3e kindje

Ha lieve meiden,

Beppie, wat fantastisch gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?

RW, ik ben de 25ste augustus uitgerekend. Hoe gaat het verder met het behang scheuren? En bevalt het slapen op de zolderkamer. He, ik heb wel eens gehoord, dat ze thuisbevallingen liever niet op de zolder doen, ivm als je plots naar het ziekenhuis moet? Of ga je niet thuis bevallen. Wel  lekker trouwens zo'n handige man die goed kan klussen!

Hoe gaat het met de andere meiden?

Liefs,
Liene  

He Sannie nog lekker geklust???? hihi.

Leuk he die mag ik nu ook gebruiken.

Mag volgende week vrijdag echo laten maken hoever ik heen ben ik denk zelf dus dat ik rond 8,9,10 sept uitgeteld ben. Maar we weten het volgende week dus zeker.

Beppie

Hoi Beppie,
Jaaaaa goed geklust hoor gister, nu vanavond of morgenavond nog en dan weer afwachten hé.
m'n man is vandaag vrij en hevig aan het klussen in huis, behang scheuren schilderen witten enz enz. dus ook bij ons in huis is het een rommel.
eind februari wil hij het af hebben en dan is het hele huis gedaan, van de kelder tot de zolder alles weer apk.
wij slapen nu zelf tijdelijk op de grond in de babykamer  . onhandig maar wel gezellig.
Sannie.

Hoi Beppie,
Jaaaaa goed geklust hoor gister, nu vanavond of morgenavond nog en dan weer afwachten hé.
m'n man is vandaag vrij en hevig aan het klussen in huis, behang scheuren schilderen witten enz enz. dus ook bij ons in huis is het een rommel.
eind februari wil hij het af hebben en dan is het hele huis gedaan, van de kelder tot de zolder alles weer apk.
wij slapen nu zelf tijdelijk op de grond in de babykamer  . onhandig maar wel gezellig.
Sannie.

Hoi Beppie,
Sannie.

Hoi Sannie, Leuk dat je ook thuis bezig bent. Doordeweeks ligt het hier wel wat stil.

Liene, Ik heb het met de vk erover gehad, op de zolder bevallen mag wel, maar geeft meer problemen als je inderdaad opgehaald moet worden. Dit had ik ook bij mijn eerste bevalling. Ben toen echter ook gewoon zelf de trap af gelopen..van de eerste etage toen. Geen probleem, de brancard stond in de gang..
Op zolder is twee trappen, en dat hebben ze liever niet als je 100 kg of meer weegt...maar dan moet ik mijn gewicht bijna verdubbelen...dus gaat niet op...hahaha
Ik ga wel thuis bevallen als het kan..
Maar we zien wel tzt hoe het gaat lopen.

Voel je je oke?
Hier alles goed.

Groet R

Goedemorgen meides,
Nou, het wachten is weer begonnen hoor, het doorzichtig slijm is verdwenen én we hebben goed geklust deze dagen, de 27e januari is waarschijnlijk m'n NOD.
spannend...
verder gaan we ons nu even richten op het verven en behangen enz. in onze slaapkamer, nieuwe gordijnen uitzoeken enzo dus die 2 weken zullen wel snel om zijn.
Kus Kus en tot snel.

Beppie, hoe is het met jou? nog misselijk? (is niet te hopen)              

Sannie.

Hoi allemaal,

Nou, toch maar eens op dit topic, ik hoor hier toch echt thuis. Ik ben dus 30 en in de 1e
ronde voor de 3e. Leuk dat er zoveel zijn die voor een 3e gaan. Ik heb een hele poos getwijfelt en beren op de weg gezien. (ben net een eigen bedrijfje begonnen)
Maar nu mijn NOD in zicht is (17 jan.) wordt het toch echt spannend.

Heb al de hele week een enorm ongi-gevoel in m'n buik.
Dat zegt natuurlijk niets, ik weet niet eens zeker of mijn cyclus wel 28 dagen is.
Maar dat de vorige twee keer dat ik met de pil stopte wel het geval en beide keren was het de 2e ronde raak.
Heel snel dus. Zo te zien zijn er al een heleboel zwanger van de NOD lijst, iedereen gefeliciteerd!

Groetjes...

Terug
Bovenaan