alles is anders en hoe krijg je dit weer een beetje normaal

Hey S,

Thx meid, ik denk dat ik dat maar ns ga doen. En ik voel me wel al iets opgeluchter hoor. Maar soms merk je gewoon dat mensen het niet begrijpen, of goed bedoelen maar je juist kwetsen er mee, ik denk dat ik het maar gewoon voor me ga houden voortaan.

Wat leuks kopen daar heb ik eigenlijk ook wel oren naar, bon plan van je!

Tot gauw maar weer...kga nog ff potje janken en dan weer zonnig zijn hahaha.

Groetjesss en liefs

Peet

Goed zo! ik heb een paar mensen met wie ik het er goed over kan hebben, maar merk de laatste tijd dat ze dan toch vinden dat je er 'te lang mee bezig bent' of 'in blijft hangen' ofzo... (het is bij mij ook al bijna 3 maanden geleden) daarom klets ik nu ook lekker met jullie en met m'n vriend. je weet zelf best wel hoe je 't moet doen en daar heb je geen goedbedoelde maar vaak stomme adviezen van anderen voor nodig (anderen die het niet zelf hebben meegemaakt). weet je wat ik aan m'n vriend heb voorgesteld?? om lekker op vakantie te gaan naar de zon! we gaan nu al over 'n paar weekjes en ik kijk er zo naar uit dat ik me nu al beter voel! en verder ben ik me erg druk aan het proberen te maken qua werk en afspraken, want ik was afgelopen dagen een beetje weg aan het zakken en voelde me enorm depri. niet goed! koppie omhoog!
weet je al wat je gaat kopen?? haha! lekker nieuwe schoenen ofzo of iets wat je eigenlijk niet echt nodig hebt, dat is het allerleukste!
succes ermee he!
liefs s

quote: s77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-01-2008 14:33:01'));

hoi petra, hoe gaat het nu met je?
liefs s

Hoi S,

Tja vandaag gaat het goed. Ik heb een heel erg goed weekend gehad met mn partner kan ik wel zeggen en we hebben nog wel ff gepraat er over. Zaterdag schoot ik weer vol tijdens de zwemles van de kinderen toen er ineens een zwangere vrouw ten tonele verscheen. Daar had ik ff niet op gerekend en voelde het toen goed. Dat ik me ooit zo zou voelen dat had ik nooit gedacht. Maar goed, ik ben in de stad lekker gaan shoppen en heb mn gedachten ff opzij gezet. Ik voel me wel lekker vandaag en ga op die voet maar verder.

Hoe vergaat het jou?  Ik moet helaas...nog steeds...wachten op mn eerste ongi en heb werkelijk geen flauw idee wanneer het door gaat zetten.  

Groetjes en Liefs

Petra

hi petra!
fijn dat 't weer wat beter met je gaat!
met mij gaat 't ook best goed! we hebben onze vakantie geboekt en ik heb daar zoveel zin in, dat ik veeeel minder met de miskraam en zwanger worden bezig ben! verder ben ik sinds 'n paar dagen begonnen met ovulatietesten en dat geeft (tot nu toe) ook een hoop rust! (behalve dan dat ik 4 uur van te voren niet mag plassen en 'k dus ongeveer klap haha!) ik hoop dat het nu ook even zo zal blijven. we hebben tegen elkaar gezegd dat als 't deze maand niet zal lukken, het niet erg is omdat we dan op vakantie aan de cocktails kunnen en dat we dan daarna er weer vol goede moed tegenaan kunnen :) maar stiekem, als ik er nu weer zo aan denk, is m'n verlangen nog steeds enorm groot! maar wel fijn dat het verdriet even wat op de achtergrond is.
klopt het nou dat je begin januari je miskraam hebt gehad? ik werd vanaf de 1e dag bloeding, 30 dagen later gewoon weer ongesteld...misschien is dat bij jou ook zo en word je 't gewoon volgende week?
liefs s

Ha allemaal, daar ben ik weer. Even met een vriendin een weekendje weg geweest. Was wel lekker, heb veel kunnen praten. Zo fijn dat dat kon.

Nee ik ben 'het'   nog niet kwijt, ben ook bang dat het niet lukken gaat voor vrijdag. Zondag had ik buikpijn en ik maar hopen... Stom dat je dat ooit nog gaat hopen he...

Oh fijn joh een vakantie geboekt. Fijn vooruitzicht zeg. Tsja wij hebben ook maar alvast bedacht wat we kunnen doen in de zomer, in plaats van bevallen... :-(

Nou sterkte allemaal, duimen voor elkaar. Voor mij nog even duimen dat het heel snel komt!

Liefs
D

hee! wat goed dat je 'n weekendje weg bent geweest! praten lijkt toch wel de beste remedie he? ik heb pas ook uren met 2 vriendinnen zitten praten, ze zeiden dat ze vonden dat ik er 'makkelijk' over praat, maar 'k merkte gewoon dat t heel erg opluchtte. gek he, ik heb me al 'n eind in de rondte gepraat erover, en dan na 'n paar maanden doe je dat toch minder, terwijl je 't eigenlijk nog steeds hard nodig hebt. gewoon blijven doen dus!
vervelend joh, dat je 't nog niet kwijt bent...duurt best lang! heb je wel bloedverlies? ik hoop voor je dat 't snel komt. of heb je liever een curretage?
groetjes! s

Hoi S en D (haha)

Nou het gaat nog steeds goed met me...vanochtend viel wel de "wij jonge ouders" op de mat pffffffff......ik had die al opgezegd via de site maar dat is blijkbaar niet doorgekomen! Dat was ff slikken. Maar voor de rest gaat het wel goed. Ook wij hebben afgelopen weekend besloten er deze zomer maar lekker 2 weken vakantie tegenaan te gooien. En ik ben dus volop aan het zoeken geslagen.

Hee D wat jammer dat het nog niet spontaan is gekomen he meid. Het kan nog steeds, als je buikpijn hebt gehad of nog hebt dan komt het misschien toch nog wel. Ik duim voor je.

We gaan gewoon maar door he met zn allen. Dus die testen bevallen je wel? Ik heb idd begin januari mn miskraam gehad op 3 januari om precies te zijn. Dus we zien het wel. Vandaag had ik wat steken in mn buik dus ik hou mn vingers gekruisd he.

Groetjes en jullie ook nog veel sterkte allebei hoor met verwerken en doorgaan etc (en D ik hoop dat het snel komt en anders succes vrijdag he) zal aan je denken!

Liefs Petra

Terug
Bovenaan