April 2021 uitgerekend

Er is een kleine facebookgroep en daar zijn nog een paar plekjes 'vrij'. ik zag dat het op pagina 12 al benoemd is. Sorry voor de herhaling ?
Er is tevens een grote groep April 2021 mama's.  Ik zit in beide groepen. Zag overigens nog wel meer groepen maar dit zijn de leukste.

Fullmoon. Je kan eventueel ook een anonieme Facebook aanmaken. Zag daar al meerdere van zonder foto enzo. Zo kun je toch mee kletsen als je het leuk vind. Ervaring is dat er in die groepen veel gerichtere vragen worden gesteld. De groepen zijn sowieso privé dus niemand kan zien dat je lid bent.

Hoi dames,
Ik mag me hier ook aanmelden. Ben vandaag 5 weken en heb over 2 weken een 1e echo i.v.m een bbz 2 jaar geleden en pcos. Het heeft dan ook even geduurd voordat ons 1e kindje er was, maar nu ruim een jaar na zijn geboorte een poging gedaan voor een 2e kindje. Dit keer zonder hormonen etc, maar het is dus gelijk raak. Wel even schrikken, omdat we dit natuurlijk nooit verwacht hadden, maar wel heel blij en heel spannend. Bang dat het weer misgaat en spannend dat we straks 2 hummeltjes binnen 2 jaar van elkaar hebben. Oja 20 april is mijn uitgerekende datum.

Goeiemorgen!
Hier inmiddels eindelijk een knal test binnen en cb zegt 2-3 weken
https://www.mupload.nl/img/qyzexy1oj3.jpeg
Wat jammer dat dit niet zo'n actief forum is. Ik heb al 1.5 jaar geen fb meer en wil 't eigenlijk ook niet meer aanmaken. 

Hallo,
Ik kom me hier ook melden! Nadat ik gisteren echt heel moe was vanochtend toch maar een test gedaan en gewoon heel snel een dikke streep! Geloofde het nog niet dus een cb test gehaald, die geeft aan 2-3 weken! Heel onwerkelijk nog. Net ha gebeld en volgende week woensdag een afspraak om alles even rustig te bespreken. 
Heel onwerkelijk, dit is ronde 3 en was er nu juist helemaal niet mee bezig. De eerste dag van mijn laatste menstruatie is 23 juli maar is lastig uitrekenen omdat het tot nu toe heel onregelmatig was (een cyclus van 26 en 55 dagen). 

hoi  Meiden  ik heb vanochtend een positieve test gehad zo blij zo onwerkelijk nog. het is zo bizar omdat ik 2 weken geleden allebei mijn oma's ben verloren te gelijk en in datzelfde weekend heb ik mijn ovulatie gehad. Ik vind het zo mooi dat er in precies het zelfde weekend ook iets nieuws van een mensje is ontstaan. Ik kan het nog niet geloven  ik ben 29-04-2021 uitgerekend! 
liefs Mariëlle      

Terug
Bovenaan