aangeboren afwijking

Hi Bianca,

wat rot zeg ik hoop dat je snel die renogram onderzoek hebt. Klinkt inderdaad een beetje hetzelfde als de mictie-systogram. Is alles verder goed met Joris? Je hebt gelijk met die thermometer, ik heb hem al verschillende keren gebruikt hahaha. Trouwens ook handig als Joris ziek wordt, laat je huisarts meteen urine op kweek zetten. Heeft bij ons zeker tijd gescheeld toen Laurens weer blaasonsteking had. Ik hoop ook maar dat de nier zich aan het "verstoppen" is in de nierbekken. Wanneer is  het onderzoek?

Slechte moeders? Echt hebben jullie slecht contact met je moeder dan. Ik heb goed contact, maar sinds ik zelf moeder ben  mis ik haar eigenlijk nog meer dat ze zo ver woont. Heb ook een goed contact met mijn (aanstaande) schoonmoeder, maar dat is toch anders. Mijn moeder is Engels maar woont nu voor nog 3 jaar in Senegal, daarna gaat ze weer dichtbij in Engeland wonen. Maar goed aangezien mijn vriend niet naar senegal wil gaan zal ik haar de komende paar jaar niet vaak zien. Gelukkig mailen we veel en bellen natuurlijk. Ze is nu nog in engeland, dan gaat ze naar duitsland (ze is getrouwd met een duitser, niet mijn vader hoor, ben niet half duits) dan komt ze volgend weekend weer hier en dat weekend erop gaan we een weekend naar zandvoort, wordt ze 60. daarna gaat ze weer naar huis toe.

Heb het even opgezocht maar met 6 maanden kreeg laurens ook nog 4 flessen. de laatste fles gaf ik dan wat meer 210 ccGaf ook al wel groente en fruit, was met groente begonnen toen hij iets van 5 maanden ofzo was, bloemkool vondt hij niet te eten, maar wortels wel. Banaan is touwens ontzettend stoppend, maar met de appel en peren had hij geen probleem. Ik kookte het trouwens wel in het begin en pureerde dat dan misschien moet je dat is proberen dat werd echt heel fijn net als het potje.  

ik ga verder mijn moppie wil aandacht, wil vandaag niet slapen ohoh wordt leuk straks. bovendien is niks meer veilig nu hij loopt en klimt. Wel heel leuk hoor, maar soms ook heel vermoeiend.

groetjes,
Lia


 
Hoi,

13 september hebben we de renogram, hoop inderdaad dat het een bekkennier is en dat deze de ontsteking veroorzaakt, dat is in ieder geval goed te verhelpen. Denk  niet dat hij helmaal verschrompelt zal zijn, kan wel maar zolang is Joris niet ziek geweest hij heeft 3 weken koorts op en af gehad daarna werd die nierbekkenontseking geconstateerd.
Dus we houden onze vingers gekruisd.   Hij is de laatste dagen erg snel aan het mopperen zijn voedingsschema ligt helemaal overhoop. Ik hoop dat het een combi is van een sprongetje en het veranderen van voedsel.


Mijn moeder!  hou op!
Ik had voor de bevalling geen contact meer een heel verhaal... na de bevalling vond ik dat ik het niet kon maken om haar bij haar kleinzoon weg te houden maar ik hoefde niets meer met haar. Ze is 2 keer geweest en daarna niet meer.
Vervolgens heeft ze in het dorp rondgebazuind dat ze van mij haar kleinzoon niet meer mag zien duhuh dat heb ik nooit gezegd!
affijn van mij mag ze naar senegal!

Maar als je wel goed met je moeder kan dan is het niet leuk dat ze zo ver weg is bah!

groetjes bianca
 
hallo dames
sorry dat ik even niks heb geschreven maar ik zit er een beetje doorheen ik heb de afgelopen dagen veel zitten janken   en mijn relatie gaat op dit moment ook niet zo lekker
ik denk dat alle spanning er van de afgelopen maanden er uit komt.
en ik lig de hele dag overhoop met de oudste ik kan hem wel achter het behang plakken en hem er verlopig niet meer vandaan halen.
maar goed hoe is het met jullie?
en ja al die moerders het weet wat ik heb een goede relatie met mijn moerder ze past 1 dag in de week op,af en toe wordt ik wel een s gek van d'r hoor.
he lia dat duurt nog wel effe dat je moeder iets dichterbij komt wonen heeft ze vroeger wel gewoon in nederland gewoond?
wat hebben jullie een zwaargewichten zeg thijs weegt nu ongeveer 10 kilo en wordt zaterdag een jaar,een jaar alweer wat gaat het toch hard.
we moeten nog een taart bestellen weet iemand waar ik een mooie plaat van nijntje vandaan kan halen ongeveer a4 formaat mag ook iets kleiner.
hij is helemaal gek van nijntje
he bianca ik hoopvoor je dat die renogram goed nieuws geeft en jullie kunnen al snel terecht, krijg je ook gelijk de uitslag of moet je daar weer een paar weken op wachten.
wij zijn vanmorgen bij ballorig geweest   hebben jullie dat ook bij jullie in de buurt zitten?

de kinderen vinden het prachtig,het was er wel een beetje vies je plakte aan de vloer vast smerig gewoon.
oke ik ga alvast mijn eten maken voor straks
groetjes san

 
Hi Sandra,

Gaat het weer een beetje? Die spanning moet er inderdaad een keertje uit het is ook niet niks, kind in ziekenhuis, kan je er wel met je vriend over praten? Of met anderen, je moeder ofzo? Hoe oud is je oudste? Heeft hij nu die leeftijd van peuterpubertijd?

Jullie hebben inderdaad flinke mannen, Laurens was met 13 maanden 10 1/2 kilo, maar goed hij komt de laatste tijd niet meer zoveel aan, door rondlopen en ziek zijn tussendoor. En hij is ook niet zo groot, hij was toen 74 cm.

Zijn gisteren naar de apenheul geweest, Laurens vondt het prachtig. Hij was vannacht erover aan het dromen denk ik, hoorde hem die, die, in zijn slaap roepen. Er was gister ook een oudere jongen mee, van 5 jaar, en pfff, Sandra dat was er ook eentje. Die zou ik ook zo achter het behang geplakt hebben.

Zo ik ga lekker van het weer genieten. Sterkte met de renogram!

Groetjes,
Lia
 
hoi lia

ja het gaat wel,ik kan ewr wel redelijk met mijn partner over praten maar hij was ook een beetje het probleem ik had het idee dat ik er alleen voor stond hioj vindt zijn werk ook wel erg belangrijk hij werkt gemiddeld zo'n 75 uur in de week de ene keer iets minder de andere keer wat meer dat ligt er een beetje aan.
hij laat het werk erg voor zijn gezinnetje gaan en dat pik ik effe maar op een gegeven moment barst bij mij de bom endat gebeurde van de week dus ook en dan die oudste nog hij is nu 5 1/2 hij speelt zijn ouders op dit moment een beetje tegen elkaar uit , en ik ben vrij streng en dat is zijn vader dus niet dus je weet wel wie de boeman is in zijn ogen,
 hij zegt dan jij bent de stomste moeder ik wou dat ik een andere had en toen we net terug kwamen van vakantie hadden we een onenigheid zegt hij zo mam ben je weer thuis gaan we gelijk weer ruzie maken.     hij is erg bij de hand
maar het kan ook wel een lekker ventje zijn hoor maar ik merk wel dat ik met de jongste een andere band heb dan met die oudste, we hebben gewoon geen goede start gehad met de oudste die band is verstoord,ik hoop dat het gauw wat beter gaat maar de tijd zal het leren.
ja het is effe lekker weer he ik hoop dat het zaterdag op thijs zijn verjaardag ook lekker weer is kunnen we lekker buiten zitten er komen zo 22 volwassenen en 13 kinderen   dus je begrijpt waarom ik hoop op mooi weer.
ik ga de jongste maar is uit bed halen want ik moet zo die oudste weer uit school halen.
groetjes san
 
Hi Sandra

Oh klinkt alsof het in elk geval weer beter gaat. Ik heb dat ook altijd een beetje, laat het te ver doorlopen, tot de maat vol is en dan barst de bom. Daarna ben ik dan ook wel weer kwijt, ik hoop jij ook! En ik hoop dat je partner je een beetje gaat helpen, werk is belangrijk maar zeker niet het aller belangrijkst. En 5 1/2 is volgens mij echt een rotleeftijd, peuterpuibertijd! ik hoop dat het snel voorbij is. Hey!!! iemand moet de boeman zijn, leuk is het niet, maar volgens mij zijn wij moeders snel de boemannen.
Hij houdt toch echt wel van zijn mummy. Heb wel is gehoord als de peuterpeubertijd erg was, de gewone puibertijd wel meevalt (en andersom) dus wie weet.....

ga weer verder,
groetjes,
lia
 


hoi

ja ja het is echt waar thijs is 1 jaar, het was een gezellige dag vandaag.
hij is lekker verwent en heeft echt genoten.
wat wordt je toch moe van zo'n dag je loopt de hele tijd te rennen voor je visite.
hier effe een foto van de jarige
ik snap er niks van ik kan alleen nog maar kleine foto's plaatsen als ik bij mijn album op knippen wil drukken dan gaat dat niet dus klik ik op kopieren   en dan krijg je dus zo'n kleine foto weten jullie wat ik daar aan kan doen?
maar om nog eefe terug te komen op zijn verjaardag hij heeft een heleboel nijntje spulletjes gehad en de taart was ook van nijntje

is alles verder goed met jullie mannetjes?
ik ga thijs maar weer effe op bed leggen hij is toch een beetje van slag van zo'n dag of hij heeft pijn in zijn buik van de taart hij heeft behoorlijk wat op
nou nog een prettig weekend en tot gauw
groetjes san
 
hoi,

Sandra gefeliciteerd  goed hoor 1 jaar alweer!

Wij zijn net een weekje naar Zeeland geweest prachtig weer gehad! En met Joris ging het goed! Vooral de rugdrager was een groot succes meneer zat prinsheerlijk bij mijn vriend op de rug en maar lachen naar iedereen! Echt leuk.

Nog een weekje en dan het renogram zie er wel erg tegenop! Ik droom er zelfs al van..
Zijn jullie je zwangerschaps kilo's al weer kwijt trouwens?
En zo ja hoe hebben jullie dat gedaan?

groetjes Bianca
 
Terug
Bovenaan