Dank voor de felicitaties!
@Babymommaaa
Gisteren waren we om kwart over 9 thuis, toen hadden we ook zijn grote trotse zus opgehaald.. even kennis laten maken en toen kwam de (opstart) kraamzorg nog rond 22.00 uur..
Hij heeft vannacht een beetje onrustig geslapen was erg misselijk en soms spugen.. ook last van zijn darmpjes denk ik.. vanochtend heeft hij heel effectief gedronken en zo komt de kraamzorg tussen 8 en 9..
Mijn bevalling leek wel copy paste van de bevalling van onze dochter alleen was de duur van de aanloopfase wat langer.. ik bleef op 4 cm steken na voorweeën/beginfase dus werd er (ook vanwege mijn mentale worsteling en vocht) besloten dat we naar het ziekenhuis zouden gaan en de verloskundige daar mijn vliezen zou breken, daar kreeg ik wel iets krachtigere weeen van maar niet effectief genoeg, omdat dit ook bij de eerste was hebben ze meteen doorgepakt met weeenopwekkers, op de 1e stand werd het beter maar toch nog gewenst om nog wat bij te geven vanwege zijn hartslag (moest ook op mijn zij liggen daarvoor) op de 2e stand gezet en toen had ik ineens persdrang, ze waren niet eens in de kamer dus op de bel gedrukt, toen ging het zo snel dat ze niet eens gekeken hadden wanneer de persweeën begonnen waren maar was ook ergens tussen de 5 a 10 min. Geschat .. ik heb hem zelf aangepakt maar moest hem ook weer even terug geven want zijn navelstreng zat om zijn buikje wat dus verklaarde waarom zijn hartslag soms een beetje gek deed.. al met al kijk ik terug op een goede bevalling.. ondanks dat ik naar een ander ziekenhuis moest dan ik eigenlijk graag wilde.. de begeleiding was echt goed en fijn.. heb nu wel last van veel naweeën en mijn rug dus even rustig aan..
Ik reageer zsm nog wel even op jullie berichten
Fijne dag!