3e kindje

hoi Sanniebal,

Mannen komen niet alleen allemaal van Mars, maar ze wonen ook nog in dezelfde woonwijk!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat die van mij met die van jou op vakantie is geweest. Hier is het giga druk met werk en kids en huishouden  en ik ben de hele tijd alleen, moet alles alleen doen, omdat het werk van meneer prioriteit heeft. Ik snap wel dat hij gebonden is aan de bepaalde ge- en verboden, maar een beetje hulp zou erg welkom zijn. Dat zijn dan van die momenten dat ik denk: en dan nog een derde erbij????????????????????? Ik heb nu al nauwelijks tijd voor mezelf. Ben blij als de kids in bed liggen en mijn man laat begonnen is met melken, heb ik ongeveer een uurtje voor mezelf. Zoals je ziet, kan ik je niet echt oppeppen.......
IDEE: zullen wij samen op vakantie gaan, laten we de mannen eens zolang alleen met de kinderen? Zien ze wat het allemaal inhoudt als je daarnaast ook nog moet werken, huishouden, boodschappen, e.d.

Zo, ik heb even stoom afgeblazen en het lucht op (vooral het feit dat ik niet de enige ben.....).

Wanneer heb jij precies je NOD, aan het eind van de week toch? Ik ben zondag jarig en dan wil ik wel graag weten waar ik aan toe ben, dus nog even afwachten..

Kuskus, Ruma

waar zullen we dan naartoe gaan, een plek waar je alleen een bikini nodig hebt?
ja even stoomafblazen is zeker lekker maar de tranen zitten nog steeds hoog, ik wil dat het GEZELLIG is, een beetje knuffelen en keuvelen en niet als ik bij 'm kom zitten hij meteen naar m'n borsten grijpt, ik ben geen stuk vlees!!
het zal wel de drukte zijn van vorige week, toen ging alles op rolletjes en nu hij terug is heb je pas door hoe druk het was inderdaad en dat geeft niks maar LAAT me dan even en maak niet meteen weer een puinzooi van het huis.
en dan denk ik net als jou; NOG een kindje erbij? ga ik dat wel trekken?
natuurlijk wel want er zijn meer leuke momenten dan niet leuke maar toch, het maakt je aan het twijfelen.
MOE?!?!? zet je eroverheen man, wij zijn ook wel eens moe en gaan toch door!

mijn NOD is vrijdag de 15, vooral jezelf bezig houden en als je tijd voor jezelf hebt; ga een boek lezen om je gedachten te verzetten, ik lees nu;   komt een vrouw bij de dokter van kluun. (bezigheidstherapie.)

knuf.

Oh jee, dat wordt met dikke ogen naar bed gaan. Ik heb het boek een paar maanden geleden gelezen en ik heb me toch een potje zitten  janken op de bank. De volgende dag had ik nog dikke ogen, hoefde gelukkig niet naar buiten. Daarom kan ik nu het vervolg (de weduwnaar)  even niet aan. Weet dat ik dan helemaal er doorheen ben.

Hier is het soms ook zo: veelbetekenend met de wenkbrauwen trekken of idd aan mijn borsten zitten  en dat dan een geslaagde verleidingspoging vinden.  Not dus. Dan is voor mij de zin al direct over. En als ik dan helemaal bekaf ben (door het hele reilen en zeilen), kan ik het al helemaal niet hebben. En  de ene keer  kun je het beter hebben dan de andere keer.  hier liggen de emoties op het moment ook hoog....

Hmm, Bahama's? Mooie kerels die ons drankjes brengen, met palmtakken verkoeling brengen, en vooral veel in de zon liggen en relaxen??????????

Dikke kus en sterkte, Ruma

goedemorgen Ruma,
nog snel even een berichtje voordat ik naar mijn werk ga, hoe staat het er voor bij jou?
vandaag moet ik ongi. worden en heb het gevoel dat ie in alle hevigheid toe gaat slaan, heb onder in mijn rug zo'n rugpijn...   meestal zegt dat genoeg.
kus...

Hoi Ruma,
ja hoor ik ga door naar de volgende (4e) ronde   helaas zijn de rode duivels op visite, niet heel heftig maar ze zijn er wél dus géén babytje in mei.
BALEN, maar de kans was toch al klein deze ronde.
ik hoop voor jou dat ze wegblijven natuurlijk, en anders gaan we gezellig samen door.
kuskus

Hej Sanniebal,

Zoals het nu ernaar uitziet, gaan we gezellig samen door. Heb al een week last van mijn onderbuik en -rug. Heb ik normaal nooit (ook niet toen ik in verwachting raakte van die 2). Vanochtend mijn NOD van de late cyclus en er was nog niets. Uiteindelijk toch maar een test gedaan (ook al iets wat ik nooit doe, heb altijd een week overtijd pas getest), want ik werd erg kriegel en mijn rug deed zo'n pijn. Maar goed: negatief. Had ik ook wel verwacht, maar toch jammer. Mijn tweede is van mei en de oudste van juni. Zijn mooie maanden. Ik ben nog niet ongesteld, maar ik hoop dat het nu snel doorzet, want ik ben zondag jarig en dan heb ik geen zin in hoofdpijn en buikpijn en chagrijnig zijn!!!!!!!!!!!!!!

Moeten we het hier maar gezellig maken.

Kus, Ruma

hoi ruma, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een gezellige dag van meid.
en.... hoe staat het er voor daar?
dikke verjaardagskus XXX en nog vele gezonde en gelukkige jaren.
San.

Hoi Ruma,
Ook van mij van harte gefeliciteerd!
Wij vieren vandaag dat onze dochter 7 word..lekker toch buiten he!!
Heerlijk zo, en morgen ook nog een dagje vrij!
Heb je een leuke dag gehad?
Ik moet eigenlijk nog koken, maar zit al vol..haha
Heb sinds de mk ook erg snel een opgezette buik na het eten..alsof ik ontplof..
Raar want het ziet er heel zwanger uit..
Maargoed, ik wacht op mijn ongi..ws volgend weekend..de 25e ofzo, als het goed is..
We hebben al wel weer geklust, en gebruiken niets..zien wel.
Kijk dus veelal alleen de weekenden hier, en thuis hebben we het druk met de veranderplannen, dus dat scheelt.
hopelijk alles goed verder, en spreek je later.
Groet R

Terug
Bovenaan