't Kletshoekje...

Hallo allemaal,

Mag ik ook meekletsen??
Ben Susanne, bijna 25 jaar, 8 en half jaar samen met mn vriend, hij is 26, en we wonen al bijna weer een jaar samen!
Ik ben sinds april gestopt met de pil en heb afgelopen zaterdag mn eerste ongi! Dus over iets minder dan 2 weken kunnen we aan het klussen! Wij gaan nu voor ons 1e kindje.
En o ja, ik woon ergens onderin Drenthe, ook wij hebben t aan niemand verteld, willen dat het een verrassing is, alleen mijn zusje weet het en die was helemaal door het dolle heen! Kwam de volgende dag al aanzetten met een boekje en babysokjes, lief he?! Ze vroeg ook steeds of ik al ongesteld was, want ze wist dat ik die eerst af wou wachten voordat we zouden beginnen!

Liefs, Susanne

Hey Suzanne,

Ik denk dat wij bij elkaar in de buurt wonen. Ik zeg maar niet wel dorp ik woon, want van ons weet ook niemand behalve mijn zus dat we bezig zijn zeg maar. Wel grappig zeg, want wie weet wonen we in hetzelfde dorp.

Succes hoor!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Ik woon niet in een dorp, in een stad (geen grote hoor!!)

Heb al ff gedacht ken ik een Yvonne van 27 maar ken ik niet..... Ik durf mn plaats hier ook niet op de zetten, stel je voor dat hier een bekende zit haha!
Ik woon in ieder geval vlakbij de grens met overijssel en duitsland.....

Susanne

Hoii.. Gezellig dat je mee komt kletsen..

Wij hebben niet zoveel geklust vant weekend, was ongi dus ja!:S

Nog een paar maandjes wachten en dan eindelijk stoppen met de pil. We zijn het er nu gelukkig wel over eens dat we eerst alles goed op orde willen hebben en dat we geen overhaaste beslissingen hoeven te nemen.. Eerst gaan we de nu nog rommel kamer helemaal opknappen.. We weten al precies wat we willen, en volgensmij word het echt superrr leuk, alleen kost het wel ontzettend veel tijd .. Dus we willen hier eerst een begin mee maken voordat we uberhaubt nog maar aan een babytje denken, alhoewel ik nu al super graag zou willen beginnen hihi.. Maar ja daar ben je vrouw voor denk ik!

Liefs Maaike

Ja alles eerste op orde hebben is ook wel verstandig hoor!!
Wij wonen nu bijna een jaar in ons huis, we zijn er 2 jaar (!) mee bezig geweest om te verbouwen, maar we hebben nog niet alles klaar en bepaalde dingen moeten wel af voordat de baby kan komen, vriendlief is nu als een gek bezig!! Hij hoopt ook dat het zo snel mogelijk gebeurd!!

Ha ha, ik ook dus....

We zijn net verhuisd vanuit Emmen naar een dorpje in de buurt.
Ik vind het wel leuk, want ik zat ook al te denken of ik jou kende maar ik weet het niet.

Liefs Yvonne

Hey meiden,

Het is ook wel fijn om alles goed voor elkaar te hebben, voordat je zwanger wordt.
Dat lukt bij mij toch niet, want we gaan nog een nieuw huis bouwen en zitten tijdelijk in een ander huis nu. Maar desondanks zal het kindje een mooie kamer krijgen hoor! Ik weet ook niet wanneer ik zwanger wordt.

Liefs Yvonne

Hey Yvonne, dan denk ik dat wij inderdaad wel dicht bij elkaar in de buurt wonen, want woon ook niet zo ver van emmen af haha!!
Ben nu wel heel nieuwsgierig...... Jullie dus nieuwbouw... weet wel een dorp in de buurt met nieuwbouwplan.....

Maar denk niet dat wij elkaar kennen... Jij wel? In ieder geval al niet van school ofzo, ben dacht ik 2 jaartjes jonger, jij was toch 27? ik word over 3 weken 25....

Suus

Terug
Bovenaan