April 2021 uitgerekend

Iedereen gefeliciteerd!
Hier gisteren ook een positieve test in handen. Ons zoontje krijgt er een broertje of zusje bij! Nog heeeel pril, als alles goed gaat dan zal 21 april de uitgerekende datum zijn! 

Gefeliciteerd allemaal! 

Wanneer vertellen jullie het aan familie/vrienden enzo? 

Ik heb vorige week een mailtje gestuurd of ik kon worden toegevoegd bij de Facebook groep. Is dat nog mogelijk? 

@Svand: wij wachten soieso de eerste echo af. Daarna zullen we het denk ik wel zeggen tegen naaste familie. Het is onze 2e dus tot 12 weken wachten lukt denk ik niet, want dan zal je het al wel zien. Verdere familie/kenissen wachten we wel tot na de termijnecho (12 weken)

Hallo allemaal, 
Ik kan mij hier ook aansluiten. Nu 5+4...11 April uitgerekend.
Dit wordt voor mij mijn 2e kindje met mijn huidige vriend. Ik heb een zoon van 7 uit een eerdere relatie.

Ik zie dat ik mijn bericht nooit heb afgemaakt ? Gister en vandaag en hele lichte positieve test.  Streep is streep, dus nu hopen dat het blijft plakken ;) Temp blijft in ieder geval mooi hoog.
Het is mijn 2e zwangerschap.  Vorig jaar juni ouders geworden van een dochter.  Naar eigen berekening ongeveer 26 april uitgerekend als alles goed blijft gaan. 

Terug
Bovenaan