3e kindje

Hoi Ruma,
Lekker voor je dat je nu weer doorkunt!
Wel balen dat je cyclus nu zolang is zeg..
Ik zit ook met smart te wachten op ongi...voel wel wat rommelen..
Wil graag weer door kunnen, en maandag as is 4 weken na mk, dus wie weet.
Hoop dat cyclus weer normaal word, dus 28/29 dg.

We kunnen weer alleen wachten he!
Succes en een lekker weekend!!
Liefs R

En Margje??
Hoe is het bij jou inmiddels?
Hebben de duiveltjes al toegeslagen, of zit je nog in spanning??
Ik weet dus niet wanneer ongi komt, maar hoop eigenlijk liever vandaag dan morgen..haha.
Kunnen we weer gerichter bezig, en weten we wanneer en hoe.
Vananvond verjaardag, en zo even een boodschap doen.
Ben ook benieuwd hoe oud je kids zijn..
Horen we van je?
Groet R

Hallo allemaal,

fijn dat ik zo open ben ontvangen!

Gister heb ik -tussen de bedrijven door- een vijfde test gedaan en die is positief. Ik snap er nix van en ben een beetje beduusd. Superfijn, eerste minuten stond ik te trillen en te huilen, helemaal happy. Nu is er het zwarte wolkje overheen van de vorige keer. Het duurt nog zo lang voordat we weten of het vruchtje wel leeft, etc. Maar ja, dit is nu even. Gaat wel weg en en dan ga ik rustig afwachten. De eerste stap is goed !!
UIteindelijk testte ik dus pas een week na mijn nod positief, dus het kan....

Hopelijk gaat het bij jullie ook snel voor de wind, wat dit betreft!

Mijn andere twee kinderen zijn een meisje van 3,5 jaar en een jongetje van 2,5 jaar. Super zijn ze (ook supervermoeiend ). Volgend jaar aperil gaat de 1e naar school. Als het allemaal goed gaat met deze zw.sch. zou ik eind mei uitgerekend moeten zijn. Dan heb ik er dus 2 thuis. Is wel iets relaxter.

Nu even heerlijk fietsen met z'n vieren.
Fijne zondag en hang in there!

gr v Margje

Hoi Margje,
Nou van te proficiat hoor, dat je zwanger bent.
Hardstikke leuk zeg.
Hoop dat alles goed zal verlopen voor jullie, en dat we je snel weer volgen.
Hou ons op de hoogte, leuk.
Fijne dag ook, en tot later.
Groet R.

Hej Margje, Van harte gefeliciteerd!! probeer er toch maar van te genieten!! Het blijft toch altijd bijzonder en iedere zwangerschap is anders!

RW, hoe is het met jou? Al ongi geworden, of duurt het nu iets langer na de mk?

Sanniebal: WAAR BEN JE!!!!!!!!!!!!!

Hier eigenlijk niet zo heel veel spannends gebeurd. Ben morgen en dinsdagavond niet thuis, dus ik reageer pas weer woensdag!!

Groetjes, Ruma

JAAAAAAAAAAAAAAAA daar ben ik weer!
het was kermis deze week dus telkens met de jongens op stap, nu ben ik blut én moe maar het was wel heel leuk!
het is toch wat met die margje, doet ze net mee, is ze al zwanger, echt super leuk voor je meid, we zijn denk ik alle 3 wel jaloers op je, geniet er van en ga maar lekker uitdijen
hihihi.
deze week word weer klusweek maar we (ik) nemen nu een ruime marge want volgens mij heb ik telkens 2 dagen later m'n ei dan volgens de berekeningen, ik wil nu ECHT dat het raak is, word het zat die onzekerheid, het is niet zo heel erg goed voor m'n humeur. hoe staat het er bij jullie voor ruma en rw hebben jullie dat ook? die stemmingswisselingen bedoel ik.
heb een drukke week komende week, veel extra werken een vergadering en ook nog een feestje en dan ook nog vrijen en m'n man heeft avonddienst HELP, maar nu moet het even echt want ik wil het ik wil het ik wil het en het liefst tegelijk met jullie, dat is wel zo gezellig.
kuskuskus san.

hoi Sanniebal,
Leuk, je bent er weer.
Kermis zeg je? Waar woon je dan precies?
Ik heb niet echt last van die wisselingen, maar wil ook heeeeeel graag weer zwanger worden..zeker weten.
Ben alleen nog niet ongi..Wachten dus.
We hebben wel al geklust, maar denk niet dat het heeft geholpen..haha
Volgens officiele cyclus morgen nod.Maar dat kan nu best twee weken langer duren. Voel me wel oke verder.We zullen het wel zien.Hopelijk gaat mijn lijf snel weer door in zijn oude ritme.
Gisteren de echo van mijn buurvrouwtje gezien, en merkte dat dat me goed af ging.Ik vond het niet hel rot ofzo. Het was een duidelijk plaatje, erg mooi weer.
Vanavond spontaan met zijn viertjes wezen eten bij het Wok restaurant. Gezellie!!
Morgen werken, en dinsdag ook met daarachter aan een vergadering.
Woensdag vrij.
Nouja, de weken gaan erg snel he..
Heb net voor ergens in oktober een dagje met zijn tweeen weg gepland.
Kids naar opa en oma dan dus.
Kunnen we wel gebruiken, even alleen weg.Ook binnenkort naar concert van Marco Borsato..leuk!!
Ga zo even wat drinken, want heb dorst gekregen van dat eten..
Fijn dat alles goed gaat, en inderdaad samen de volgende ronde zwanger...zou geweldig zijn he!!
We duimen, en doen allemaal ons best toch?
Liefs R

hoi lieve liefies,
mijn wereld staat op zijn kop, m'n man heeft me net vertelt dat ie toch maar niet voor een derde wil gaan.
het is toch een financiele kwestie, ik weet niet wat ik er van moet denken, we waren het er toch over eens het kon toch?
ik voel dat ik helemaal weg zak in mijn eigen verdriet, voel me zo voor de gek gehouden, gekwetst, wat moet ik nou?
hij wil me niet kwetsen zegt hij en vind dat ik het ook van zijn kant moet bekijken maar wat verwacht ie nou van me, dat ik zeg oke joh prima en gewoon weer gezellig verder gaan?!
nou op dit moment wil ik best verder maar niet met hem, we zijn weer terug bij af.
ik heb geen zin om wéér een jaar te wachten of hij   er dan misschien wél aan toe is!
DE LUL!
ik hou wel van hem hoor, maar voel me nu echt bedonderd, en weet niet hoe we nu verder moeten, op dit punt hebben we al 2x gestaan, ik heb ook gevoel en dan kan je wel zeggen dat ik gelukkig moet zijn want we hebben al 2 gezonde kindjes maar dat staat er helemaal los van.
WAT MOET IK NU????
hij is nu naar zijn werk en is pas tegen 12 uur thuis dus morgenochtend zullen we wel weer verder zien, eerst maar even laten bezinken, bij hem én bij mij.

Terug
Bovenaan