April 2021 uitgerekend

De digitale test gister gaf aan "zwanger 2-3 weken". Ik weet dat ze zeggen dat een licht streepje ook positief is, maar wilde toch nog ff die laatste bevestiging.
Net gebeld met de verloskundige en ik mag 9 september komen voor de eerste echo! Lekker meteen in de ochtend, dus dan kunnen de zenuwen niet te hard oplopen. Bij mijn praktijk mogen kinderen gelukkig alweer mee naar de afspraak :) 
Het nieuws begint een beetje in te dalen en ik begin het ook steeds leuker te vinden. Het was ff schrikken, want niet verwacht. Maar wel een mooie verassing!

Hallo allemaal,
super gefeliciteerd ? Ik kan ook met blijdschap vertellen dat ik zwanger ben. 

voor mij de eerste en allemaal nog erg pril. 4à5 week schat ik het zelf.
wel wat kwaaltjes. Vooral erg misselijk. 
na mijn vakantie de dokter maar eens bellen. 
poeh wat spannend!
hoe gaat het bij jullie ? 

Wat een hoop zwangeren zeg ? misschien leuk om een lijstje te maken? Als we hem allemaal kopiëren en aanvullen is het een beetje overzichtelijk.
Ik vandaag gelukkig een duidelijkere streep! Doe woensdag nog een wekenindicator en dan moet 't goed zijn haha. Zit denk rond de 4+4 nu. Eisprong was 30 juli. Ik ga vd week de huisarts bellen want wij mogen een extra vroege echo 2 weken na de eerste positieve test ivm een bbz vorig jaar.
SuusX- 2e kindje - uitgerekende datum 21 april

Hi Allemaal,
Gisteren erachter gekomen dat ik in opnieuw in een zwangerschap zit van 4a5 weken, helaas in mei een miskraam gehad, dus vind het allemaal best spannend de eerste weken.. ik ben 23 april uitgerekend volgens de indicator van internet.

Omdat ik geen Facebook heb twijfelde ik om mezelf hier te melden, maar vind het toch wel leuk om af en toe mee te kletsen als hier ook wat geplaatst wordt!
Ten eerste: gefeliciteerd allemaal!
Zelf ben ik er 2 weken geleden achter gekomen dan ik zwanger ben. Nu 6w + 4d. Van ons eerste kindje! We zijn zo blij en dankbaar, maar voelt allemaal nog zo onwerkelijk! Gelukkig volgende week al de eerste vroege echo. Spannend!
Ben trouwens 31 en op 8 april uitgerekend. 

Heb de eerste data voor de echo's! 9 sept en 1 okt. Voor de vroege echo hebben we nog een familie weekend. Ben geen 'grote drinker' en één avondje nuchter blijven valt nog niet echt op denk ik, maar drie avonden geen enkel wijntje... Nog eens bedenken hoe we dat onopvallend door komen!

Hi meiden, 
Ik meld me voorzichtig. Ik heb gister een echo gehad ivm verleden erg vroeg. En omdat ik amper symptomen had werd ik nog onzekerder. Nu bijna 6 weken schat de verloskundige. 31e weer echo en dan hopenlijk een hartje te zien. Zal zo halverwege april uitgerekend zijn :) nu duimen dat deze kruimel wel blijft zitten. 

liefs Lily

Wat fijn moeder olijfje dat de eerste echo in principe goed was. Hopelijk hebben we allemaal een gezonde zwangerschap! En mogen we in april onze baby's ontmoeten ?
Ik ga begin volgende week bellen voor een vroege echo. Ik heb ook 2x een vroege miskraam gehad en 1 x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap daarom moet er met 6 weken een echo gedaan worden. Ik ben nu al mega zenuwachtig maar heb er nu wel echt vertrouwen in dat het goed zit. 

Terug
Bovenaan