A
Anoniem
Guest
Hoi Sanniebal,
Wat een rot situatie is dit zeg..
Ik begrijp je wel dat je er even uit moest, maar inderdaad zijn je twee kindjes ook heel belangerijk, en kun je niet wegblijven.
Manlief is ook trots uiteraard..en dat bloemetje vast goedbedoeld, maar voor jou werkt dat niet zo.
Ik herken het wel, alleen niet over een derde kindje..
Wij zijn een aantal jaar geleden een paar maanden uitelkaar geweest, en hebben ook echt een rottijd gehad.
Dat gaat je niet in de koude kleren zitten..
Nog steeds zit ergens diep dat gevoel van ''als het maar niet weer gebeurt..''
Maargoed, jij baalt enorm, en ik begrijp dat praten er niet echt inzit voorlopig.
Je voelt je inderdaad belazerd..
Snap ook goed dat je boos bent, en het voorlopig niet eens meer wilt.
Toch zal de wens er blijven, en als jullie er toch nog uitkomen...je weet maar nooit.
Nu voel je je rot, maar probeer er wel een keer goed over te praten, al is het moeilijk.
Anders staat het dagelijks tussen jullie in, en dat is niet goed.
Veel succes, en ik denk aan je...
Liefs R
Wat een rot situatie is dit zeg..
Ik begrijp je wel dat je er even uit moest, maar inderdaad zijn je twee kindjes ook heel belangerijk, en kun je niet wegblijven.
Manlief is ook trots uiteraard..en dat bloemetje vast goedbedoeld, maar voor jou werkt dat niet zo.
Ik herken het wel, alleen niet over een derde kindje..
Wij zijn een aantal jaar geleden een paar maanden uitelkaar geweest, en hebben ook echt een rottijd gehad.
Dat gaat je niet in de koude kleren zitten..
Nog steeds zit ergens diep dat gevoel van ''als het maar niet weer gebeurt..''
Maargoed, jij baalt enorm, en ik begrijp dat praten er niet echt inzit voorlopig.
Je voelt je inderdaad belazerd..
Snap ook goed dat je boos bent, en het voorlopig niet eens meer wilt.
Toch zal de wens er blijven, en als jullie er toch nog uitkomen...je weet maar nooit.
Nu voel je je rot, maar probeer er wel een keer goed over te praten, al is het moeilijk.
Anders staat het dagelijks tussen jullie in, en dat is niet goed.
Veel succes, en ik denk aan je...
Liefs R