April 2021 uitgerekend

Hoi allemaal,
Leuk om te lezen dat er zoveel kindjes op komst zijn voor april 2021! Voor ons wordt dit de tweede, onze zoon is 31 juli 1 geworden dus wordt een drukke boel haha. Ik heb dinsdag echo, kan niet wachten! Doordat ik een hele wisselende cyclus heb weet ik niet precies hoe ver we zijn, ik denk rond de 7 weken nu en dan dus begin april uitgerekend. We horen het dinsdag ☺️. Wat ik erg jammer vind is dat onze zoon dus niet mee mag naar de verloskundige vanwege corona, zo jammer! Hebben meer dames dit? 
Vorige zwangerschap ben ik tm week 16 vreselijk ziek geweest met vooral veel misselijkheid, nu dus meteen de medicijnen in huis gehaald die ik vorige keer ook heb gehad en dat helpt gelukkig. Heb afgelopen week namelijk alweer de wc geknuffeld. Net als de andere ben ik ook vreselijk moe, niet normaal!! Hopelijk gaat het allemaal goed bij iedereen!
Groetjes,
Maxime

Goedemorgen, 
Is er ook een facebookgroep?
Bij mijn zoontje 2 jaar geleden (31 juli 2018) erg positief ervaren. Dingen delen met elkaar vooral in het begin en ook handig voor tips. Benieuwd of er misschien meer dezelfde mama's bij zijn als toen. 
Liefs 

Goeiemorgen allemaal, 
Gefeliciteerd voor iedereen! Ik hoop mij ook heel voorzichtig hier te kunnen melden. Dit wordt onze tweede, heb een dochter van bijna 2.5 jaar.
Donderdag was mijn nod en sinds woensdag een hele lichte streep. Vanmorgen weer getest maar ik word er zo onzeker van dat het streepje zo minimaal donkerder is.. Hebben meer vrouwen dit gehad? Ik durf nog geen clearblue te doen bang dat die niks aan geeft eerst maar een donkerdere streep. We zijn als sinds december 2018 bezig, 2x vroege mk en 1x bbz waarbij m'n eileider is verwijderd. Dus durfde niet meer te hopen. Maar dat geeft nu dus ook wel de onzekerheid. De vorige keren begon het gelijk al met bloedverlies en dat heb ik nu helemaal niet gelukkig! Maar dus ook 0.0 symptomen nog.
Maar probeer ook wel echt te vertrouwen op mijn lijf maar zo'n knal test is toch altijd wel gerust stellend ofzo ?

Hoi allemaal,

Afgelopen maandag kwam ik erachter dat ik zwanger ben na het doen van 3 testen omdat ik het niet geloofde. Dit omdat het niet gepland is. Volgens de berekeningen ben ik op 16 april uitgerekend.

Het is mijn eerste kindje. Nu heb ik alleen last van extreme krampen in mijn buik, volgens de vk hoort dit erbij. Heeft iemand hier misschien een goeie tip voor wat ik hier tegen kan doen, paracetamol helpt helaas niet en lig al ander halve week krom van de buikpijn die af en aan komt. 
Hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen 

Dag allemaal,
vanmoegen naar 3/4 dagen overtijd toch een test gedaan. Ik wou namelijk niet eerder testen omdat ik al een paar x had gehad dat ik toch ONG werdt. Maar nu na zoveel dagen moest ik het toch doen. En binnen 1 minuut kwam er al een dikke duidelijke streep. Ik kan het niet echt geloven ook omdat ik vorig jaar mei een miskraam heb gehad en sinds die tijd, zijn we alleen bezig met zwanger worden. Ik heb zelf al via mijn arts een doorverwijzing gekregen naar het ziekenhuis. Die zal ik morgen maar even afbellen. Ben helemaal in de wolken ondanks dat ik nog wel in me achterhoofd  heb dat ik de vorige keer een miskraam heb gehad. Maar we zijn positief?

Hoi allen,
Ik sluit mij ook voorzichtig aan. Ben Skippy, 30 jaar.
Vrijdag positief getest. Zwanger na de eerste ronde met clomid, weet zo niet precies de datum, gok ergens in april.. zal over paar weken wel echo hebben en meer duidelijkheid. Morgen meer eens bellen :) 
Het is ons eerste kindje en nu nog zoooo onwerkelijk.
Vooral krampen en ontzettend moe, verder geen kwaaltjes. :)

Hoi hoi,
Gefeliciteerd met je positieve test!
Je voorzichtigheid is heeeeeel herkenbaar! Wij waren ruim 1,5 jaar bezig. In maart voor t eerst zwanger en helaas een miskraam gehad. We hebben de moed nooit opgegeven en nu eindelijk weer een super positieve test ?
Ik hoop van harte dat we in april 2021 EINDELIJK onze kleine mogen ontmoeten. Heel veel succes komende periode! 
Grt Mar

@leonie-noud als je een mailtje stuurt naar zwangerapril2021@hotmail.com dan stuur ik je de link van de facebook groep! 

en gefeliciteerd allemaal met de positieve testen!

Terug
Bovenaan