3e kindje

Hej Sanniebal,

En wie weet waar dat shotje Craotie allemaal goed voor is.....

Kuskus!!

Hoi meiden.
Heb besloten dat we het even tijd geven, en hier elke dag veel komen helpt niet..
Ik lees alleen in het weekend nog even alles na, en reageer alleen als ik iets te melden heb.
Buurvrouwtje inmiddels op de hoogte van onze miskraam. Ze vond het erg rot, omdat ze zelf ook zwanger is..We hadden het over de uitgerekende datum, en hoe het ook mogelijk is....Ze is op dezelfde dag uitgeteld, als ik zou zijn geweest..
En heeft om precies dezelfde tijd haar eerste echo, als ik zou hebben gehad..
Gun het ze echt heel erg, maar zie er wel tegenop om er nog al die maanden bijna dagelijks mee geconfronteerd te worden..''Zo had ik ook kunnen zijn''...zal ik wel vaak denken. Kan gelukkig goed met haar overweg en ze is heel lief, want ze wilde het volgende week op haar verjaardag aan hun vrienden etc vertellen, maar als ik dat moeilijk vond zou ze het niet doen...
Mijn vriend blijft positief, en vroeg al wanneer we er weer voor gaan..
Ik zou niets liever willen dan weer zwanger zijn, maar vind het ook wel een beetje eng..
Achja, als het komt...
Ben voor mijn dochter nog niet uit de cadeautjes hoor..moeilijk.

Enja, er waren wel wat mensen die wisten dat we bezig waren, en ook veel mensen niet. Dus extra verrast nu dus..
Na de miskraam houd iedereen er wel rekening mee denk ik..
Ik probeer het nu wel stil te houden, en zeg dat we nog niet weten wanneer we er weer voor gaan.
Laat maar even..
Groetjes en spreek jullie later..R

hoi Ruma,
YES, hij is terug, vanmorgen om half 9 belde hij op, zet je even koffie? over 10 minuten zijn we er.
En hij ziet er lekker uit!!!!!!!!!!!!!   bruinverbrand en sprankelende ogen, zijn batterij zit helemaal VOL!        

kus.

Hallo!!!

Nou dat wordt feest in huize Sanniebal vanavond!!!!  Fijn dat hij weer goed  teruggekomen is. De kids zullen ook wel door het dolle heen zijn of niet? Je hebt eind deze week je NOD of niet? Wel leuk, kunnen jullie nu gewoon "feesten" op de behouden terugkeer!!!!!!

Hej RW, Ik snap het wel hoor. Zelf reageer ik bijna alleen nog maar op dit onderwerp en probeer de andere een beetje links te laten liggen  (je weet wel: heel licht streepje e.d). Ik ben dan nog niet zo heel lang bezig om te proberen om zwanger te worden, maar je bent er dan veel meer mee bezig dan gebruikelijk. Eind vorige week kon ik 2 avonden niet meedoen en dan merk ik direct dat ik weer een stuk rustiger ben en niet bij elk pijntje denk: wat heeft dat te betekenen? Voor jou ligt het nu weer een stuk moeilijker omdat je er nu dagelijks mee geconfronteerd wordt, maar ik weet het zeker dat je binnen een paar maanden (als je dat natuurlijk al zou willen) weet zwanger bent. Het is altijd snel gegaan, dus waarom nu niet? In ieder geval sterkte ermee.

Vandaag ontzettende last van hoofdpijn en een opgeblazen buik met kramperig gevoel, dus ik denk dat mijn NOD weer eerder eraan komt (zou tussen 12 en 15 sept zijn). Ik kan ook nooit zeggen als ik overtijd ben dat ik al zwangerschaps"klachten" heb. Borsten beginnen bij mij pas rond de 7e week te groeien en pijn te doen.Verder merk ik het als ik weer   (rond 6wkn) over de wc hang...  

Zo, ik ga even lekker in de tuin zitten, de kids slapen en mijn man is mest aan het uitrijden. Lekker alleen dus!!

, Ruma

Hoi Ruma,
Lekker dagje gehad zo he?
Buurtjes kwamen even wat drinken, en we hebben lekker frietjes gehaald, lekker buiten gegeten ook.
Kids even gedoucht en lekker naar bed.
Oudste gaat dinsdag op schoolreis, dus spannend hoor.
Moeten goed slapen.
Ik zelf ben ook moe, en heb ook topic geplaats over die rare bloeding..
Snap er niets van, maar lees daar  maar als je wilt.
Ik heb me voorgenomen om alleen het weekend nog eens te kijken hier, en wil verder ook de gewone dingen doen.
Hier gaat s'avonds ook veel tijd inzitten he!!
Laatst met die miskraam, had ik het wel even nodig.
Nu probeer ik weer wat te minderen.
Net als jij had ik ook weinig klachten in het begin hoor, en kon pas aan overtijd zijn weten dat het weleens zo zou kunnen zijn..
achja, houdt het lekker spannend.
En Sanniebal, al weer gewend aan je mannetje?
Hopelijk geeft deze nieuwe energie positieve uitwerking op jullie beide.
Groet R

Hej Sanniebal,

Hier is alles rustig. Vandaag mijn NOD van de kortste cyclus en donderdag van de langste. Tot nu toe nog niets te bekennen. Voel me niet zo lekker, maar heb een paar dagen weinig geslapen en voel me ook wat grieperig.

Hoe is het met jou? Ik schrijf vanavond meer, moet nu de kids afhalen.

Groetjes, Ruma

hoi ruma,
hier is het zwaar knudde, 'k heb een pokke humeur en kan om alles janken, heb alweer woorden gehad met m'n hummie en nu word er vooral gezwegen.
hij is boos omdat ik loop te brommen en ik omdat hij alleen maar op de bank hangt en zo moe is, hij is verdorie nét 10 dagen kindervrij geweest WAT BEDOEL JE MET MOE???
verdomme lekker gezellig zo, en van vrijen komt het zo ook al niet!
heb hoofdpijn* * * * en ben zooooo moe.
pep me een beetje op wil je.

kus

Terug
Bovenaan