3e kindje

Hé beppie,
Hoe staat het er voor bij jou? hou je het droog of zijn ze toch weer langs gekomen?
hoor ik het van je?
Sannie.

he Sannie hier is het nog steeds droog ga morgen testen jullie horen het

Beppie

Hoi allemaal,
Eerst allemaal een heel goed, gezond, en vruchtbaar 2007 toegewenst.

Hier gaat alles oke, moet over twee dagen voor de tweede echo, spannend weer dus.
Ruma, jij dus ook woensdag weer..we horen het van elkaar oke!!

Ik ben niet veel hier, want we zijn druk in huis, de zolder schiet al lekker op.
Morgen weer gewoon werken..dus alle vrije dagen zijn weer voorbij..jammer..ik kon er best aan wennen..hhahahaha

Sannie, wel jammer dat je weer door gaat naar een nieuwe ronde..maar 2007 brengt vast meer geluk..ik denk aan je..
Hoe is het met de rest??
Er zijn aardig wat meiden onder dit topic tegenwoordig..
En Liene, hoe gaat het met jou??

Liefs, en tot later..R

hallo meiden...

helaas vandaag ben ik toch echt ongesteld geworden jammer maar waar! ach het was wel heel eventjes toch een beetje slikken omdat ik met al mijn klachten er bijna van overtuigd was dat het al meteen raak was, mijn hubbie trouwens ook...

Maar we zien het van de zonnige zijde het was pas ronde 1 dus dus met goede moed op naar ronde nr 2....oktober ook een leuke maand om uitgerekend te zijn..

groetjes bloempje

Hoi Allemaal.
Nou ik heb getest ik was best zenuwachtig maar hij was negatief ik snap er helemaal niets meer van wanneer word ik nu ongi???? Dit is dus dag 30 met een cycles van 28 dagen.
Ik had vorige maand pillen gekregen van de dokter hij zei toen dat mijn cycles weer helemaal op orde was na die pillen nou niet dus. Het kan volgens mij ook niet zijn dat ik te vroeg getest heb want bij de eerste 2 heb ik zelfs dag voor nod getest en nu 2 dagen erna. Ik vond het al zo raar dat ik niets voelde. Toch maar eind deze week nog een keer en anders volgende week weer naar huisarts laten ze me dan maar doorsturen.
Ik ben eigenlijk best wel verdrietig niet alleen om die nega test maar meer om het feit dat mijn cycles dus toch nog niet in orde is.

Beppie

Hé Beppie wat vervelend nou, wat kan je lichaam je voor de gek houden he.
een negatieve test, laat de duivels dan maar komen, kunnen we tenminste gezellig met zijn 3en (bloempje beppie en sannie) door voor een oktober kindje.
vanaf se 12e begint onze klusweek weer en mijn hummie heeft als goede voornemen om mij zo snel mogenlijk zwanger te maken hihi, dat word hard werken voor 'm.
Dikke KUS; Sannie.

quote: sanniebal reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2007 10:51:30'));

Hé Beppie wat vervelend nou, wat kan je lichaam je voor de gek houden he.
een negatieve test, laat de duivels dan maar komen, kunnen we tenminste gezellig met zijn 3en (bloempje beppie en sannie) door voor een oktober kindje.
vanaf se 12e begint onze klusweek weer en mijn hummie heeft als goede voornemen om mij zo snel mogenlijk zwanger te maken hihi, dat word hard werken voor 'm.
Dikke KUS; Sannie.

Hoi Sannie heb net even teunisbloemoliecaps gehaald misschien dat dat nog wat helpt voor mijn cycles we zien wel. Wie niet waagt he!!!!
Ik heb ook echt laat die duivels nu dan maar komen word er gek van zo hoor.
Ja jullie kunnen binnenkort al weer beginnen hoeveel dagen telt jou cycles??

mijn cyclus?? nou dat is ook helemaal niet regelmatig hoor, de ene keer is ie 27 dagen en dan weer 30!
maar als het weer bijna zover is voel ik aan m'n baarmoedermond en voel dan of ie hard en gesloten is of zacht en iets opener en dat moet het gebeuren + dat doorzichtige cervixslijm natuurlijk.
eerts wist ik niet zo goed wát ik moest voelen maar op den duur heb je 'm door.
sannie.

Terug
Bovenaan