April 2021 uitgerekend

Pff even heel erg bezorgd. Natuurlijk al een hele onrustige week gehad doordat Guus elke keer pijn leek te hebben enzo. Woensdag natuurlijk bij de osteopaat geweest en jbp en infacol gaan geven. Nu heeft hij ineens koorts en is weer pieperig en 2 dagen mosterd als ontlasting. Bij koorts onder de 3 maanden moet je natuurlijk altijd bellen. Ze willen hem toch zien dus vriendlief is nu naar de hap met hem. Zal wel uitlopen op een zetpil geven en in de gaten houden. Gisteren had zijn broertje koorts, maar vandaag niet meer al was die nog wel hangerig.
 
Update.. Hij moest door naar de kinderarts en nu wordt hij opgenomen. Waarschijnlijk een darm infectie, maar alles wordt onderzocht. Corona, bloed, urine, ontlasting.
Arm kereltje! Zal een gek weekend worden ipv een leuk weekend met moederdag.
 
Wow @Jippie wat een nacht! Goed dat je gebeld hebt en ze het een en ander gaan onderzoeken. Ik hoop dat het meevalt en hij er snel weer bovenop zal zijn! Veel beterschap!
 
Hij heeft nog steeds hoge koorts en is goed ziek. Hij moet sowieso nog een nachtje blijven, want hij moet geisoleerd zijn door het darm virus. Dat kan besmettelijj zíjn Moeten de uitslagen van het urine onderzoek nog krijgen. Verder zijn de uitslagen wel goed en heeft hij ook geen corona.
 
Jeetje wat goed dat je hebt gebeld! Heftig weekend zo! Ik hoop dat hij snel wat opknapt! Beterschap voor de kleine man!
 
Wat een rollercoaster is/was het. Hij werd vanmiddag alleen maar zieker en zieker. Dus toch twijfels of het wel een virus is. Vanavond weer allerlei onderzoeken gedaan o.a. ruggenprik om hersenvocht te checken. Die is mislukt dus ze doen het nu met andere gegevens. Die moeten 48 uur op kweek dus zolang moeten we sowieso nog blijven. Hij slaapt eindelijk een beetje, maar wat is het zielig. Hij is zo ontzettend ziek. Ik heb vanmiddag en vanavond alleen maar kunnen huilen. Nu gelukkig rustig geworden. Ik ben aan het beeld van infuus met antibiotica en de sondevoeding en de monitor gewend. Ook waren de snelle mloeduiitslagen niet verontrustend en meer te passen bij een virus dan een bacterie.
 
Terug
Bovenaan