't Kletshoekje...

Ik ken wel mensen in Klazienaveen:
Rein en Sinia de Groote, zij hebben snackbar de Taveerne daar!
En hun kinderen Ferdinand (die zal een beetje van jouw leeftijd zijn) en Monica!
Zij zijn de beste vrienden van mijn ouders en hebben altijd in coevorden bij ons gewoond!

Ken jij die ook??

x Suus

ps werd net gebeld door AH in coevorden, daar had ik gesolliciteerd omdat ik niet weet of mijn contract verlengd gaat worden, moet nu namelijk een vaste krijgen na 3 jaar....
anyway mag morgen op sollicitatie, had er al helemaal niet meer op gerekend omdat ik een paar weken geleden al brief had gestuurd! spannend hoor! heb vorige week ook gesolliciteerd bij haverkort interieurs ken je dat ook??

Hey Suus,

Nee ik ken ze niet, maar de De Taveerne wel. Krijg je geen contractverlening dan, waar je nu werkt en wat is het voor supermarkt dan  ? Haverkort ken ik ook wel, ik ben er wel eens geweest, heb je daar al wat van gehoord ? En veel succes bij je gesprek  bij de AH. Dan heb je sowieso wat achter de hand als het je geen contractverlening krijgt.

Liefs Yvonne  

weet niet of ik contract verlenging krijg, heb een tijdje last gehad van mn rug en wou toen stoppen met de avonden (werkte 2 avonden in de week soms wel tot 2200 uur en dan vanaf sochtends 8!), dit werd me gewoon te zwaar.... maar nu weet ik dus niet of ik nog wel een vast contract krijg.....
haverkort nog niets van gehoord, ook pas donderdag brief gestuurd!
kijk wel wat het bij ah wordt, als dit wat wordt, zeg ik tegen mijn baas, wat wil je want kan ook ergens anders aan het werk, als hij dan zegt dat ik mag blijven wil ik meteen een contract tekenen anders ga ik weg!
wel eng hoor!!!

maar de ah is zo lekker dichtbij huis, kan lopend heen!

Dat zou dan super zijn ja, zo dicht bij huis.  Dat zijn wel erg lange dagen zeg van 8 tot 22!! Dat is niet normaal hoor 14 uur werken!!! Maar je hebt wel gelijk hoor dat je ergens anders solliciteerd, zo heb je iets achter de hand. En als het zo dicht bij je huis is, moet je huidige baas met een goed contract komen! Of niet dan?

Liefs Yvonne

haha ja idd! zijn ook onmenselijke dagen hoor, maar heb er nooit een probleem van gemaakt totdat ik met mn rug kreeg.... dat gaat nu weer goed, en mn baas maakt er eerlijk gezegd nu een beetje misbruik van, moet bijna elke woensdagavond weer werken.... en dan heb ik dus wel weer last, maar durf geen nee te zeggen ivm mn contract.... lastig he?!
ik hoop wel dat ik daar kan blijven eigenlijk, dan hoef ik ook niet weer op nieuw ingewerkt te worden enzo en hier weet ik wat ik aan mn collega's heb! maar aan de andere kant, ah is wel erg lekker dichtbij.....maar ja wat als ik heel snel zwanger raak... straks heb ik dan helemaal geen werk meer en dat wil ik ook niet....

pfffffff lastig lastig eerst morgen maar eens afwachten!

Ja, het mooiste zou zijn als je keuze hebt he ? Ik begrijp het wel omdat je nu alles weet en bij een andere werkgever is alles weer anders. Is de supermarkt, waar je nu werkt ook een AH ? Toch zou ik wel zeggen dat je last krijgt van je rug als je langer dan zoveel uur werkt. Straks krijg je steeds meer last ?
Ik heb ook in een broodjeszaak gewerkt en daar werkte ik soms ook zo lang. Ik ben door mijn rug gegaan(+-19 jaar !) en heb 3 weken plat gelegen! Ik kon nog geen trap op komen en moest beneden op de bank blijven liggen slapen.

Nou ja, ik hoop dat je morgen een goed gesprek hebt! Succes!!!

Liefs Yvonne

nee waar ik nu werk is een coop..... bij ah is het voor hoofd zuivelafdeling, dit doe ik nu ook wel zo'n beetje, dus qua werk zal er niet zo heel veel veranderen denk ik.... maar met mn rug gaat het nu heel goed, als ik maar niet te lange dagen maken zoals 14 uur.... ben ook aan het sporten om mn rugspieren sterker te maken dus komt allemaal wel weer goed hoor! denk niet dat ik dat morgen ga zeggen.... gaat nu allemaal heel goed, kan alweer zwaar tillen enzo dus....

bedankt voor je support! laat wel ff weten hoe het afloopt!

Susanne

Terug
Bovenaan