Annie1/J_J

Hoi J_J,

Je zal wel denken Annie is spoorloos verdwenen! Sorry Maar ik ben op moment zo ontzettend druk met alles en iedereen dat ik gewoon haast geen tijd heb om op het forum te komen!
Hoe is het met jou?? Met mij alles goed!
Met de hond gaat het gelukkig wonder boven wonder helemaal goed!!!
Ik ben ook een beetje afstand aan het nemen van het zwanger worden. Want ik ben er teveel mee bezig en dat kan nooit goed zijn lijkt mij!
Dus ik heb besloten om deze maand maar eens niet mijn vruchtbare dagen uit te rekenen maar het gewoon proberen!!
Ik blijf wel op het forum hoor!!! Dat viind ik wel erg leuk! Ik ben op moment toch zo druk dat ik waarschijnlijk toch niet iedere dag kan kijken!1
Blijf je me wel schrijven want ik vind het wel leuk om op deze manier contakt te houden!

Heb je dat verhaal van babybilletje gelezen?? Ik heb net de hele topic gelezen. Wat moest ik lachen zeg en wat een opvliegend vrouwtje zeg! Zo mooi dat iedereen het dan voor elkaar op neemt he!!

Met roken ben ik dus nog steeds niet gestopt, ben bang dat dat mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar gaat worden!!
Ik vind dit jaar echt voorbij vliegen, jij ook??

He lieve J_J Tot snel!!

Dikke kus annie

Hai Annie,

Echt vreemd ik heb net een heel bericht getypt, maar hij wordt niet geplaatst.

Nou dan begin ik maar weer overnieuw. Als hij dus nog wel geplaatst wordt heb je veel te lezen .

Ik ben blij weer even wat van je te horen. Vroeg me wel een beetje af wat er aan de hand was. Maar gelukkig gaat alles goed met je en met de hond.

Gaat het goed met het afstand nemen? Krijg je ook wat meer rust in je hoofd?
Ik vind het soms best moeilijk (en ik ben nog maar net begonnen). Ik ben blij dat mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we gewoon doorgaan met ons leven zoals we deden, met als enige verschil dat ik nu gestopt ben met de pil. Soms heb ik ook wel de neiging om alles uit te gaan rekenen, maar ik kan mezelf nog bedwingen.

Ik heb ook het verhaal van babybilletjes gelezen. Wat een reactie. Ik ben van mening dat als mensen je niet snappen dat je het dan nog een keer op een andere manier moet proberen uit te leggen, maar echt veel geduld heeft ze blijkbaar niet.

Hoe is het met je werk? En met je rug?
Ik ben gisteren bij de fysio geweest en die wist me te vertellen dat mijn schouder vast liep op mijn sleutelbeen. (ik heb 1 1/2 jaar geleden een auto ongeluk gehad en daar heb ik nog wat lichamelijk klachten van). Maar hij heeft even aan mijn arm gesjort (erg pijnlijk) maar nu gaat het gelukkig weer wat beter.

Tot de volgende keer!!

hug,
J_J

(ben benieuwd of er nu 2 berichtjes worden geplaatst)

hai J_J,

Wat doet het forum raar zeg!!

Hoe is het met jou?? Mooi balen zeg van je schouder!
Met mijn rug gaat het gelukkig een heel stuk beter! Nog een paar weken aankijken en dan ga ik weer fulltime aan het werk! 36uur.
De hond is gelukkig helemaal opgeknapt!
Het afstand nemen lukt aardig, ik heb tot nu toe niet mijn vruchtbare periode uitgerekend, want mijn cyclus is zo onregelmatig dat ik echt zoiets heb van we zien het wel!
Ik ben wel van plan om binnenkort die teunisbloem capsules te halen! Maar tot nu toe vergeet ik ze iedere keer!
Moet jij werken van het weekend?? Ik ben gelukkig vrij, ik heb de afgelopen dagen veel gewerkt!
We hebben op zich een   rustig weekend, tot nu toe krijgen we alleen morgenavond bezoek!!
Lekker uitslapen dus!!
Vorige week hadden we wel een druk weekend, feestje en ook nog bezoek. Soms heb ik er helemaal geen zin in, ken je dat??
Mijn man is op moment ook wat meer thuis s'avonds dus dat is wel gezellig.
Hij zit nu die autoprogramma's te kijken en daar vind ik dus echt nix aan!!

Nou ik weet verder even nix te vertellen!!
Ik spreek je hier snel!!

Liefs annie

Hoi J_J,
Ik ben even wat aan het uitproberen op www.animaatjes.nl!
Even kijken of het ook werkt!!

xannie

Hoi J_J,

Ik had gister ook een berichtje ingetypt maar die is niet geplaatst?
Hoe is het met je?? Ben je druk??
Met mij alles goed.Ik heb vandaag de hele dag gewerkt en dat ging erg goed!
Morgen moet ik een half dagje werken en dan ben ik weer 2 dagen vrij!!
We hebben toch nog een druk weekend gehad! Zaterdag hadden we bezoek en gister zijn we bij vrienden wezen eten.Was natuurlijk weer veel te gezellig en dus had ik erg veel moeite om mijn bed uit te komen vanmorgen om 6.00uur!!
Dus ik denk dat ik zo maar even ga douchen en dat ik dan vroeg onder de wol kruip! ik moet er morgen namelijk weer om 6.00uur uit!

Nou verder heb ik geen nieuws!
Ik hoop snel weer wat van je te lezen!!

Liefs Annie

Hai Annie,

Met mij gaat alles goed hoor. Ben erg druk met werken. Heb inderdaad het weekend gewerkt (met onderbezetting altijd fijn ). Vandaag moest ik er ook om 6.00u uit. Vind jij jezelf ook altijd zo zielig als de wekker zo vroeg gaat, het is nog donker en het is koud? Ik heb altijd medelijden met mezelf. Zeker als mijn vriend dan lekker van onder het warme dekbed "Werkse lieverd" zegt.
Morgen moet ik ook werken van 14:00 tot 22:00 en woensdag ook nog. Dan ben ik 5 dagen vrij!!!!!!!!!! Maar ja dan moet ik hard leren voor mijn motor theorie.

Ik ga nu nog ff tv kijken en dan inderdaad ook vroeg naar bed.

Heb je al leuke dingen gepland voor je vrije dagen?

Liefs,
J_J

Hai,

Ja ik vind mezelf altijd vreselijk zielig! en neem me dan ook voor om   s avonds vroeg naar bed te gaan!!
Gelukkig moet mijn man er iedere dag om 6.15u uit dus dat scheelt! haha! Ik kan vaak nog bljiven liggen als ik late dienst heb!
Ik heb met een paar vriendinnen afgesproken om koffie e leuten! En verder staat er al ruim een week was op me te wachten die nog opgevouwen en gestreken moet worden! Daar heb k dus echt een hekel aan!!

Werkse en tot snel!!

xxx Annie

Nog even een vraagje?! Wanneer moet je weer op voor je theorie??
Succes met leren!!!

xxx annie

Terug
Bovenaan