't Kletshoekje...

Hoi dames,
Leuk om te zien dat er de afgelopen dagen toch een boel gekletst is. :eek:P

Met mij gaat het niet zo goed sinds 2 mei. Eerst flink beroerd met best hoge koorts en rauwe keel. Daarna lichte koorts, dichte neus met heel veel hoesten en proesten. Gelukkig is dit inmiddels wel wat minder, maar ik heb voor morgen half 12 een afspraak staan bij de HA om te kijken of ik een oorontsteking heb opgelopen door de verkoudheid. Mijn rechter oor zit namelijk sinds gisteravond half 7 dicht en het voelt alsof er druk op staat. Kan er bijna niet mee horen en wat ik er wel mee hoor, komt als een echo binnen. Heel irritant. Ik ben het al helemaal zat om ziek op bed te liggen. Ik hoop dat het morgen mee zal vallen en ik gewoon met druppels weer naar huis kan en dat mijn oor niet doorgeprikt hoeft te worden.

Normaal werk ik op Maandag en Vrijdag, maar omdat ik maandag ziek was, was ik gevraagd om dan donderdag en vrijdag te komen. Pff moet ik straks door geven dat ik me weer ziek meldt. Dit is mijn eerste baan sinds mijn afstuderen in juli 2005 en nu ben ik in week 5 al de hele week afwezig.

Nou, het was niet een echt vrolijk bericht maar moest het gewoon ff kwijt.
Voor mij wel een lichtpunt van de afgelopen week. Mijn mannetje heeft gisteren zijn internationale beveiligingsdiploma gehaald!! Erg trots en opgelucht anders had hij 2 maanden zonder werk (en salaris) thuis moeten zitten wachtend op het volgende examen.

Zo te zien hadden best veel dames het afgelopen weekend hun ei. Ik zal duimen dat er over 2 weken een heleboel zwangerschapsberichten geplaatst worden.

Liefs,

Sara

Hallo meiden!

Hey Sara wat vervelend ja! Alleen ziek is ziek hoor. Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt, omdat je een nieuwe baan hebt. Maar het kan gebeuren hoor en dat weten werkgevers ook wel.  Meestal trek je het jezelf meer aan dan dat zij erover nadenken !
Bij de ha krijg je meestal een kuurtje en dan ben je er zo weer boven op.
Gister ben ik er ook geweest voor mijn  rechteroor en keel, maar werd ik doorgestuurd  naar de tandarts! Verstandskies moest eruit en wel direct, dus ik voel me ook een beetje belabberd. Ik wist ook niet dat je daar zoveel last van kon hebben en al helemaal niet van  oor-en keelpijn!  bahbahbah!

Nou, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter  voelt! en succes bij de ha.

Liefs Yvonne

Oh ja sara gefeliciteerd met je mannetje!!

En wanneer is jouw NOD? Ik heb afgelopen weekend mijn ei gehad en mijn NOD is tussen 21 en 24 mei.   Dus dit worden twee  spannende weken.

doeidoei Yvonne

Hoi Yvonne,

Ik heb zelf een aantal jaar geleden allebei de 2 onderste verstandskiezen moeten trekken (in 2 sessies). Ben daar zelf goed ziek van geweest. Heb me dus lekker voorgenomen de bovenste 2 pas te trekken als het echt nodig is en als het dan ff kan onder volledige narcose. Hahaha.

Nou, het enige waar ik me dus wat werk betreft een beetje schuldig over voel is dat een van mijn collega’s eind deze maand haar afstudeerverslag moet inleveren en dat ik daar nog een stuk aan moet toevoegen. Maar goed ik heb inderdaad volgende week ook nog. De rest van het werk heeft een deadline ergens halverwege de zomer dus dat haal ik ook wel weer in.

Mijn nod is 14 mei. Nog maar 5 daagjes dus. Heb er zelf niet zo’n goed gevoel over. Had 2 keer een kleine temp. piek en volgens mijn cs was ik 1,5 week lang vruchtbaar. Het is dus nog maar de vraag of we op het juiste moment geklust hebben want ja mijn mannetje heeft niet elke dag even veel energie door zijn ploegendienst. Heb deze keer tot nu toe alleen gisteravond een minuut of 10 flinke steken gehad in mijn onderbuik.

Nou, ik hoop dat je je weer snel beter zal voelen.

Liefs,

Sara

Heey wat vervelend dat je zo ziek bent geweest. Het heerst ook wel hoor! Ik had een paar weken geleden precies hetzelfde, toen moest ik 8x per dag met zout water spoelen, hielp ook niks en vervolgens had ik een neusspray gekregen (fluticasonpropionaat Sandoz 50) nou binnen 1 dag merkte ik al verschil, en nu nergens geen last meer van! Misschien een idee??

Beterschap!
Liefs, Maaike

Hallo meiden!

Sara wat spannend zeg een paar dagen voor je NOD, dus is het  weer afwachten.  Dat je vriend soms te moe is om te klussen is heel begrijpelijk als je in ploegen werkt. Ik heb nu een paar nachten slecht geslapen en kan mijn ogen al niet zo goed meer openhouden !    

Ik had mijn verstandskies ook niet laten trekken als ik er geen last van had. Jeetje, ik dacht ook dat het ook gewoon keel- en oorpijn zou zijn. Nou ja, de pijn zal zo langzamerhand toch ook weg moeten gaan (hebben ze in ieder geval gezegd).

Zijn er meer meiden, die last hebben van pijnlijke borsten ?  Ze beginnen langzamerhand vanaf de eisprong tot aan mijn ongi steeds pijnlijker te worden. Wanneer de RD er zijn gaat het weer weg. Vervelend hoor!

Liefs Yvonne

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Heb sávonds last van gespannen borsten. Krijg nu weer wat last van weeeg gevoel onderin de buik. Dit had ik afgelopen keer niet. Spannend

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan