3e kindje

Liene!!! WAUW Gefeliciteerd!!!! Gaaf dat het toch nog zo snel gelukt is!! en nu genieten van de Kerst!!!! De oprispingen en brok in mijn keel herken ik heel erg goed. Ik hoop voor je dat je je niet al te beroerd gaat voelen. Mocht het wel zo zijn: ga snel naar de HA want je hebt er nog 2 rondlopen!!!!!!

Ik heb om 11.45 uur mijn eerste echo en ik begin toch wel zenuwachtig te worden. Daarna nog boodschappen gaan doen met mijn mannetje en nog cadeautjes kopen....

Sannie: wanneer is jouw NOD? Ik duim dat 'ie ook NOD blijft!!!

RW: hoe is het met jou? Wanneer heb jij je vervolgecho?

Allemaal hele fijne Kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar met voor iedereen een gezonde en lieve baby erbij!!!!

Veel liefs, Ruma

Ruma,

Hoe was het bij de VK? Laat je het even weten ;-)
Ik wil iedereen hierbij ook hele prettige feestdagen en heel gezond 2007 toewensen.

Liefs,
Liene

Hoi allemaal,

Liene wat een geweldig nieuws...Gefeliciteerd!!!!!!

Ja ik moet inderdaad nog bijna een week wachten voor mijn nod 6 dagen om precies te zijn hihi. word wel steeds spannender nu maar ben ook wel heel benieuwd. De misselijkheidi is er nog steeds en voel me wel echt zwanger maar hoop maar nergens op (dat probeer ik althans).

welke ronde zat je eigenlijk Liene ben wel benieuwd.

wie heeft hier nog meer rond de 28e nod? ben heel benieuwd naar jullie allemaal.

Liefs

hey ruma vergeet ik te vragen aan jou hoe   het bij de vk is geweest. Ik hoop alles goed. ben zeer benieuwd.

liefs

Vanmiddag bij de echoscopiste geweest en alles zag er goed uit. Ik ben zelfs al een week verder, nl precies 12 weken (dacht dat ik 11 was) en ben dus uitgerekend op
06-07. Het was weer een wonder om het te zien. Hij/zij is nu al 5,1 cm en alles zit erop en eraan. Had zelfs al maaginhoud!

Bloempje: heel veel succes met wachten!! Ik duim.

Liefs, Ruma

Goedemorgen allemaal,
daar ben ik dan weer, de gekte op m'n werk is afgelopen, het was vreselijk druk maar wel heel gezellig, ik was bekaf.
vanmiddag een partijtje van m'n vriendin d, r dochter (is altijd heel gezellig) en vanavond met de jongens en mijn vader en moeder naar de kinderdienst om 7 uur. m'n mannetje moet wéér werken maar gelukkig is hij deze keer met de kerst vrij.
LIENE!!!   wat lees ik nou??   Wat onwijs gaaf voor je zeg, wat een mooi kerstkado , geniet ervan (hoe ver ben je nu ongeveer?) 'k ben jaloers op je...
en Ruma, wat goed dat alles oké was/is met de echo en dat je stiekem al een week verder bent, heerlijk .
Wij moeten nog een weekje wachten 31/12 is mijn NOD, 'k wil ZO graag dat het raak is, dat verplichte gesex word ik toch een beetje zat zo langsamerhand, ook al doen we er alles aan om het op een spontane vrijpartij te laten lijken... we weten allebei wel beter.

Ik ga de jongens in bad doen, fijne kerstavond en fijne kerstdagen maak er wat moois van met z'n allen;
    kuskus;Sannie.

Ha die Sanniebal,

Het is een tijdje geleden maar hier ben ik weer ik weet niet of je me nog kent maar ik zal me in iedergeval even voorstellen voor de rest.

Ik ben Beppie en ben 30 jaar we hebben al een zoon en dochter van 4 en 2 jaar en we gaan dus voor nummer 3. Zit inmiddels in ronde 6. Alles is anders dit keer. Heb de laatste keer pimolut van HA gehad omdat mijn cycles op de hobbel was en als het goed is moet het nu direct weer goed zijn. Dan zou mijn nod dus 31e of 1 jan zijn net als jij. Laten we hopen dat het dit keer raak is voor ons allebei (ook voor de rest)

Door die pillen ben ik wel erg onzeker over deze cycles want slijm niet gezien wel al 2x ""natte dagen "" gehad (sorry). Dat is sinds gisteren ook weer zo. Maar dan denk ik is dat voorbode ongi of late eisprong. Dus toch nog maar weer klussen vanavond. Heb sinds enkele dagen wel een raar vol gevoel van binnen en dat vind ik wel weer raar. Soms is het wel even weg maar....... Hebben de zwangeren onder ons dit ook of gehad??

Ik hoop dat ik lekker mee mag kletsen en we zien wel weer.

Sorry is wel een lang verhaal geworden.

Prettige kerst he allemaal

Hoi allemaal!!

Ten eerste hele fijne kerstdagen toe gewenst!!
Jammer, geen sneeuw he!!!
Vandaag is ook mijn verjaardag..jaja..34 jaar dus nu.

Liene, proficiat met je zwangerschap!
Gaaf zeg!!
Waar ga jij naar de vk dan??? wie weet zeg!!
Erg spannend nu voor jullie, en ik gun je het allerbeste.

Ruma, top dat je zelfs een week   verder bent!
Ik heb 3 januari de tweede echo..
Voel me goed, en draag al echt zwangerschapskleding..buik is al goed gegroeid..iedereen moet er bijna om lachen..ik ook, maar vind het ook wel leuk.Verbergen is onmoglijk!!!!
Ben woensdag 12 wk..dus bij die echo ws 13.
Maar de eerste echo gaf vijf dagen verder aan, dus we zien wel..
Hoe voel jij je nu??
Ben je moe?
Ik niet echt hoor, en gammele gevoel is ook bijna weg.
Alleen erg vaak koud..en trek..haha, en erg overgevoelige darmen..bleh.

Vandaag een rustige dag, we hebben verjaardag al gevierd vrijdag.
Dus kijken tv, eten wat,etc..vanavond nog visite.
Heb net muffins gebakken..dus die moeten eruit..

Iedereen fijne dagen, en tot later!!
Liefs van R

Terug
Bovenaan