Hallo allemaal,
Ik denk dat ik me ook bij jullie aan kan sluiten, ben nl. al ruim een week over tijd en mijn borsten knallen mijn bh bijna uit, mijn haar is mooi (zegt mijn kapster), van vet eten ga ik bijna over mijn nek, drop haal ik niet meer in huis, want dat kan ik niet weerstaan en behalve dat het niet zo goed schijnt te zijn als je zwanger bent, kan ik al niet zo makkelijk naar het toilet en met drop kan het nog slechter worden. Heb het erg vaak koud en loop bijna de hele dag te gapen, want met 2 kids thuis kan ik niet meer even gaan liggen zoals bij de 1e. Het enige minpuntje is mijn onderrugpijn, maar dat schijnt er ook bij te kunnen horen. Ik heb in mei afgelopen jaar na 6 weken een miskraam gehad, dus wilde nu eigenlijk tot 6 weken wachten met testen, maar dat ga ik niet redden. Morgen of overmorgen ga ik testen en dan weet ik of ik me def. aan mag sluiten (en hopelijk mag blijven). Daarbij heb ik nu allerlei zwangerschapsverschijnselen die ik niet had, toen ik zwanger was en een miskraam kreeg.
Ik sluit hopelijk dinsdagavond bij jullie aan tm 25 sep.
groetjes Ikke