Om de hoeveel uur drinken jullie kindjes overdag en snachts en hebben jullie een vast schema op voeden op verzoek? Hier voed ik op verzoek en dat is meestal wel om de 3 uur of 3,5 uur en hij is nu 4,4 weken oud. Kan mij van mijn dochter ook niet meer herinneren wanneer de nachten wat ruimer werden. Ik hoop binnenkort, zou lekker zijn. Want ook al went het aan de ene kant wel dat je er een paar keer per nacht uit moet, het breekt je wel gewoon op.
@junidochter groot gelijk heb je dat je lekker vroeg naar bed gaat. Ik ga meestal na de laatste fles van de avond slapen. Ik vind het namelijk erg ontspannen om in de avond nog even languit met een kopje thee iets te kijken. Al is hier niet iedere avond tijd voor, ligt er maar net aan of Eli wel of niet goed slaapt.
@junidochter groot gelijk heb je dat je lekker vroeg naar bed gaat. Ik ga meestal na de laatste fles van de avond slapen. Ik vind het namelijk erg ontspannen om in de avond nog even languit met een kopje thee iets te kijken. Al is hier niet iedere avond tijd voor, ligt er maar net aan of Eli wel of niet goed slaapt.