aan de sept 2008 mama's!

Hai meiden

Heb ook afgelopen zondag test gedaan en ben 27 september uitgerekend.
Heb al een dochter van 3 jaar.
Vind het echt heel erg spannend want is nog zo pril.
Bij mijn dochter was ik heel erg moe maar nu eigenlijk niet zo erg ben s'ochtends al om 7 uur wakker,kan niet meer uitslapen????????
Raar toch. Ben alleen s'avonds echt doodmoe rond 20.00u.
Alle as mama's van harte gefeliciteerd en ja inderdaad dat we allemaal van een kerngezonde baby mogen bevallen.

Gr Martine

hallo aanstaande mamma's.

Ik heb afgelopen dinsdag, de eerste dag nadat mijn ongesteldheid uitbleef, getest en het was duidelijk een streep!!!! Jippie... Ongelofelijk, al lang aan het proberen en dan: zwanger van de `1e.   Heb wel elke dag een beetje lichte buikpijn, maar dat schijnen meer dames te hebben, pijnlijke borsten. Heb afgelopen donderdag bloed laten prikken en al 1765 hcg's, (schijnt heel veel te zijn, omdat ik pas 4 weken en drie dagen was?). Spannend allemaal. Benop 29 september uitgerekend, volgens mij.

Hallo Joycie1983,
Je bent niet meer de enige.. Vandaag heb ik ook te horen gekregen dat het voor ons ook gaat eindigen. Het vruchtje zit er nog,maar dit is helaas al te klein en ik zal het speoedig verliezen. Dit is dus ook mijn laatste bericht en ik hoop me spoedig weer te melden.
Ik wens iedereen een prachtige baby in de mooie maand september toe! Groetjes

hoi meiden.
ik verheug me ook echt op het forum.In 2006 toen ik zwanger was van me eerste zat ik ook bij het septemberforum. en nu ben ik weer in september uitgerekend om precies te zijn 2 september. ik heb een dochtertje van 1 jaar en 5 maanden die op 7 september is geboren.

hoi mutti,
wat erg! sterkte.....

heb nog een vraagje: wie heeft ook bloed laten prikken en hoe hoog was jullie hcg toen?
Lizzie

he hallo allemaal.

Na 1 late miskraam en de geboorte van onze lieve boef (nu 1,5 jaar) nu 6 weken zwanger en eerste kleine bloeding gehad dus gelukkig eerder echo (29-1) om me  (hopelijk) gerust te stellen. Wel al een beste buik (vooral 's avonds) en ben moe, heb honger-honger-honger, erg verstrooid en beetje prikkelig. Ben mijn kleine man lekker aan het vertellen dat ie  misschien een broertje of zusje krijgt (hij  kan het  lekker toch niet doorvertellen en ik ben het even kwijt, ik kan het wel van het dak schreeuwen).  Wil het nog even geheim houden maar weet niet of  dat gaat lukken met zo'n buik.

Allemaal gefeliciteerd en heel veel geluk met de zwangerschappen en geniet  ervan het is weer een wonder wat er in je lijf gebeurt en wat er groeit en bloeit.

weltrusten.   Oh ja heeft iemand nog tips voor allergie klachten? Ik kan mijn medicijnen niet meer gebruiken en heb slechte nachtrust op dit moment.

groetjes kikker

Terug
Bovenaan