Hoi meiden.
Heb besloten dat we het even tijd geven, en hier elke dag veel komen helpt niet..
Ik lees alleen in het weekend nog even alles na, en reageer alleen als ik iets te melden heb.
Buurvrouwtje inmiddels op de hoogte van onze miskraam. Ze vond het erg rot, omdat ze zelf ook zwanger is..We hadden het over de uitgerekende datum, en hoe het ook mogelijk is....Ze is op dezelfde dag uitgeteld, als ik zou zijn geweest..
En heeft om precies dezelfde tijd haar eerste echo, als ik zou hebben gehad..
Gun het ze echt heel erg, maar zie er wel tegenop om er nog al die maanden bijna dagelijks mee geconfronteerd te worden..''Zo had ik ook kunnen zijn''...zal ik wel vaak denken. Kan gelukkig goed met haar overweg en ze is heel lief, want ze wilde het volgende week op haar verjaardag aan hun vrienden etc vertellen, maar als ik dat moeilijk vond zou ze het niet doen...
Mijn vriend blijft positief, en vroeg al wanneer we er weer voor gaan..
Ik zou niets liever willen dan weer zwanger zijn, maar vind het ook wel een beetje eng..
Achja, als het komt...
Ben voor mijn dochter nog niet uit de cadeautjes hoor..moeilijk.
Enja, er waren wel wat mensen die wisten dat we bezig waren, en ook veel mensen niet. Dus extra verrast nu dus..
Na de miskraam houd iedereen er wel rekening mee denk ik..
Ik probeer het nu wel stil te houden, en zeg dat we nog niet weten wanneer we er weer voor gaan.
Laat maar even..
Groetjes en spreek jullie later..R