3de kindje deel 4

Oh Lies,
Wat spannend.
De laatste dagen voor jou.
Ik hoop dat je een goede bevalling hebt en hopenlijk zien we gauw het 2e forumbabytje.
Groet,
Janien

Weet iemand trouwens of je foto's kan plaatsen op dit forum?
Ik zal het eens proberen.

Edith,
Ik kolf.
Dit is echter niet voldoende voor alle voedingen.
Ze krijgt daarnaast nog Nutrilon.
Amarens is een heel zoet babytje.
Ze huilt alleen als ze honger heeft. De rest van de dag hoor ik haar niet.
Ze is zo zoet dat ik af en toe denk dat er toch een moment moet komen dat ze ineens heel erg gaat huilen van krampjes of wat anders ofzo...
Maar tot op dit moment geniet ik van haar rust.

Wat vervelend dat je menstruatie nog niet helemaal goed gaat.
Lijkt me ook erg frustrerend.
Hoe is het met de overname van de zaak?
Wanneer is dat precies?
Ga je het dan alleen runnen? Heb je ook personeel?

Groet,
Janien

Nog eens een poging wagen......

Soms doet het forum zo vreemd!

Janien; hartelijk gefeliciteerd met de kleine meid!!!!
Heerlijk dat ze er is en dat het allemaal zo goed gaat!
Toch wel lekker dat je zo snel weer op de been bent he. Geniet er maar lekker van!

Lies; Wat heerlijk dat er nu een datum is om naar uit te kijken. Natuurlijk hoop ik ook voor jou dat je eerder zelf aan de gang gaat, maar het einde komt nu echt in zicht! Nog 9 dagen en dan komt die kleine man echt! Heerlijk, zeker als je zoveel last hebt van die enorme buik!
Ze vragen ook standaard iedere zwangerschap aan mij of ik zeker weet dat het er geen 2 zijn. Dus die enorme toeter kan ik me wel een voorstelling bij maken.
Nog even meis en dan mag jij ook jouw kleintje gaan vasthouden!

Met mij gaat het helaas weer wat minder.
Mijn bloeddruk gaat nu echt omhoog en daardoor ben ik weer flink misselijk, heb hoofdpijn en last van mijn maag. Woensdag naar de gyn, ben benieuwd wat die er aan gaat doen.
Nu maar hopen dat hij ook iets weet tegen de misselijkheid, want ik wordt het nu toch wel een beetje beu......
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het de afgelopen 2 weken erg druk heb gehad, dus dat werkt ook niet echt mee. Nu een lekker rustig weekend voor de boeg, dus hopelijk voel ik me daarna weer wat beter.

Groetjes Suus

Suus ik heb omeprazol gebruikt tegen maagzuur en dan ben je echt een stuk minder misselijk, ik heb dat nu nog en dat scheelt wel heel erg hoor. Dat mag je de hele zwangerschap gebruiken ik zou dat eens vragen het hielp bij mij echt.

Janien ik wil dat ook wel weten van die foto plaatsen maar volgens mij kan dat niet. Ik heb het nog niet gezien. Fijn man een rustig kindje heerlijk!

Edith het blijft balen zeg als je lichaam zo van slag is. Natuurlijk komt het wel weer goed maar het is wel erg vervelend.

Vannacht was weer een fijn nachtje 5 keer naar het toilet tja en dan zie je toch weer bijna ieder uur. Nou nog 9 nachtjes en dan is het over!

Liefs
Lies

sorry als ik wat minder reageer, maar nogal naar sterfgeval in de familie.
Ben niet zo in de stemming om over zwanger zijn na te denken.
Gatverdamme, wat een kl*tejaar is dit zeg...
:'-(

Jeetje Edith wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je hoofd nu wel ergens anders naar staat.

Hoe gaat het met de rest?

Lies

Hè Edith wat naar! Heel veel sterkte met het overlijden in jullie familie!

Vandaag al weer 11 weken, de laatste weken zijn echt voorbij gevlogen! De eerste weken waren niet om door te komen. De angst zat er na twee miskramen toch wel heel erg in dat het weer fout zou gaan. Nu heb ik er toch wel een rustig gevoel over. Tuurlijk, de angst blijft altijd wel dat er iets mis kan gaan maar dat is sowieso een standaard angst van iedere zwangere denk ik. Wel krijg ik a.s. woensdag een vlokkentest waar ik ook wel tegenop zie. Neem je natuurlijk ook een riscico mee maar na lang wikken en wegen toch besloten het te doen. Ik heb behoefte aan de zekerheid dat nu echt alles goed is en een combinatietest geeft wel een indicatie maar ik ben bang dat ik dan weer aan de uitslag ga zitten twijfelen (muts als ik ben....)

Ik weet niet meer wie het was op dit forum maar er was iemand die haar kinderen met de 12 weken echo liet weten dat er een baby onderweg was. Vond het toen al zo'n leuk idee - gaan wij ook doen! Over 1,5 week hebben we een 12 weken echo in het ziekenhuis en we laten de kids eerst in de wachtkamer zitten om te kijken of alles ok is (is 8 dagen na de vlokkentest en ze hebben verteld dat een week na de test het risico op een mk als gevolg daarvan weer zo goed als verdwenen is). Als dan dus alles ok is haalt mijn man ze er bij en dan maar kijken of ze weten waar ze naar kijken haha!

Zo, ga nu maar eens even met een sopjel door het huis want het is hier weer een stoffige puinhoop....

Liefs, Chris

Terug
Bovenaan