April 2021 uitgerekend

Vanmiddag naar de huisartsenpost geweest. Links een borstonsteking en rechts een infectie. Lekker dan. Kuur gekregen en morgen naar de dokter. Dan ga ik meteen even alles bespreken: ongesteldheid, aambeien, borstonsteking, schimmelinfectie enz. Enz. Slik nog steeds paracetamol en diclofenac en ben inmiddels weer begonnen met de slaapmedicatie.
Voel me echt een bejaarde af en toe haha.

Positief nieuws: We gaan morgen voor de eerste keer met onze baby de deur uit. We hebben de verjaardag van de kleine van vrienden. Spannend en leuk!
 
Dankjewel voor alle berichtjes!
Jolanda ook gefeliciteerd! Wat bijzonder op je verjaardag! Gaat alles goed?
Babymomma, ja je kunt je echt even bejaard voelen en met alle dingen waar jij nu tegenaan loopt is dat nog erger lijkt me. Wel fijn dat je weet wat er aan de hand is en dat het behandeld wordt! Hopelijk is het dan snel over! Wat jammer voor jou en Zahra dat er zoveel spanning is met de vader van Zahra en dat je meer alleen doet dan gehoopt/verwacht. Ik hoop dat jullie snel jullie draai met z'n drieen (in welke vorm dan ook) vinden!
Hoe gaat het met Thomas PM?
Hier zijn de kraamtranen al wat minder. Hoewel ik nog niet echt een dag alleen ben geweest met de twee kleintjes en ook nog kraamhulp heb, dus ben benieuwd! Knap hoor hoe je dat doet met Eli, zo super consequent!
Vandaag heeft Neelie een tijd in haar eigen bedje gelegen terwijl ik beneden was! Het is een begin waar ik erg blij mee ben! Ligt ook aan mezelf hoor! In de avond ben ik makkelijker met toegeven aan mijn eigen emoties (ik wil haar bij me hebben en vind dat ook fijn en knus) en geef ik ook makkelijker toe aan haar gejammer! Hopelijk gaat het nu de goede kant op!

 
Pff wat een Ga na nacht. Vanavond heeft Hij al beneden geslapen. Na zijn late avondfles in zijn bed gelegd en vanaf toen in de weer geweest. Eerst een tijdje laten huilen, toen op zijn kamer gezeten en bijna een uur getroost. Toen hij na een uur geen krampjes meer leek te hebben weer ingestopt. Toen begon het circus na 10min weer. Nog een uur bij vriend gelegen en ik hem weer teruggelegd. Hij sliep, maar na 10 min weer ellende. Inmiddels zit ik nu weer met een fles dus hoop dat hij om 4uur eindelijk gaat slapen maar heb er een hard hoofd in. Ook precies nu mijn vriend morgen voor t eerst moet werken dus die wil ook graag even slapen.

Kun je dat inflactol tegen krampjes gewoon zonder recept halen? En heeft bijvoorbeeld kruidvatdit ook?
 
@jippie slopend is dat van die moeizame slaapjes, zeker snachts. Je kunt infacol inderdaad gewoon bij het kruidvat/etos kopen. Tegen krampjes probeer ik iedere keer na een fles met zijn beentjes te fietsen en rondjes te draaien. Daarnaast heb ik van vsm Cinababy druppels die ik soms geef. Deze druppels moet je wel het liefst een half uur voor of na de voeding geven. Volgens mij kan je infacol echt vlak voor een voeding geven. Per kind is verschillend wat werkt. Ik had bij mijn dochter toen wel infacol maar had het idee dat het niet hielp vandaar dat ik deze keer Cinababy in huis heb. Ik hoop dat het tweede deel van de nacht beter gaat, succes!
 
Jasmijn is cinababy speciaal tegen krampen? Ik zie het nooit op het doosje staan. Hij heeft gelukkig van 4 tot 7 nog geslapen, maar het was dus een kort nachtje. Vandaag een drukke dag met cb en een vriendin die langskomt. Dus bijslapen zit er vandaag ook niet echt in.
 
@babymommaaa wat ontzettend vervelend dat je ook nog een borstontsteking hebt, hopelijk slaat de kuur snel aan! Veel plezier tijdens jullie eerste uitje vandaag!!
 
Vandaar! Ik gebruik bij de oudste wel altijd tussikind voor de hoest, maar dan ga ik deze zeker even onthouden.
Ik ben op het cb geweest voor de 1e maand afspraak, ook al duurt dat nog een weekje. Hij is echt flink gegroeid en aangekomen. Nu al 4690 gram en 58 cm dus 7 x 100 is wel het minimale wat hij moet krijgen maar liever al wat meer, omdat hij af en toe ook spuugt. Dus goed dat ik mijn gevoel gevolgd heb en al een paar flessen verhoogd had, want hij leek honger te hebben maar dat kan dus kloppen. Morgen naar de huisarts voor zijn naveltje. Even checken of er geen ontsteking zit want hij huilt als je er op duwt en het is nog steeds nattig. Ook zit er veel wild vlees dus het moet ook nog aangestipt worden.
Verder is hij de laatste dagen heel ongelukkig en huilt veel als hij op zichzelf moet liggen.
 
Terug
Bovenaan