April 2021 uitgerekend

Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschappen :) Ik mag mij ook aanmelden bij deze groep. Vorige week twee licht positieve tests gehad, niet ongesteld geworden. Morgen komt het pakket van Moeders voor Moeders, dus dan kan ik die test nog doen om ook een knaltest te krijgen. Ben 29 jaar en zwanger van de tweede (uitgerekend 23 april). Mijn zoontje is nu bijna 19 maanden, ben heel benieuwd hoe dat zal zijn met een tweede erbij. Maar gelukkig nog tijd zat om ons hierop voor te bereiden! Meer deelneemsters aan Moeders voor Moeders? 15 september de vroege echo gepland staan, spannend!
Liefs, Patricia

Zo spannend al die eerste echo's!
Bij mij komt moeders voor moeders maandag met het startpakket. Ik heb ook om een extra test gevraagd zodat ik nog ff een keertje kan testen voordat ik start met urine opvangen. Geeft toch een fijn gevoel. 
Wordt wel ff wennen om dit keer alle dagen van de week urine op te vangen. Ik vond 4 dagen prima te doen de vorige keer. Maar alles voor het goede doel natuurlijk! 

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap.
Ook ik heb dinsdag positief getest en wat ik nu heb uitgerekend ben ik 18 april uitgerekend. Ben 38 en mijn eerste kindje dus heel spannend allemaal.
Groetjes Astrid 

Hoe gaat het bij jullie, voelen jullie je echt al anders? 
En ik vroeg me af hoe dat gaat wanneer je eerste afspraak ed hebt?

[quote quote=10349763]Hoe gaat het bij jullie, voelen jullie je echt al anders? En ik vroeg me af hoe dat gaat wanneer je eerste afspraak ed hebt?[/quote]
Hallo Flappie, wat wil je precies weten?
Ik heb vorige week de eerste afspraak gehad bij de verloskundige (27-3-21 uitgerekend)

Ik voel me al heel anders ja. Heb al een dochter van bijna 2 en heb nu dezelfde klachten uitgezonderd de pijnlijk borsten (wel pijnlijke tepels). Ik ben heel erg misselijk en futloos, kan hele dagen slapen maar ja ik heb nog een heel hyper dametje rondlopen dus dat gaat hem niet worden haha.

Hey Patricia,
Grappig wij hebben dezelfde uitgerekende datum! Ons zoontje is 31 juli twee geworden. De eerste echo is 14 september, duurt lang haha. Maandag start ik met moeders  voor moeders. Jij ook of al gestart? 
Groetjes Leonie 

Wat grappig ja! Zag er al meerderen die uitgerekend zijn de 23ste. Woensdag krijg ik de kratjes binnen en kan ik starten.
Ben met name heel moe, lage bloeddruk en beetje opgeblazen gevoel. Verder voel ik me prima.
Gelukkig mogen bij ons partners mee naar de echo's, alle overige afspraken niet. Hoe is dat bij jullie?

Terug
Bovenaan