3e kindje

Hoi Kerstin welkom,
Bij ons was het ook bij alletwee de 2e keer raak dus daar rekende ik deze keer eigenlijk ook wel op maar niets is zo onvoorspelbaar als ....... we zitten nu dus al in ronde 8.
dat viel wel even tegen, hopenlijk is het bij jou wel al raak, dat scheelt een heleboel spanning én op den duur toch ook wel stres.
maar als het niet raak is dan kletsen we hier lekker verder en helpen we elkaar door die spannende dagen heen, dus voor jou toitoitoi en op naar de 17e!, ik moet iets verder, naar de 27e.
groetjes ;Sannie

Hallo allemaal.

Hier ikke even weer. De misselijkheid is weg gelukkig. Ben vandaag als het goed is 6 weekjes lekekr hoor vrijdag echo zullen dan precies weten hoever ik ben.

Beppie

Hé Beppie,
wat fijn dat je niet (meer) misselijk bent, spannend vrijdag én ook heel leuk natuurlijk!
sannie.

Nou, vandaag NOD, gelukkig nog niets te bekennen. Ik heb wel al twee weken steeds ongi-krampen, maar die verdwijnen weer net zo snel als ze komen.
Ik wacht het allemaal gewoon maar af, het is ook pas ronde 1.
En de testen die ik had besteld zijn er ook nog niet.
Als er nieuws is laat ik het wel weten.
Groetjes

Hoi Beppie,
hoe is het gegaan met je echo??????????????

Kerstin, hoe staat het er bij jou voor, heb je al een test gedaan?

ikzelf zit nog ruim een week op het wachtbankje.
Sannie.

Hoi hoi,

Nou, net een test gedaan, hartstikke negatief! Maar ook nog geen rd, dus ik wacht rustig af.
Ik houd je verhaal goed in m'n achterhoofd Sannie, dat het na twee x 2e ronde ook best eens wat langer kan duren.
Jij ook nog even succes met wachten.

Groetjes

Hé Beppie
Ik lees net jou topic (lege vruchtzak) da's heftig wat een onzekerheid zeg aankomende week, hou je ons op de hoogte, óók als je even wil snotteren op onze digitale brede schouder.
Kus; Sannie    

Ha lieve meiden,

Hoe gaat ie? Hoe gaat het met jou Beppie? En Kerstin zijn de RD al gekomen of nog niets. En Sannie wanneer is jouw NOD?

En hoe gaat het met de andere meiden? Met mij gaat het mwah. Ik zie overal als een berg tegenop en heb nergens puf voor. Verder moet ik de hele dag eten om de misselijkheid tegen te gaan. Natuurlijk valt hier heel goed mee te leven. Verder heb ik vorige week het besluit genomen ontslag te nemen (waar ik sinds 1 december werk). Ik heb het totaal niet naar mijn zin, en ben er zeer ongelukkig over. Een heel moeilijk besluit wat je algehele toestand er niet beter op maakt.

Aaanstaande vrijdag hebben we de eerste echo. Hoop dat alles goed is. We nemen de kinderen mee. Als alles goed is, dan krijgen ze op deze manier te horen en te zien dat ze een broertje of zusje krijgen. Heel spannend, duimen jullie voor ons?

Liefs,
Liene

Terug
Bovenaan