April 2021 uitgerekend

Hi!  Ik ben nieuw hier ☺️ Ik heb 2 jongens van 4 & 2. Begin juni een miskraam gehad en nu het geluk weer zwanger te mogen zijn. spannend en nu nog even wachten ... 

Hallo mama's in spe!
Ik heb gisteren een positieve test gedaan, duidelijker kon niet :)
Super blij. Voor ons is dit de tweede. Wist eigenlijk vorige week al dat ik zwanger was maar ik moest mijn eerste NOD nog hebben, die was dinsdag dus woensdag (gisteren) meteen maar de test gedaan.
De klachten hier: moe, misselijk, last van mensen om me heen (ben nu erg graag op mezelf) dus de bij mij bekende hormonen....
Het is echt heel gek wat je allemaal al zo snel kunt voelen he!
Als alles bij mij goed blijft gaan verwacht ik rond 13 april de komst van onze lieverd! Wat het wordt maakt ons niet uit, als het maar gezond is.

Ha allen, 
Ik ben er net achter gekomen zwanger te zijn van onze tweede. Schokkend omdat het nu zo snel lukt en dat was eerder wel anders. Ook vind ik het nog moeilijk echt te geloven omdat ik nog niks voel. Bij mijn zoon voelde ik het al binnen de 2 weken na de eisprong. Mijn zoon is bijna 4. Maandag maar de arts bellen voor verwijzing naar gynaecoloog. Volgens mijn berekening zou de due date 17 april zijn.
Succes voor alle dames die in deze spannende fase zitten! Ik blijf hier gezellig meelezen. 

Hallo dames
graag wil ik mij ook voorzichtig toevoegen. Wij zijn al 6 jaar bezig met ons eerste kindje en ondertussen al 4 miskramen gehad. En ben zooo bang dat het wéér mis gaat. Ik heb vandaag getest met clearblue digital en was gelukkig positief weer na een jaar sinds mijn laatste miskraam. Ik kan niet genieten uit zelfbescherming voor weer een teleurstelling. Ik vind dit zoo moeilijk. Ik hoop dat ik hier een beetje positiviteit weg kan halen. Ik ben op 14 april uitgerekend. 

Hallo allemaal,
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Hier vorige week woensdag een positieve test. We waren al een tijdje bezig voor een 2e. Ons dochtertje wordt in oktober 4 jaar. Helaas hiervoor een miskraam gehad met 17 weken en daarna nog een vroege miskraam.  Ik zou ook graag in de Facebook groep willen. 

Hi allemaal! Wat leuk allemaal, iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! 
Hier na een operatie+ traject (ivm pcos) zwanger van de eerste! Nu 4 weken + 3 dagen ? mag ik ook met jullie mee kletsen? 

Hoi allemaal,  Wat fijn om te lezen dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten. Na 5 testen gedaan te hebben, dus toch echt zwanger. We zijn super blij maar konden het gewoon niet geloven!!  Uitgerekend op 13 april 2021 en eerste kindje. Nu hopen dat alles goed blijft gaan.  Ik heb een mailtje gestuurd en hoop dat ik ook bij deze groep kan!   

Groetjes, 
Marieke 

Goedemiddag dames,

ook ik zou me graag willen aansluiten bij deze groep.

na 1 jaar en 9 maanden mocht ik eindelijk 31 juli een positieve test in de handen hebben. 
We hebben al een zoontje van 2,5 
hier hebben we ook 2 jaar over gedaan . Beide keren met behulp van de fertiliteitskliniek.

24 augustus hebben we de eerste echo. Vind het zo spannend!

ook ik sluit me graag aan bij de Facebook groep/app 

liefs 

Terug
Bovenaan