aan de sept 2008 mama's!

Hallo mutti81,

Wat een vervelend nieuws dat ook jij een miskraam hebt gehad. Erg knap en goed dat jullie positief proberen te blijven. Hopelijk mag het voor jullie snel weer raak zijn. Heel veel sterkte!

Groetjes Inge

Martine,

Hoe is het nu met jou? Je meldde dat je buikpijn had en bloedverlies?? Ben je bij de verloskundige geweest? Hopelijk horen we nog van je.

Groetjes, Inge

Hallo allemaal,

Inmiddels heeft de misselijkheid hier goed toegeslagen. Bij al mijn zwangerschappen ben ik veel misselijk geweest. Het is voor een goed doel, dus ik heb het er graag voor over. Moe ben ik ook, ik val soms gewoon spontaan in slaap.
Vanmiddag ga ik eindelijk de verloskundige bellen. Nou ja eindelijk, we weten het goede nieuws pas sinds afgelopen woensdag. Het kan wel zo zijn dat ik al 8 weken zwanger ben. Ik schat zo in, dat ik snel terecht kan. Ik ben erg benieuwd hoe ver ik echt ben. Het is al weer een wonder dat ik toch zo snel zwanger ben geworden met mijn zeer onregelmatige cyclus. Tussen mijn oudste en mijn tweede hebben we toch relatief lang moeten wachten (zij schelen 4 jaar). Leuk om al jullie ervaringen te lezen.
Voor mij is het  het  derde kindje  (maar het is de 5de zwangerschap). Op zich ben ik niet meer zo onzeker, omdat ik weet hoe het ongeveer gaat (al heb je nooit garanties en is geen enkele zwangerschap hetzelfde). Maar natuurlijk is er wel een beetje de angst dat het alsnog misgaat (maar wie heeft dat niet).

groetjes Inge

Ik vind het altijd naar om te lezen dat het mis is gegaan. Krijg daar ook altijd wel een angstig gevoel van.

Zelf heb ik ook een miskraam gehad, al is dat nu 5 jaar geleden, maar het blijft je toch altijd bij, vooral als je weer zwanger bent.

Ik ben nu zwanger van ons derde kindje. Ik heb al twee dochters van 4 en 1,5 jaar. Ik ben wel weer misselijk, maar gelukkig niet zo erg als bij mijn eerste twee.

Vrijdag 1 februari krijg ik weer een echo. Dan ben ik 9 weken en  4 dagen. Ik heb  met 6 weken en 4 dagen al mijn officiele termijn-echo gehad wegens omstandigheden.  Toen hebben we  al een kloppend hartje gehoord en gezien. Op dat moment was het nog erg pril, dus de onzekerheid blijft.  Deze echo is dus op eigen verzoek en waarschijnlijk krijg ik deze niet vergoed, maar dat maakt mij niets uit.  

Als alles goed is vrijdag, kan voor mij het genieten beginnen, want  de kans dat er dan nog iets mis gaat is dan erg klein.

Groetjes Paula  

Hoi Mutti81,

Wat erg weer om te lezen. Ik wens jullie hier ook veel sterkte mee.
Succes!

Hoi Allemaal,

Ik ben jessica 24 en  ben ook in  September uitgerekend, om precies te zijn de 24e van mijn eerste kindje.
12 febr. voor het eerst naar de verloskundige,kijk er echt naar uit!!
Ik wens iedereen een fantastische zwangerschap toe.

quote: annemieke13 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2008 10:37:30'));

Hoi meiden,

wachten jullie ook met grote smart op het sept 2008 mama forum?
ik wel!!!!! ik heb dus al een paar keer een mailtje naar jongegezinnen gestuurd maar er steeds geen reactie op gehad.. misschien lukt het als we ALLEMAAL een mailtje sturen? hahaha   dan maken ze het vast wel aan..

ik wil gewoon met jullie kunnen kletsen...

liefs Annemieke mama van willem(13/10/2006) en toekomstige mama van ukje (ong.11/09/2008)

Waar kun je dit forum vinden dan?Sorry,ben blond...

Hallo allemaal,

Vanochtend de verloskundige gebeld. 12 februari kan ik terecht voor de eerste afspraak. Aanstaande donderdagochtend mag ik al een termijnecho laten maken. Zal wel fijn zijn te weten hoe lang ik zwanger ben. Hopelijk zit het allemaal goed. Nu word ik toch wel een beetje zenuwachtig. Ik zal blij zijn als het goed is en als ik het zelf heb kunnen zien op de echo.
Wie heeft er al een termijnecho gehad?

Groetjes, Inge

Terug
Bovenaan