't Kletshoekje...

Hoi meiden,

Ben net terug van de HA voor mijn oren en ja hoor door de verkoudheid ontstoken oren, ogen en keel. Jammer genoeg geen neusdruppels of druppels voor in de oren. Alleen het advies om op bed te blijven liggen en wat paracetamol te nemen. Gelukkig is mijn eigen neusspray nog niet op. :p
Pff, schiet niet echt op. Maar goed. Mijn oren voelen al iets beter, de druk is aan het minderen en daar ben ik al superblij om. Dat slaapt in ieder geval al een stukje beter.

Ik krijg geen pijnlijke borsten, maar wel al 2 weken gevoelige tepels. . . .

Yvonne, beterschap met jet kies.
Sharine, wanneer is jou nod? Het blijft toch spannend!!

Liefs,

Sara

Hoi Sara

Mijn NOD is op 21 mei. Het duurt nog 1,5 week. Heb het gevoel alsof het nog eeuwen duurt. Maar ja het is niet anders we moeten maar even geduld hebben.

Het is me even ontschoten maar wanneer is jouw NOD.

Het lijkt me veel te vroeg voor symptomen. Maar ja hormonen zijn rare dingen hoor,

Groetjes Sharine

Hey Sara,

Nou beterschap!  Vervelend hoor als je ziek bent en dan is het buiten ook nog slecht weer! Daar wordt je ook niet vrolijker van.

Hey Sharine!

Ja ik verneem weer mijn borsten en af en toe steekjes, maar ik weet het echt niet. Ik ga er maar gewoon weer vanuit dat ik ongi wordt. Ik heb wel ibuprofen en saridon geslikt de laatste dagen voor mijn verstandskies, dus heb ik ook niet veel vernomen. Ik hoop niet dat het invloed heeft op een eventuele zwangerschap.

Veel liefs

Hey Yvonne

Had je de vorige keer ook last van steekjes onderin de buik 1,5 week van te voren. Ik had dat namelijk niet. Een week van te voren had ik iets last van mijn onderrug. Ik las gisteren (niet te veel op verspitten natuurlijk) dat je tussen de 5 a 7 dagen je innesteling hebt de een voelt er niks van en de ander voelt iets van steekjes (weeeig) gevoel onderin de buik.

Groetjes Sharine

Hey Sharine,

Ik had vorige maand heel veel steekjes en buikpijn, maar ik weet niet of dat 1,5 week van tevoren ook zo was. Dat gevoel wat jij omschrijft heb ik nu ook wel een beetje. Net of er watjes in zitten gister en vandaag heel licht stekerig gevoel onderin. Maar ik kan nu niet zo goed omschrijven of ik verschijnselen heb. Ik probeer zo weinig mogelijk saridon in te nemen, maar de ontsteking bij mijn verstandskies doet zo'n pijn. Ik denk dat ik nu ook soms een beetje verdoofd ben daardoor. En dat ik hierdoor ook misselijk ben, want die verschijnselen zou je nu toch nog niet kunnen hebben? Maar jij had de vorige maand geen steekjes he? Jeetje als de laatste 1,5 week voor je NOD is aangebroken krijg je zoveel hoop! Ik hoop het zo voor ons!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Nee die steekjes had ik de vorige keer niet maar toch dat zegt volgens mij niks. Elke maand kun je weer andere verschijnselen krijgen en dan toch ongi worden. Maar ja nu vind ik die 1,5 week wachten erg lang hoor pfff. Heb je toevallig gevraagd of je die pijnslillers mocht slikken i.v.m een eventuele zwangerschap. Want ubrofen (weet niet hoe je het moet schrijven) is toch vrij zwaar. Kun je het niet af met een gewone paracetamol want die mag je altijd slikken ook als je zwanger bent. Wel vervelend voor je dat je zo last van je getrokken verstandskies hebt. Ik heb er een een half jaar geleden ook eengetrokken gelukkig nergens geen last van gehad.

Groetjes Sharine

Hoi meiden,
Het is weer weekend. Het gaat al een stuk beter. Heb min of meer alleen nog last van mijn keel en oren. Ben vanmorgen zelfs gaan werken. Was het zo zat om thuis te zitten. Je kan aan mijn stem wel duidelijk horen dat ik ziek ben, maar dat vonden ze wel grappig. Klinkt net als een knul van 14, maar dan ook nog erg hees. hahaha.

Sharine, dat is inderdaad nog ff wachten ja. Wie weet klopt het gevoel. Zal voor je duimen.

Yvonne, wat vervelend dat je zo’n last heb van je kies. . . ik heb de afgelopen 1,5 week niet echt gelet op steekjes en dergelijke omdat ik wel andere dingen aan mijn hoofd had. Maar het kan best zo zijn dat je daardoor inderdaad geen steekjes gevoeld heb. Ik heb de HA gister wel gevraagd of het slikken van paracetamol kwaad kan. Normaal zou ik Brufen slikken, maar ik weet ook niet zeker of dit goed is. Volgens ziekenhuis.nl kan Saridon wel.

Nou dames, succes nog met wachten.

Liefs,

Sara

Hallo meiden,

Hey Sharine, nee ik heb niet gevraagd of ik het mocht slikken. Paracetamol mag wel en dat helpt niet tegen de ontsteking bij mij. Ik kon de pijn niet verdragen, kon er niet van slapen, stond gewoon op de kop. Mijn vriend zei je neemt nu ibuprofen, want zo kan het niet langer, dus vandaar. Ik heb het alleen genomen als het echt nodig was. Het is nu ook nog niet over, heb vannacht ook weer wakker gelegen. Ik weet niet of het mijn verstandskies wel was, maar ik moet dinsdag toch weer naar de tandarts toe. Dan laat ze direct maar weer kijken. Ik probeer alleen de saridon te nemen tot die tijd.
Ik ben blij dat Sara weet te vertellen dat dat wel mag.

Hey Sara, gelukkig weer iets opgeknapt ? Ik kan ook nooit te lang thuis uitzieken! Ik ben blij te lezen dat saridon wel mag, want ik kan ook nog niet zonder.

Nou meiden, de laatste spannende week gaat bijna in....
Ik hoop dat deze ronde het raak is!!!!!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan