Hallo lieve meiden,
Eindelijk weer een bericht van mij!
Ten eerste wil ik iedereen een heel goed, gezond, vruchtbaar en een veel geluk in 2007 toewensen!
Sannie en bloempje, heel erg balen dat die RD weer gekomen zijn, ik hoop echt dat het voor jullie heel snel gaat lukken. Sannie wel fijn dat jullie deze periode niet op van die onmogelijke tijdstippen (=wanneer kinderen wakker zijn) moeten vrijen, alhoewel het natuurlijk ook wel spannend kan zijn als het zo snel moet gebeuren. Bloempje, ik was trouwend in de derde ronde zwanger, achteraf gelukkig dus heel snel (maar het voelde heel lang).
Ruma, hoe was je echo afgelopen woensdag. Zijn jij en RW nu tegelijkertijd uitgerekend? En hoeveel weken zijn jullie nu precies? Dertien?
RW, ik ga naar de verloskundige praktijk ’t hartje van ….? Jij ook? Ik ga 26 januari voor mijn echo. Ben dan bijna 10 weken. Ik vind dat zelf eigenlijk best wel vroeg, maar misschien is dat ’t nieuwe protocol. RW je zei dat je voor de 2e echo bent geweest, had dat een speciale reden of was dat voor en nekplooimeting of heb je een vroege echo gehad ivm met je miskraam?
Hier gaat alles goed, ben vandaag precies 7 weken. Was de afgelopen dagen wel gammel en snel misselijk, maar dat kwam doordat ik laat op bed lag. Verder heb ik wel behoorlijk last van mijn keizersnede litteken, daar had ik bij mijn vorige zwangerschap geen last van. Het gekke is dat ik savonds helemaal niet moe ben. Heb wel een enorme dip tussen 15.00 en 18.00. Dat vind ik dan wel weer gek, en ga dan weer heel erg twijfelen of alles wel goed zit. Ach zo is er altijd wel wat.
Gister met de kids naar de Efteling geweest, erg leuk. De oudste was in het begin wel een beetje bang van de figuren in het sprookjesbos, maar hij wilde steeds weer terug naar het sprookjesbos. Ik had eigenlijk niet gedacht dat het met 2 van die jonge kinderen zo leuk zou zijn. Oh ja wel grappig, de oudste had een soort knipper flikker zaklamp gekregen en vannacht kwam die met de zaklamp aan bij ons in bed gekropen.
OK meiden, sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar het kwam er gewoon niet van.
Oh ja nog iets, per 1 december ben ik met een nieuwe baan voor 1.5 dag (voor 2 jaar) begonnen en voel me nu heel schuldig, en zie erg tegenop het ‘vertel’ moment op. Nou ja eerst maar zien of alles de komende weken goed gaat met het kindje…
Liefs,
Liene