April 2021 uitgerekend

Hoi allemaal
Ik ben voorzichtig positief maar ik denk dat ik ook mag aansluiten ? volgens de calculator ben ik 26 april uitgerekend. Mijn NOD zou maandag zijn, maar ik hield het bij met een app en die zei dat vandaag NOD zou zijn... vanmorgen getest en meteen een duidelijke streep ? dit wordt voor mij mijn 4 de zwangerschap, heb 1 dochter van 11, een mk, en een dochter van 9. Dit wordt het eerste kindje van mijn en mijn vriend samen. Vind het weer superspannend allemaal! 

Goedemorgen,

als alles goed mag gaan krijgen wij op 23 april een baby'tje. Dit is onze 2e, Noud is 31 juli 2cjaar geworden. Woensdag was mn NOD, donderdag getest en een vaag plusje op de kruidvat early test. Gisteren predictor getest en meteen een zichtbare streep. Ik vind dit altijd een heel spannende tijd tot aan de 9 weken echo. Iemand al last van kwaaltjes? Hier valt het mee alleen wat vermoeid.

Liefs Leonie

Goedemorgen allemaal,

Als eerste iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Als ik het goed gerekend heb ben ik 4 weken zwanger en uitgeteld op 23 april. 9 september heb ik pas mijn eerste echo. 
Dit is mijn eerste zwangerschap en vind het erg spannend! Andere die dit ook herkennen?
Het liefst dat je het met iedereen wilt delen maar het nog erg vroeg is hiervoor.
Liefs Michelle

Hoi meiden! Wat leuk om te zien dat er al zoveel een positieve test in handen hebben! Gefeliciteerd allemaal! Ook ik mag me aansluiten, Aya (bijna 28) en is mijn eerste kindje. Was de eerste ronde ook gelijk raak dus totaal niet verwacht :) afgelopen maandag was mijn nod en had ik een heel licht streepje die keurig is opgelopen de afgelopen dagen en vandaag écht heel donker is gekleurd. Uitgerekende datum zou dan 19 april zijn ik krijg 8 september mijn eerste echo! Spannend allemaal 

Hoi meiden,
Ook ik sluit me voorzichtig aan. 3 dagen over tijd vandaag en vanochtend twee lichte positieve resultaten. Dit is mijn tweede zwangerschap, mijn zoontje wordt volgende maand 1 jaar.
Het moet nog even bezinken hier, maar wel super blij en gelukkig! Morgen maar even een digitale test doen voor de zekerheid. Uitgerekende datum zou rond 24 april zijn. 
Wat betreft klachten is alles al goed aanwezig; buikkrampjes/gerommel in de buik, misselijkheid, moe en pijn onder in m'n rug. 

Gefeliciteerd allemaal! 

Terug
Bovenaan