't Kletshoekje...

Hey Suus,

Ja, ik ben 27 jaar, maar mijn vriend is 25 en wordt over 2 weken 26 jaar.
We gaan een nieuw  huis bouwen, maar niet in een nieuwe woonwijk. Ha ha, dan wordt het moeilijker he ?  Nou als we zwanger zijn vertel ik het je nog wel, oke?

Liefs Yvonne

Ben heel hard aan het denken geslagen maar kan nog niks bedenken!! Leuk man, hoop dat we allebei snel goed nieuws hebben, wel leuk om samen zwanger te zijn! Mss kom ik je dan wel een keer tegen in Emmen bij de Prenatal ofzo hihi!!!

Heb jij al een idee waar ik woon dan??

Hey Suus,

Nee ik heb geen idee, jij zei een Stad, dus dan moet dat al Emmen zijn.
Ja, ik weet het niet zo goed ik zal mijn vriend eens vragen of hij jou kent, haha ben wel nieuwsgierig. Jij werkt in een supermarkt he ? Ik heb ook in Emmen op school gezeten, heb de  havo gedaan en  de heao één jaar.

Als we samen of tegelijk zwanger worden komen we elkaar vast wel eens tegen. Wanneer we tegelijk zwanger worden komen we misschien wel in dezelfde groep voor zwangerschapsgym. Haha dat zou wel leuk zijn zeg

Liefs Yvonne

foei toch, emmen is toch helemaal geen stad!! dat is een dorp en nee daar woon ik dus niet!! de stad waar ik woon is kleiner dan emmen!!

ik heb niet in emmen op school gezeten, heb ook havo gedaan!
ja werk in een supermarkt, maar niet in de stad waar ik woon, maar in een dorpje vlakbij haha vaag he!! (hint: het dorp waar ik wen ken je wel: er is een familie vakantie park!)

hey dat zou wel lachen zijn, samen zwangerschapsgym!!!

x suus

Hey Suus

Haha, ik dacht dat Emmen een paar jaar geleden een stad was geworden. Mag ik een boon worden ? Nou ja maakt ook niet uit. Dan woon je vast in Coevorden  en werk je in Dalen ? Ik ken je dan niet hoor, maar dit is wel leuk zo.
Mijn vriend heeft op KDC gezeten, volgens mij is dat drenthe college ? Ik zelf op esdal College.

Liefs Yvonne

ojeeeeee je hebt het helemaal goed geraden! kan het er ook weer af???? hihi, straks kent iemand mij!! woon je dan dicht bij mij??
Kom je wel eens in Dalen? straks kom je stiekem een keer boodschappen doen, draag namelijk ook een naamkaartje! hihii als ik iemand naar mn naam zie staren weet ik dan genoeg !!

KDC is toch niet van drenthe college dacht ik? zullen elkaar ook vast wel niet kennen denk ik?!
ken je mensen uit coev, of dalen?

Nee, ik ken niemand uit Dalen of Coevorden. Dat scheelt voor jou, haha. Ik kom er wel eens, een paar weken geleden nog. Mijn vriend schiet met luchtbuksen en daar is zo'n winkeltje, die onderdelen daarvoor verkoopt. Ik denk dat ik de volgende keer even een blikje drinken moet kopen daar ! Haha en maar naamkaartjes lezen. Nee hoor grapje hoor. Een vriendin van mij werkt nij de ING in Coevorden en familie van mijn moeders kant  heeft/had de verfwinkel in Dalen.
Mijn ouders wonen in Klazienaveen, daar heb ik vanaf mijn 10e tot mijn 22e gewoont dus. Ken jij daar nog mensen ?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan