3e kindje

hoi meiden,

leuk die reacties altijd vind ik. Nee sannie laat me niet gek maken hoor don't worry, maar ik vind het hier zo leuk om alles te kunnen zeggen wat je de hele dag in moet houden. Ik bedoel heb het er met bijna niemand behalve 1 vriendin en hubbie en dan vind ik het fijn om hier mijn kriebeltjes de vrije loop te laten.

wel heb ik het gevoel dat ik zwanger ben, ik realiseer me dat het net zo goed niet kan zijn, maar kan iemand me misschien vertellen hoe vroeg je verschijnselen kunt krijgen. Heb met de andere 2 geen verschijnselen gehad behalve pijn aan borsten maar weet niet meer wanneer dat begon.

en oja anoniempje zeker veel geklust haha maar het is dan ook altijdfijn en ook nog ens voor een goed doel he dus wat wil je nog meer.

van en kriebelend bloempje

Hallo meiden,

Sannie, hoe was de mis van je broer gisteren? Mooi dat er zo'n mis wordt gehouden ... Mag ik vragen waaraan hij gestorven is?

Bloempje, heb je al een idee dat je verschijnselen hebt? En welke dan?

Oh ja Sannie nog wat: dus sOchtends nog aan de bak ... , lekker ...

He meiden, moet echt aan de slag voor mijn werk. Ik wou dat ik niet zo bezig was met zwanger worden .... Dus als iemand nog tips heeft   ....

Liefs,
Liene

Hoi Anoniem,
Vanavond 'moet'm'n hummie weer even vóór zijn werk aan de bak alleen weet ie dat nog niet, had vandaag nl doorzichtig slijm en dat moeten we hebben he?!
De mis voor mijn broer was vooral weer erg moeilijk, je merkt dat voor iedereen het leven toch gewoon doorgaat en dat er steeds minder vrienden/bekenden/familie er stil bij staan dat er een mis voor hem is.
heb erg gehuild toen ik thuis was, hij was waarschijnlijk een hele leuke (peet)oom geweest.
waaraan hij overleden is... tja, dat is niet helemaal zeker, óf hij heeft zelfmoord gepleegd óf hij is vermoord, heel duister allemaal en juist daarom o zo moeilijk om het een plekje te geven.
Maar het is heel makkelijk om steeds weer in je verdriet terug te zakken maar heb er nu
voor gekozen én ben er aan toe om weer verder te gaan met m'n leven en wil weer een positieve draai geven aan de tijd rond zijn overlijden dus ben ik met een vriendin op de dag van zijn verjaardag én ook zijn sterfdag (= dezelfde dag) 's avonds naar Brigitte Kaandorp geweest we hebben ons rot gelachen, heerlijk.

bedankt voor je luisterend oor....
ik ga nu een stevige prak maken voor hummie .

Kus; Sannie.

Hoi Sannie, tja, zal moeilijk zijn. Je wordt ieder jaar steeds meer en meer met je neus op de feiten gedrukt. Probeer het toch een plekje te geven... (makkeljik praten ik weet het).
Ik hoop voor je dat deze maand jou maand is!!!! Zo te horen doet mannetje in ieder geval niet meer moeilijk !!!! hihihihi Nog even voor ie gaat slapen.....  DAt mag wel betekenen dat ie er ook heel erg achter staat!!!

Enne, voor iedereen, ik weet niet of het waar is of een fabel, maar bij alle keren dat ik zwanger was, hebben we 's ochtends gevreeën....

Groetjes ieniemienie en ik wens jullie allemaal goede en!!!!
hihiiihihi( of goede ochtenden....)

hallo allemaal,

Lijkt me echt moeilijk sannie, heb een soortgelijk geval maar dan met een oom. Ik vind het wel heel goed en knap van je dat je er zo positief mee omgaat.

annoniempje: je vroeg of ik al verschijnselen heb, ik heb sinds twee dagen een raar gevoel onder in mijn buik bij mijn schaambeen moeilijk uit te leggen maar het is een beetje een drukkend gevoel, maar waarover ik het me het meest afvraag is dat ik al een paar dagen misselijk ben en vandaag zo erg dat ik me gewoon ziek voelde. normaal gesproken ben ik nooit misselijk ook niet met 2 andere kids en heb in heel mijn leven misschien 5x overgegeven, maar nu ben ik iedere x zo misselijk dat ik wel zou willen braken omdat het mischien dan even weg is. ik hoor wel wat jullie ervan denken, soory voor de minder lekkere details.

xxx heidi

hoi allemaal,

Sannie: wat schrok ik van jouw berichtje. Ik heb  zelf (helaas) geen broers of zussen, maar ik kan me goed voorstellen dat  de dood van je broer (en vooral de manier waarop)  een hele grote impact heeft op je verdere leven. Goed van je dat je er toch nog een positieve draai aan geeft. Een hele dikke  van mij.

Liene: wat mij op een gegeven moment hielp om niet constant meer bezig te zijn met zwanger worden was dat ik mezelf een bepaalde tijd in gedachten had gegeven. Ik ben nu namelijk 35 en ik wilde doorgaan tot eind volgend jaar. Als ik dan pas zwanger zou raken, zou ik 37 worden als de baby komt. Dus voor eind 2007 in verwachting: mooi en anders tel ik mijn zegeningen met mijn 2 knullen.  Toen ik die knoop voor mezelf had doorgehakt, was het net alsof er een pak van mijn hart viel en wonder boven wonder was ik direct zwanger. Ik duim voor je!!

Oh ja nog een leuke anekdote van mijn oudste (4,5 jaar). We reden afgelopen zondag naar mijn vriendin (met de baby waar ik peettante van ben) en onderweg hadden wij het over baby Celeste (zo heet ze namelijk). Toen zei mijn oudste: mama: als jij nou heel veel gaat eten, dan krijg je een dikke buik en dan komt er een baby uit. Heb ik ook nog een zusje. Mijn man en ik lagen in een deuk, maar ik vond het origineel bedacht.

Ik vergeet nu ook nog de namen van de nieuwkomers (sorry, de hersenverweking begint bij mij altijd erg snel toe te slaan) maar ik wens jullie heel veel succes en ik duim heel erg hard voor jullie.

Vrijdag a.s. de echo om 11.45 uur. Ben ook wel erg zenuwachtig aan het worden als ik eraan denk. Droom er zelfs over. Ik wil nl. geen nekplooimeting doen en in mijn dromen word ik in het ziekenhuis overal voorgesteld als die mevrouw van 35 die het in haar hoofd haalt om geen nekplooimeting te laten doen want het risico is toch wel zo groot.....

Maar goed, rare dromen horen erbij.

Zo, ik stop want wij gaan naar de kerstmarkt in Aken (slechts 10 km bij ons vandaan).

Groetjes, Ruma

Hoi Ruma lieffie dank je voor je woordje.
ik snap best dat je over je leeftijd en je echo een beetje druk maakt maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.
mijn vriendin is nu ook eindelijk zwanger (nu 12 weken) en word morgen 35, ze heeft vorige week een nekplooimeting laten doen maar haar kanspercentage stond in verhouding gelijk met een zwangere van 15 jaar, dus heel minimaal echt superleuk voor d'r.
ik heb voor het eerst in mijn leven m'n eisprong gevoelt dat was zondagochtend en we hebben de zaterdag ervoor s'ochtends gevreeën, heel veel kans dus deze ronde maar toch ook weer niet.
14 en 16 gevreeën   en de 17e eisprong, het kan weer alle kanten op....
moet woensdag donderdag en vrijdag werken en zaterdag de kerstboodschappen doen dus succes vrijdag, ik ben   de komende dagen even niet online.
 Sannie.

Ha lieve meiden,

GOED NIEUWS: Ik ben ZWANGER. JIPPIE, ik ben ontzettend blij en kan het eigenlijk nog niet echt bevatten.

Dinsdagochtend had ik al getest omdat ik enorm chagrijnig was, maar de uitslag was een heeeeeeeeeeeel erg dun streepje. Dus ik durfde er eigenlijk niet op te hopen. Vanavond weer getest en nu was er een duidelijke streep zichtbaar. Echt geweldig. Achteraf denk ik dat er toch wel verschillen in verschijnselen waren t.o.v. van de vorige periodes. Zodat ik deze keer nauwelijks hoofdpijn rond eisprong en NOD. Normaal heb ik dan toch migraine. En nu niet. Eigenlijk was dat ook het enige verschil, ahum. Nu heb ik zure oprispingen (sorry) en een brok in mijn keel. JIPPIE ik ben zo blij.

Nu natuurlijk hopen dat alles goed gaat en flink duimen dus, en dan ben ik 25 augustus uitgerekend.

RUMA, bedankt voor de tip. Ik had me voorgenomen ook een deadline te stellen, was gelukkig niet nodig.

Bloempje en Sannie, allebei nog een week tot anderhalve week wachten toch? Ik zal heel hard duimen!!! Bloempje heb je al wat verschijnselen?

Sannie, nog even terugkomend op je broer. Het lijkt me echt heel erg als een dood zo'n 'onbestemd' einde heeft. Dat je niet weet wat er gebeurd is. Het lijkt me dan inderdaad of het nog niet helemaal afgerond is en moeilijk om het dan een plekje te geven. Heel veel sterkt deze dagen ....

Sannie, lekker dat je man zo lekker aan het meeklussen is. Zit het er al weer op voor deze periode?

RW: misschien ga ik je binnenkort wel tegenkomen bij de VK ;-)

Liefs,
Liene

Terug
Bovenaan