachten tot ongi over is...
Verder flinke twijfels over wel of niet een derde. Ik laat de natuur maar zijn beloop gaan. Sinds de mk van mijn zoontje met Down geloof ik dat ik het maar moet laten gebeuren. Of er wel of niet nog een goed zw schap komt....we wachten af.

Voel me wel sterk. I'm still standing, after all this time...

Hallo allemaal,
Nou, bij ons zijn de laatste uurtjes aangekomen.
Vanacht om 2.30 uur zijn mijn vliezen gebroken.
Daarna tot 7.00 uur liggen puffen. Toen waren de weeen weg. Balen.
Ik heb nu sinds vanochtend geen weeen meer.
Hopen dat ze snel terugkomen. Ik moet sowieso vanavond naar de gyn. Voor kweek en controle. Mocht er niets meer gebeuren qua wee-aktiviteiten krijg ik morgen een infuus. Ik mag dan vannacht in mijn eigen bed slapen.
Duimen jullie voor weeen!!
Groet, Janien

Oooooooooh Janien wat spannend!!!!!!!!!!!!!!

Ja natuurlijk ga ik hartstikke zitten duimen!!! Zou toch mooi zijn als de weeën vanzelf spontaan doorzetten en je gyn vanavond niet eens meer een controle hoeft te doen omdat je al druk bezig bent je baby te krijgen! Wow meid, wat is dit leuk - de eerste forumbaby komt er nu echt aan! Ik wens je een hele soepele en mooie bevalling toe en voor straks een kerngezonde baby in je armen. Heel veel succes!

Dikke knuffels van Chris

Ja natuurlijk ga ik hartstikke zitten duimen!!! Zou toch mooi zijn als de weeën vanzelf spontaan doorzetten en je gyn vanavond niet eens meer een controle hoeft te doen omdat je al druk bezig bent je baby te krijgen! Wow meid, wat is dit leuk - de eerste forumbaby komt er nu echt aan! Ik wens je een hele soepele en mooie bevalling toe en voor straks een kerngezonde baby in je armen. Heel veel succes!

Dikke knuffels van Chris

Dikke knuffels van Chris

Tja, sorry (drie keer is wel wat veel...) Maar ik kreeg twee keer een melding dat de server overbelast was of onder onderhoud en dat daarom mijn bericht niet geplaatst kon worden... pffff.

Groetjes, Chris

Terug
Bovenaan