April 2021 uitgerekend

Hi!
Ik ben net terug van het ziekenhuis. Ctg en vruchtwater waren prima. Geen inwendig onderzoek gehad. Maandag half 2 inleiding met een ballonnetje.
Als alles goed is, mag ik dan gewoon naar huis en moet ik terug als er iets op gang komt en anders dinsdag voor de controle.

@ Jippie
Gelukkig zijn jullie negatief getest. Hopelijk knappen jullie gauw op

Het voelt nu vooral nog beurs na de fysio. Ik hoop op wat verlichting de komende dagen. Volgende week weer heen als ze plek hebben

@babymomma. Yesss het einde is nu echt in zicht. Dat moet vast een fijn gevoel geven :)

Goeiemorgen allemaal, ik kan 't niet bijhouden hoor ?iig wel al wat baby's ❤️ en 'n paar mama's die hard aftellen, of inmiddels ook al "optellen".
Ik zit inmiddels op 40+2, morgen 'n controle bij de verloskundige, eindelijk weer na 10 dagen, voelde niet relax om nu zolang geen check te hebben.

@jolandaw
Ja gaat inderdaad beter nu we per week kijken.. ik heb ook gemerkt dat ik "dagen" prettiger vind klinken dan "weken".. om hetzelfde termijn te bereiken als bij onze dochter (41+1) is het nog 17 dagen, haha..
Ik had wel eens gehoord over niet gedraaid of iets dergelijks maar wist niet wat er precies bedoeld werd met kwartslag draaien.. fijn dat dat gewoon nog vanzelf kan gaan en het hoofdje wel gewoon naar beneden ligt..
Klinkt heel pijnlijk laat staan dat jij het voelt.. ik hoop dat je fysio gaat helpen zodat je er straks tijdens de bevalling en daarna geen last van hebt
@jippie
Ik snap dat het ziekenhuis minder persoonlijk is.. dat lijkt me wel vreemd inderdaad.. iedereen heeft dus zijn eigen moeiten..
Hier in het ziekenhuis is het zo dat tussen 14.00 en 18.00 bezoek welkom is, 1 volwassene zonder klachten en die mag dan je eigen kind(eren) meenemen of je eigen kind mag met je partner samen.. absoluut geen andere kinderen dan je eigen kinderen.. ze vragen wel om hier alleen gebruik van te maken als je echt moet blijven.. (wat na een keizersnede zo is).. rot dat dat bij jullie niet kan.. ik snap dat je verder qua bezoek niet veel mag en misschien ook niet teveel kan.. 
Fijn  dat jullie weer negatief getest zijn! Ik snap dat je tzt niet meer verkouden wil zijn.. 1 voordeel is er wel, de baby pikt via jou nog wel even wat antistoffen mee..
@Babymommaaa 
Fijn dat de ctg goed was en je voldoende vruchtwater hebt..
Komt voor jou nu dichtbij.. misschien zelfs dit weekend nog en anders binnen een paar dagen.. fijn! In ieder geval alvast een goede bevalling toegewenst!!
@ellentje
Jij bent dus zelf inmiddels aan het "optellen".. grappig dat je dat zo noemt.. 
Heeft je VK praktijk ook op zaterdag spreekuur of heb je vandaag die afspraak? Bij mij doen ze alleen in het weekend controles als dat nodig is bijv. Bij (voor)weeen, harde buiken, gebroken vliezen etc. En dat is dan thuis..
Fijn dat je nu weer controle hebt.. hopelijk de laatste keer voor jou.. 

Hier een slechte nacht gehad omdat dochter zo spookte.. heel stom maar zo moe als ik nu ben hoop ik niet dat de bevalling vandaag begint (als het gebeurd prima maar liever als ik uitgerust ben).. rustig dagje vandaag.. de kleine in mijn buik is sinds het voorval van wel/niet gebroken vliezen drukker dan hij daarvoor was haha.. 

Yes, voelt heel fijn om iets gepland te hebben. Ondanks dat het natuurlijk nog een paar dagen kan duren, is het einde wel eindelijk in zicht ja. Ik ga proberen ondanks de spierpijn dit weekend toch hier en daar een rondje te lopen, misschien komt dan toch iets op gang.

Jullie ook nog succes met de laatste loodjes, met de grotere kids, en met alle controles.

Optellen en tellen in dagen klinkt inderdaad beter haha.. ?

Ik heb de andere berichtjes nog niet gelezen, maar onze zoon is geboren!!!
Vanochtend met de geplande keizersnee. Net voordat ik naar de ok ging, hebben we de knoop doorgehakt over de naam. Hij heet Guus. Zijn flesje heeft hij lekker opgedronken. Hij krijgt nog extra suikercontroles want zijn bloedsuiker was te laag.
De ruggenprik raakt nu uitgewerkt en daardoor krijg ik nu heel veel pijn. Maar dat wist ik nog van de 1e keer.

Terug
Bovenaan