April 2021 uitgerekend

@PM gelijk heb je over je nachtrust, neem het er lekker van zolang dat nog kan. Ook al weet je dat het straks pittig gaat worden met dag&nacht om de ca. 3 uur voeden, de realiteit komt net ff wat harder aan vind ik.

@Esthy zijn grote zus doet het super hoor. Ik merk wel dat ze sneller boos/geïrriteerd rd is. Maar dat komt denk ik gewoon doordat we allemaal nog moeten wennen en vind ik ook niet gek. Ik ben echt heel trots op haar hoe ze hiermee om gaat. Ze is erg lief en eigenlijk ook best begripvol over dingen zoals dat ik nog niet mee kan buiten spelen en dat ik nog niet wild kan mee dansen of spelen in huis.

@Babymommaaa en Junidochter 
Ben benieuwd hoe het het nu met jullie gaat.. 
@Jasmijn-S 
Fijn dat je dochtertje best begripvol is.. ik ben bang dat onze dochter (inderdaad begrijpelijk) ook anders zal reageren (vooral baldadig)
Ja nachtrust is inderdaad fijn.. ook voor de bevalling want daar wil ik zo uitgerust mogelijk in gaan.. afgelopen nacht wel redelijk geslapen...dochter was wel onrustig maar stond in ieder geval niet naast ons bed..
Vandaag controle gehad bij de VK.. viel dat even tegen.. ze hadden geschoven met afspraken dus had sowieso een ander (ook prima maar diegene die ik eigenlijk zou hebben was al bekend met mijn situatie).. nu legde ik mijn klachten voor, ook dat ik de afgelopen dagen regelmatig last van jeuk heb..  ik heb nu instructies mee gekregen omdat er een (kleine) kans bestaat dat ik het hellp syndroom ontwikkel.. als dat zo is (lijstje klachten waar ik op moet letten) dan moet ik meteen bellen.. dan komen ze bloeddruk controleren en moet ik bloedprikken.. afhankelijk daarvan kan het zijn dat ze gaan inleiden of keizersnede.. eigenlijk willen ze zo min mogelijk doen maar met dit in het achterhoofd gaan we, mocht hij dan nog niet geboren zijn waarschijnlijk volgende week maandag bij de volgende afspraak wel kijken naar evt verweking/ontsluiting en kijken naar evt eerder (dan 41) strippen..
Controles waren verder allemaal goed dus dat was wel fijn maar dit nieuws dat ik risico kan gaan lopen geeft wel weer spanning/angst..
De pijn in mijn handen is waarschijnlijk een "zwangerschaps" variant van het carper tunnelsyndroom (de verwachting is dat het weg gaat na de bevalling net zoals het vocht) wat als het ware een soort zenuwbeknelling is in de polsen wat dus extra zeer doet als ik erg last van het vocht heb omdat het dan druk in mijn bloedvaten geeft..
Voor nu is het afwachten en hopen dat het allemaal mee valt.. we hopen er op dat de bevalling deze week nog uit zichzelf begint maar daar is niks van te zeggen..

Update:
Ze is geboren!
Onze prinses: Zahra. Geboren op zondag 11-04-2021 om 22.38. ?

Ik zal jullie straks/morgen de update sturen met het hele verhaal. We gaan even van elkaar genieten!

Ik kom er nog niet aan toe om alle berichten te lezen. Afgelopen vrijdag is onze zoon geboren. Het was wederom een snelle bevalling van 3.5 u.
Ben er niet ongeschonden uit gekomen helaas en nog herstellende van een flinke griep. Best pittig samen. Gelukkig doet de kleine man het heel goed. Borstvoeding loopt als een trein en hij is een talentje aan de borst dus genieten we volop. Verder doen we het vooral rustig aan!
Voor alle andere dames die (weer) mama zijn geworden Gefeliciteerd en de rest succes met de laatste loodjes!

Van harte gefeliciteerd beide ?

Juni dochter, wat rot. Hopelijk knap je snel op

Jaleesa, ik zag je prachtige meid op Facebook ♥️

Een fijne kraamweek gewenst

Babymomma gefeliciteerd met Zahra! Wat een leuke naam weer! Geniet van elkaar! 
Junidochter! Gefeliciteerd met je zoon! Mag ik vragen hoe hij heet? Ben heel benieuwd! Balen dat je nu zo aan moet sterken, maar heerlijk dat hij het zo goed doet! 

Terug
Bovenaan