3e kindje

Hej Sanniebal en RW,

Hartstikke bedankt voor jullie felicitaties. Jaaaaaaah, 35, ik ga nu naar de andere helft van mijn leven (richting midlife-crises, overgang, e.d.), maar hoop toch nog een keer mama te worden.
Vanochtend werd ik verrast door mijn 2 kleine knullen met elk een rode roos en een mooie tekening.
Mijn grote knul met 35 langstelige rode rozen!!!!!!!!!!!!!  Werd op slag weer verliefd op hem. Weet nu weer waarom ik met hem getrouwd ben en natuurlijk samen de kids met hem heb. haha.

Verder is hier nog niets aan de hand. Ben nog steeds niet ongesteld geworden, ofschoon de test donderdag negatief aangaf (extra 's-ochtends gedaan).   Maar nog even afwachten. Vind het toch wel raar, zul je zien dat ik mijn ei heb gehad terwijl ik dacht dat ik ongi moest worden.

R, Natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je dochters verjaardag! Mensen die zijn geboren op 17-9 zijn erg speciaal!!!!  en ik kan het weten!!!
Ik zal heel erg voor je duimen naar je aankomende NOD.

Sanniebal: Het is balen, maar voor jou begint nu weer een nieuwe klusperiode; veel plezier en veel succes.

Groetjes en een dikke ,

Ruma

UP!

Even een kleine update. Ben nog steeds niet ongesteld geworden, zit nu op dag 38 en vanochtend weer negatief getest. Zijn betrouwbare testen (van de apotheek), dus daar ligt het niet aan. Heb al een paar weken last van die zeurende buikpijn (gelukkig niet constant) en allerlei andere kwaaltjes (zoals pijnlijke tepels, soms een vlaag van misselijkheid), maar het wil gewoon niet. Ben bang dat ik dalijk op een cyclus van 6 tot 7 weken kom te zitten. Kan ik al helemaal niet meer traceren of en wanneer ik het vruchtbaarst ben.

Liefs van een Ruma in een dipje....

hoi ruma,
nou dat is helemaal niks, word dán ongi of test positief maar deze onzekerheid...
zou je niet eventjes naar de HA gaan voor een bloedtest?
by the way ik testte bij alletwee pas na 7 weken heel licht positief dus wie weet meid.
toi toi toi.            

Hej Sanniebal,

op het moment wil ik gewoon ongi worden, heb knallende koppijn (meestal die van het ongi worden), maar heb ik ook al een paar keer gehad de laatste dagen en het wil gewoon niet. Ik wacht nog even af en anders bel ik de HA. Moet toch een afspraak maken voor uitstrijkje (jaaaaah, dat is ook 35).

Hoe is het verder met jou? Weer vol er tegenaan?

Kus, Ruma

hoi ruma,
ja, hier gaat ie goed, ik kom net onder de douche vandaan, alles weer schoon en glad,
m'n mannetje zit nu nog nietsvermoedend op de bank..., het heeft nog niet echt nut natuurlijk maar een beetje vrijen om het vrijen is natuurlijk ook best leuk.
bel die HA!!! heb je meteen dat uitstrijkje weer voor 5 jaar gehad!
kus.

Hallo allemaal,
dit is de 1e x dat ik reageer., ik voel me wel verwant met jullie...  wij zijn ook weer in de race voor een 3e. Dit was al eerder zo, begin dit jaar waren we zwanger, maar met het maken van de echo bleek dat het vruchtje/kindje niet meer leefde. Na 3 weken curretage en daarna maar even een paar maanden break genomen. Nu er weer voor gegaan en dit is de 1e cyclus weer. Spannend weer, hoor. Van de vorige 2 waren we direct zwanger (wat uberhaupt al een mazzel is). Betekent wel dat ik er nu weer meteen heel erg mee bezig ben. Ik zou eigenlijk ongesteld moeten worden afgelopen zaterdag, maar ben hte nog steeds niet. Heb er al 4 testen op zitten (mrs. ongeduld ) maar allemaal negatief. Snap er niets van. Van de ene kant heel misselijk etc, van de andere kant, voel ik me niet echt zwanger. Elk moment vd dag denk ik dat ik ongesteld word, ik word er gek van.
En er is ook niets wat je kunt doen,he....
Is er bij jullie al iets veranderd?

groet!

Hoi Margje,
Leuk dat jullie ook voor een derde gaan.
Ik zit nog midden in de nasleep van mijn miskraam van drie weken geleden..
Wacht ongi af, en ga dan langzaam aan weer proberen.
Ben nog af en toe aan het vloeien, en we hebben tussendoor al wel weer een keer geklust, maar dat zal niet veel betekenen nu denk ik.
Heb s'avonds ook een heel opgeblazen gevoel, erg rot.
Nou hopleijk gaat het er weer van komen voor ons allemaal.
En Ruma, hoe is het bij jou..of heb je ergens anders toevallig iets geschreven?
Ik heb nog niets gelezen verder?
Kijk later nog wel even.
Donderdagavond is mijn avond..Mannetje is dan thuis, en ik ga er even
lekker uit. Even shoppen, of op visite ofzo..even relaxen..haha
Groet R

Joepie!!! Ik ben vanochtend ongesteld geworden!!!! Eindelijk, na 41 dagen...... Ben blij dat het toch nog allemaal gewoon op gang is gekomen. Kan ik nu ook de HA bellen voor het uitstrijkje (hiephoi).
Ik heb nu wel met mezelf afgesproken dat ik niet meer om die vruchtbare dagen heen klus, maar gewoon als ik zin heb (manlief hoef ik niet te vragen, die heeft altijd wel zin). Zo hebben we het bij die andere twee ook gedaan en ik was beide keren supersnel zwanger (ondanks mijn zeer onregelmatige cyclus). Nu moet ik ook wel toegeven dat ik nu bij God niet meer zou weten wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, dus we gaan gewoon voor de fun en we laten het op ons afkomen!! Nadeel is dat ik nu dus pas weer mijn verwachte NOD op   2 november!!!!!!!!!!!!!!!  heb. En we zitten nu in september!!!!!!!!!

Sanniebal: nog een leuke avond gehad eergisteren??

RW:  ik vind  het echt spannend voor jullie. Ik denk aan je en hoop dat het echt snel weer raak is en dan  ook goed raak!!  

Margje: leuk, weer een nieuwe schrijfster erbij? hoe oud zijn je kinderen nu? Wat betreft het negatieve testen kan ik je zeggen dat ik die dus ook heb gehad (heb je misschien wel gelezen). Ik had eerst een cyclus van 33 dagen, dan 31 en nu dus 41. Voelde me ook niet zwanger, maar was wel moe met af en toe een beetje kokhalsneigingen. Twee keer negatief getest en dan nu ongesteld geworden. In ieder geval heel veel succes en schrijf gezellig mee!!

Groetjes allemaal en een dikke kus,

Ruma

Terug
Bovenaan