3e kindje

Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie allemaal  fijne Kerstdagen hebben gehad en nu nog even de laatste horde en we zitten alweer in het nieuwe jaar!!

RW: ik moet op 3-1 weer naar de VK, wie weet zijn we op dezelfde dag uitgerekend!! Gisteren al mijn zwangerschapskleren teruggekregen van mijn schoonzus en ik heb ze meteen in de was ggegooid. Vanmiddag gaan de jongens logeren bij oma en opa (tot oud en nieuw, wauw, een oase van rust...) en dan heb ik de tijd om weer alle kasten op te ruimen, de gewone kleren aan de kant te leggen en de pas gewassen zwangerschapkleren in de kast te hangen. We hebben het de kinderen nu verteld dat mama een baby in de buik heeft en nu hebben de jongens ook een dikke buik met baby erin  en moeten ze even rusten op de bank, haha. De oudste heeft al gezegd dat hij een zusje wil, als het een broertje wordt kan ik hem vast verkopen......
Voor de rest voel ik me nu wel redelijk goed. Wel nog wat moe, maar goed dan ga ik lekker vroeg naar bed.

Sannie: ik duim, duim, duim, duim heel erg hard voor je!!!!!!

Liene: hoe ver zou je nu zijn?

Mensen, ik ga de logeertas pakken!!

Groetjes, Ruma

Nou hier is dat rare volle gevoel weg dus ik ben weer bang voor het ergste maar ik hoop het echt niet we hebben zo goed geklust deze keer.

Nod 1 janauri dus we moeten blijven wachten en dat valt af en toe niet mee

hallo allemaal,
Zo, de kerstdagen zijn weer achter de rug nu op naar de jaarwisseling en... op naar 2 januari want als ik dan nog niet ongi ben (NOD 31/12) dan ga ik testen, ben net met de jongens naar het dorp gelopen en toen heb ik toch maar alvast een clear bleu test gekocht, je kan 'm maar vast in huis hebben.
de dagen gaan best snel maar het kan me niet snel genoeg de 2e zijn...
Hé meides, hele fijne jaarwisseling  en een gezond en vooral vruchtbaar jaar alvast.

; Sannie

He Sanniebal,

Ik wil ook pas testen 2 januari want we slapen zondag (31e) bij mijn zus dus daar ga ik echt niet testen 1 januari en ik wil het eigenlijk wel met ochtendurine doen. Maar misschien is het wel helemaal niet nodig. Heb veel last van witte afscheiding op het moment. Verder gewoon niets. Had aantal dagen vol gevoel in de buik   maar dat is ook weg.

Nou we houden elkaar op de hoogte en laten we hopen dat het een goed begin van het nieuwe jaar gaat worden voor ons he!!! (en de rest)

Gr. Beppie

Hoi Beppie,
helaas... ik ga wéér door naar de volgende ronde, ben vanmorgen ongi geworden.
baal als een stekker maar heb al gekeken en in onze klusweek heeft m'n hummie óf dagdienst óf vrij dus is hij alle avonden vrij , wel zo makkelijk als de jongens op bed liggen tijdens een vrijpartij, hoeven we niet zo op te letten of ze de trap op komen hihi.

groetjes en hopelijk is het bij jou wel raak.   Sannie.

shit zeg. Ik heb nog steeds nergens last van. Ik hoop het zo maar dat is logisch.

No 2 daagjes wachten tot nod.
Spannend.

Jullie horen het zo snel ik iets weet. (ook ongi wat ik niet hoop)

Beppie

Hej Sannie, Balen zeg. Ik had heel hard voor je geduimd. Dan maar: nieuw jaar, nieuwe kansen. Ik wens je in ieder geval heel veel succes en geluk toe voor 2007. En probeer het positief te zien: je kunt je vanavond lekker laten gaan met een heerlijk wijntje, biertje o.i.d. en natuurlijk weer veel klusplezier! Mijn manneke staat al zo'n 10 weken droog.......

Beppie: ik duim voor je

En voor iedereen: een heel mooi uiteinde en een heel gezond, gelukkig en mooi 2007 toegewenst!!!

Liefs, Ruma  

Terug
Bovenaan