3de kindje deel 4

Hoi allemaal,

Gister nog een echo gehad van ons kleine frummeltje. De dame of meneer in kwestie lag in eerste instantie heerlijk te slapen maar opeens werd het kleintje wakker. Eerst gingen er alleen een paar voetjes op en neer maar vervolgens schoten alle armpjes en beentjes de lucht in. Zo schattig! Een humpie van 3,5cm maar wel al een echt minimensje....ik klim weer even terug op mijn roze wolk!

Liefs, Chris

Janien,
joehoe!!! gefeliciteerd!!! De eerste forumbaby. jeetje, kletsen we al zo lang???
super de super.
Geniet lekker van d'r...

Edith

Jippie Janien, gefelicitieerd. Wat gaat de tijd inderdaad snel. Zo zijn we bezig om zwanger te worden en zo is het eerste kleintje alweer geboren. Mooie naam, had er ook nog niet van gehoord. Ga maar lekker van haar genieten en laat nog wel van je horen. Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat.

Liefs Debby

Hallo allemaal,
Wat een hectische dagen.
Alles vliegt voorbij. Ik heb bijna geen tijd om even bij te kletsen hier.

De kraamhulp is net weg en manlief is met de dochters naar judo.

Amarens doet het heel goed. Ik ben helemaal verliefd op haar...
Heerlijk om weer zo'n droppie in je handen te hebben.

Gisteren de kraamtranen laten vloeien.
Bah, dat vind ik wat minder, maar hoort er toch ook bij.

Lichamelijk gaat het met de dag beter met mij.
Vanmiddag weer op ijzer getest en die is weer op zijn oude nivo.
Ben nog wel erg moe, maar dat gaat vanzelf ook weer beter.

Ik moet zo weer voeden, maar bij een volgende 5 minuten tijd zal ik jullie reacties weer gaan bijlezen.

Lies, hoe is het met jou???
Weet je al wanneer ze de kleine gaan halen.

Groet,
Janien

Janien, ja dat weet ik op 19 oktober om 7.00 gaan ze beginnen met de inleiding. Het kan ook nog altijd zo zijn dat hij uit zichzelf voor die tijd komt maar dat geloof ik op de een of andere manier niet. Ik zou wel heel blij zijn als hij zich eerder aankondigt want de laatste loodjes zijn wat aan de zware kant. Ook nu weer geen lucht en erg benauwd.Ja die kraamtranen, bij de eerste totaal niet gehad bij de tweede een beetje maar dat had veel te maken met het overlijden van mijn moeder maar het is inderdaad wel vervelend.
Gelukkig gaat het met jou ook elke dag weer beter het is toch best een aanslag.

Christine wat fijn van je goede echo! Heerlijk geniet ervan.

Edith ben je nu weer helemaal de oude en is je lichaam weer goed voor je gevoel nu?

Debstars balen he dat je weer moet wachten maar ook voor jou zal het komen.

Suus fijn dat jij je ook beter voelt.

Nou iedereen succes! Ik ben vast mensen nu vergeten maar ik moet mijn kinderen naar bed brengen (althans naast mijn vent mee naar boven want hij moet alles doen).

Liefs
Lies

Pfff. Lies, pittig hoor.
Nou, je kunt aftellen.
Hier mijn lijf nog niet op orde. Eergisteren heftige buikpijn. Gisteren en vandaag ook nog gezeur. Leek of eierstokken op springen stonden,maar nog te vroeg voor ei.
Snap er niet veel meer van. Maar ben al blij dat ik gewoon ongi op die hormoontroep ben geworden. Hoef ik voor het eerst geen verder onderzoek en wacht ik het gewoon verder af.

Janien: o, de hectiek van een babietje. Wat lijkt dat toch allemaal lang geleden!!! Hopelijk gaat alles goed. Ook met voeden en zo. Geef je borstvoeding?

Succes ermee!

Edith

Ha Lies, wat fijn dat het einde in zicht is! Spannend hoor, de tweede forumbaby! Balen dat die laatste loodjes ook echt van lood zijn... Las ooit eens de uitspraak dat je na die zware zwangerschapsweken het toch wel verdiende om minstens 3 weken lekker vakantie te vieren aan een zonnig strand ver weg van hier (en alleen af en toe hoefde om te draaien om egaal bruin te worden en te wenken naar de kelner voor een verfrissende coctail). Laat dát nou net niet aan de orde zijn met een pasgeborene haha!

Maar in elk geval heb je dan weer voldoende lucht - lijkt me ook niet onprettig!

Liefs, Chris

He Chris
Nou het hebben van lucht alleen al wat een verademing zal dat letterlijk zijn zeg en niet meer zo vaak naar het toilet in de nacht dat is een tweede opluchting. Jeetje wat kan een mens naar zoiets uitkijken gewoon niet normaal meer. Hele triviale dingen die gewoon normaal zijn.
Ik was vandaag even op mijn werk om iets af te geven vroegen allemaal mensen of ik een tweeling kreeg nou zo erg is het dus!
Maar goed nog anderhalve week en dan heb ik mijn zoon en die ga ik dan de hele dag knuffelen samen met mijn andere twee kinderen, mijn vent zei nog jeetje man 3 kinderen als ze nog aanhang meenemen later zitten we met 8 man aan de kersttafel!

Ik hou jullie op de hoogte het is wel stil hier ik heb natuurlijk niets te doen dus zit de hele dag wat te computeren .
Liefs
Lies

Terug
Bovenaan