aan de sept 2008 mama's!

quote: Martine83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2008 07:53:08'));

heb bloedverlies en buikpijn...............  He bah.....

Hoe gaat het nu?Nog steeds bloedverlies?

Hallo Allemaal,

Ik ben voor de eerste keer zwanger, en vind het allemaal wel een beetje eng. Zoals ik heb uitgerekend ben ik ongeveer 7 weekjes zwanger. En moet het babytje in september geboren worden.

Ik weet wel dat ik blij vlage misselijk ben en last van mijn borsten heb. En dat de test positief was.

Ik zal niet weten wat mij allemaal te wachten staat. Ik ben heel erg benieuwd. En hoop ook dat alles goed is.

Hoop dat er nog meer mensen voor de eerste keer zwanger zijn en hoe jullie het beleven.

Groetjes

Hoi Meiden,

Als alles goedgaat ben ik ook eind september uitgerekend van mijn tweede kindje,28 september is de uitgerekende datum..

is het misschien leuk om alvast een lijst te maken met de meiden?>

liefs nice

He Martine,

Sterkte meis. Ik duim voor je dat er niks aan de hand is...

Hallo allemaal,
Mijn naam is Jorike, ik ben 28 en weet sinds 1 week dat ik zwanger ben!
23 september ben ik ongeveer uitgerekend! Spannend allemaal..
Net als anderen hier al hebben aangegeven ben ook ik soms best onzeker. Het is de 1e en het is allemaal nog zo onwerkelijk.
Nog even geduld, met 8 weken de 1e echo. Ben nu bijna 6 weken (dinsdag) en mag dan vrijdag de verloskundige bellen voor een afspraak. Spannend!
ow ja, ik ga ook nog eens trouwen volgende maand. 22 februari is de Grote Dag! Leuk hoor, allemaal mooie dingen in het verschiet!
Ik wens alle aanstaande moeders  hier alle geluk toe tijdens de zwangerschap en dat het maar goed mag gaan...
Groeten Jorike

Hoi Lizzie,

Je hebt idd een hoge HCG. Ik heb het drie keer moeten laten prikken en bij mij zagen de waardes er als volgt uit:met 4 weken HCG 395, met 4+3 weken HCG 995, met 4+6 weken HCG 3047.

Het verschilt per persoon hoe hoe de waardes zij, als ze maar verdubbelen elke 2 a 3 dagen.

Groetjes Paula

Hallo allemaal,

Ik denk dat ik me ook bij jullie aan kan sluiten, ben nl. al ruim een week over tijd en mijn borsten knallen mijn bh bijna uit, mijn haar is mooi (zegt mijn kapster), van vet eten ga ik bijna over mijn nek, drop haal ik niet meer in huis, want dat kan ik niet weerstaan en behalve dat het niet zo goed schijnt te zijn als je zwanger bent, kan ik al niet zo makkelijk naar het toilet en met drop kan het nog slechter worden. Heb het erg vaak koud en loop bijna de hele dag te gapen, want met 2 kids thuis kan ik niet meer even gaan liggen zoals bij de 1e. Het enige minpuntje is mijn onderrugpijn, maar dat schijnt er ook bij te kunnen horen. Ik heb in mei afgelopen jaar na 6 weken een miskraam gehad, dus wilde nu eigenlijk tot 6 weken wachten met testen, maar dat ga ik niet redden. Morgen of overmorgen ga ik testen en dan weet ik of ik me def. aan mag sluiten (en hopelijk mag blijven). Daarbij heb ik nu allerlei zwangerschapsverschijnselen die ik niet had, toen ik zwanger was en een miskraam kreeg.
Ik sluit hopelijk dinsdagavond bij jullie aan tm 25 sep.

groetjes Ikke

Toch nog maar een keer hallo,
Martine ik hoop voor jou dat het goed gaat en je buikpijn en bloedverlies alweer over is.
Er moeten maar een hoop septemberkindjes geboren worden hoor!
Ik ben het gisteren dus verloren, maar we blijven positief. Het heeft nou eenmaal zo moeten zijn en er is niets meer aan te doen.
Allemaal nogmaals veel geluk!

Terug
Bovenaan