3e kindje

Hej Liefje!!!

SHIT, SHIT, SHIT,

Moet zo naar vergadering (ben al te laat), dus ik dacht: laat ik even kijken of Sanniebal al heeft gereageerd en dan lees ik dit!!!!????? Wat moet je hier nu mee? Mannen kunnen zulke ontzettende horken zijn!!! Wat als je nu al zwanger was geweest? Jullie zijn er pasgeleden toch samen uitgekomen om nog voor een derde te gaan?????????????

Laat het even rusten, bezinken en praat dan erover hoe jij je voelt (bedonderd en belazerd in het kwadraat!!).

Sterkte en een hele dikke knuf,

Ruma

Hoi Sanniebal.
Wat is dit dan?
Ik lees even bij, en zie dan ineens je bericht..
Echt keirot..
Wat moet je hier nu mee?
Ik zou ook helemaal gek worden als me dat zou overkomen hoor..
Weet niets te zeggen om je op te beuren, maar hoop echt dat dit tijdelijk is!!
Wij zijn twee keer een tijdje uitelkaar geweest, en hebben elkaar steeds weer gevonden.Toen zag ik het ook niet meer gebeuren, maar gelukkig kwam het goed.Is wel weer wat anders maar toch..
Hopelijk komen jullie hier samen uit.
Hoe komt het dat hij er nu weer mee komt?Is al eerder zo geweest zeg je?
Hoop op duidelijkheid...gun het je zo!!
Liefs en we horen het wel weer..als je wilt.
Ik denk aan je..
R

Sanniebal, hoe is het?? Ik wacht met smart op je??? Hebben jullie nog een goed gesprek kunnen beginnen?? Ik duim echt dat je man toch voor die 3e wil gaan...

RW, Hoe is het met jou? Al ongi geworden?

Hier is verder niet zoveel nieuws te melden. Alles gaat z'n gangetje.

Liefs, Ruma

Hoi dames,

Sanniebal, wat rot voor je (en voor jullie, ik neem aan dat dit je partner ook niet in zijn kouwe kleren gaat zitten..). Kunnen jullie er nog samen over praten of is de communicatie onderling even over? Ik hoop dat jullie toch samen voor een derde willen gaan en zo niet, dat je dit dan kunt accepteren (some day....), hoe moeilijk ook. In ieder geval hoop ik dat jullie er samen uit komen. Veel sterkte!!! Ik duim voor je.

RW, Ruma, veel succes in de komende ronde, moge dit de laatste ronde zijn, die nodig is!

Ik ga jullie blijven volgen, maar ga me ook richten (voor zover de tijd dit toelaat, baan van 36 uur, 2 kleintjes, nieuw huis, ed..... ) op een ander forum.

Veel succes, sterkte en geluk, welke kant het ook op gaat!

groet van Marhje

Hoi Ruma,
Hoe is het?
Hier nog geen ongi...helaas..
zit nu op dag 32 na mk..
Hoop dat het toch echt snel komt, maar we klussen af en toe gewoon door, want wie weet helpt het, en is ei ook later ivm die langere cyclus nu..
Voel me oke..
Wel vandaag een moeder op school gesproken, die is ook zwanger na eerst een dochter gekregen te hebben en daarna vijf miskramen..
Spannend voor haar en ook weer dezelfde week uitgeteld als ik zou zijn geweest..oeps.
Achja, we hopen er het beste van, en wachten af.

Sanniebal, hoe gaat het?
Je hebt hopelijk weer wat rust gevonden, en is de situatie al veranderd?
Praten is toch moeilijk als je het niet eens bent.
Veel succes in ieder geval.

Margje, fijn dat het goed gaat..
Je hebt het lekker druk, en inderdaad ga je door naar een ander forum..
succes,en veel plezier.

Groet R, dag allemaal.

Ha meiden,

Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben mama van een meisje van 4 en een jongen van 3 en na lang wikken en wegen hebben we toch besloten om voor het grote avontuur, nummer 3, te gaan! Mijn spiraaltje is 2 weken geleden pas verwijderd en heb altijd een zeer onregelmatige cyclus gehad dus houd al rekening met een langere tijd van klussen, nu kan ik me wel  vervelendere dingen voorstellen.... er gebeurt weer wat in de slaapkamer hihi.  .
Ik heb met veel plezier jullie verhalen gelezen en leef met jullie mee. Vooral Sanniebal...mijn zus heeft hetzelfde doorgemaakt. Een half jaar geleden had ze haar spiraaltje laten verwijderen en na  3 maanden klussen zonder resultaat zegt mijn zwager dat hij zich bedacht heeft....  ... kon hem wel wat aandoen. Mijn zus was zwaar teleurgesteld en heeft zich weer gemeld bij de dokter voor de pil...nu weer een paar maanden later zijn ze er definitief uit en gaan ze ook voor nummer drie. Sanniebal, ik hoop dat dit voor jou ook nog zo uitpakt!! Houd moed!

Grappig want ze is mijn tweelingzus en bij de eerste 2 zijn we altijd samen zwanger geweest.... we hopen nu natuurlijk op een derde gezamenlijke zwangerschap.

gr. Reggie

Hoi Allemaal,

Eigenlijk moet ik nu strijken, maar heb er geen zin in (2 overvolle wasmanden, normaalgesproken strijkt mijn schoonmoeder altijd, maar nu is ze met vakantie...), dus dan maar liever even op het forum.

RW, Tja, het is even afwachten, je hele hormoonhuishouding heeft niet stilgelegen de afgelopen weken. Heeft de HA of VK nog iets gezegd over hoe lang het zal duren eer je weer ongesteld wordt? In ieder geval: klus maar lekker door. Ik zal duimen!
Heb er spijt van dat ik dat vorige maand niet heb gedaan. Bij de eerste 2 heb ik me nooit iets van mijn vruchtbare periode aangetrokken en zie, bijna direct zwanger (tweede ronde en eerste ronde), en nu ga ik (al) de derde ronde in, omdat ik zit te rekenen. Nu met mijn laatste cyclus van 41 dagen, ga ik echt niet meer rekenen, want tussen 31 en 41 dagen ligt een wereld van verschil. Gewoon vrijen wanneer we (beter gezegd ik) zin hebben en laat het meer op me afkomen. Merk nu wel dat ik weer wat rustiger ben. Probeer bewust afstand te nemen van het forum, door alleen nog maar op ons onderwerp te reageren, en dat lukt aardig.

Reggie: Welkom! Leuk dat je ook voor de derde gaat!!. Hoe oud ben jij? En ook leuk dat je gelijk oploopt met je tweelingszus. Dat wordt dus dubbel duimen!!!

Sanniebal: ik hoop echt dat je nog wat van je laat horen! Ik leef echt met je mee. Ik kan me echter ook voorstellen dat je even geen zin hebt in ons forum. Als je stoom wilt afblazen: doe het gewoon. daarom zijn we ook hier. Sterkte meis!!!

Liefs, Ruma

Hoi allemaal,
Het valt allemaal helemaal NIET mee, donderdagavond is het tot een uitbarsting gekomen en ben ik weggegaan maar dat kan natuurlijk niet, ik kan niet mijn 2 ventjes achter laten, dus (ik was naar m'n moeder) omdat meneer het wel prima vond zonder zo'n zeikwijf liet ie mooi niks van zich horen en heeft mijn moeder hem gebelt , een hele toestand dus, we lijken wel een stel debielen!
ben uiteindelijk wel weer thuis gekomen.
maar hoe nu verder, ik word totaal genegeert en weet niet wat ik moet zeggen, en hij waarschijnlijk ook niet.
vrijdag stond er opeens een bosje rozen op het aanrecht maar aan mij geven ho maar dus ze staan er nog...
op dit moment wíl ik niet eens nog een kindje van hem want dit is geen goede basis maar misschien ooit in de loop van de tijd toch wél, het gaat er nu om dat hij me zó diep gekwetst heeft daar zijn eigenlijk geen woorden voor.
hij is nu naar zijn werk dus vanavond zien we wel weer...

Terug
Bovenaan