Hoi Yvonne,
Ik heb zelf een aantal jaar geleden allebei de 2 onderste verstandskiezen moeten trekken (in 2 sessies). Ben daar zelf goed ziek van geweest. Heb me dus lekker voorgenomen de bovenste 2 pas te trekken als het echt nodig is en als het dan ff kan onder volledige narcose. Hahaha.
Nou, het enige waar ik me dus wat werk betreft een beetje schuldig over voel is dat een van mijn collega’s eind deze maand haar afstudeerverslag moet inleveren en dat ik daar nog een stuk aan moet toevoegen. Maar goed ik heb inderdaad volgende week ook nog. De rest van het werk heeft een deadline ergens halverwege de zomer dus dat haal ik ook wel weer in.
Mijn nod is 14 mei. Nog maar 5 daagjes dus. Heb er zelf niet zo’n goed gevoel over. Had 2 keer een kleine temp. piek en volgens mijn cs was ik 1,5 week lang vruchtbaar. Het is dus nog maar de vraag of we op het juiste moment geklust hebben want ja mijn mannetje heeft niet elke dag even veel energie door zijn ploegendienst. Heb deze keer tot nu toe alleen gisteravond een minuut of 10 flinke steken gehad in mijn onderbuik.
Nou, ik hoop dat je je weer snel beter zal voelen.
Liefs,
Sara