Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik dacht nog een test net en dan bel ik de dokter toch maar.
Het is niet meer nodig ik ben zwanger ik kan het niet geloven Sannie vang je de sterretjes ************************************************ Ik ben nu dus al 5 weken.
Lekker.
.
Sannie ik hoop zo dat jij de volgende ronde zwanger bent en de rest natuurlijk ook.
He Beppie,
Gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat de zwangerschap heel voorspoedig.
Ook ik heb net getest en: positief!!! Snap er nog niks van, ga vast nog een keer testen, maarre even (misschien een hele domme vraag): wanneer moet de huisarts nu inlichten?
xx daantje026
He Beppie,
Gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat de zwangerschap heel voorspoedig.
Ook ik heb net getest en: positief!!! Snap er nog niks van, ga vast nog een keer testen, maarre even (misschien een hele domme vraag): wanneer moet de huisarts nu inlichten?
xx daantje026
Je daantje ook gefeliciteerd.
Ik heb net een afspraak bij huisarts gemaakt. Hij neemt je bloeddruk dan weegt je stelt wat vragen en geeft wat informatie.
Hé Beppie,
Van harte gefeliciteerd meid, onwijs leuk voor je!
Bedankt voor je strooisel, ik heb ze niet alleen gevangen maar ook opgegeten, misschien helpt het en volg ik je komende maand.
Ben heel erg blij voor je en hoop dat alles voorspoedig verloopt.
Hele DIKKE KUS; sannie
Hé Beppie,
Van harte gefeliciteerd meid, onwijs leuk voor je!
Bedankt voor je strooisel, ik heb ze niet alleen gevangen maar ook opgegeten, misschien helpt het en volg ik je komende maand.
Ben heel erg blij voor je en hoop dat alles voorspoedig verloopt.
Hele DIKKE KUS; sannie
He Sannie was het te eten haha.
Ja ik hoop dat je me volgt we tikken nu al zo lang samen dat moeten we toch volhouden he!!!!
Ik heb wat last vanm ochtendmisselijkheid maar dat gaat ook wel weer over. Ga morgen naar de huisarts toe je hoort nog wel.
Wanneer zijn je klusdagen en je nod?
Hoi Beppie,
Sorry dat ik zo laat reageer, had vergadering op m'n werk, kom net binnen.
Ónze klusdagen zijn NU en NOD waarschijnlijk de 27e, ik ga zo lekker douchen en dan m'n hummie verleiden , heb ik gisteren ook al gedaan, toen had ie avonddienst en moest ik wachten tot 00.00 uur voordat ie eindelijk eens bij me in bed kroop, dus het was vroeg ochtend vanmorgen maar je moet er wat voor over hebben he?!
succes morgen en ik hoor je oké?
Sannie.