April 2021 uitgerekend

@PM bedankt dat je je verhaal met ons gedeeld hebt. Wat LizaJcbs inderdaad ook al zegt het is heel begrijpelijk dat je niet meer zo actief bent in dit forum omdat het erg confronterend is. Ik vind het vreselijk voor jullie dat dit jullie kleintje is overkomen en de toekomst voor hem nog onzeker is met wat hij wel en niet kan. Ik hoop enorm dat het allemaal mag meevallen. Heel veel sterkte en beterschap toegewenst!
 
Pm ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar wat een ellende en wat een onzekerheid. Ik weet hoe je je voelt bij die onzekerheid en wat een energie het kost. Blijven jullie de hele tijd bij hem of wisselen jullie soms ook af? Krijgt Thomas zijn voeding ook via een sonde? Heel veel sterkte!!! Ennuh ik snap dat je de verhalen lastig vindt om te lezen, maar je hoeft ook niet overal op te reageren en je mag ook gewoon jouw verhaal en emoties kwijt he. Volgens mij leeft iedereen enorm met jullie mee en het lucht soms wel op om het van je af te schrijven.

Heel erg bedankt voor je tip. Ik vind het soms best lastig om hulp aan te nemen. We hebben van zoveel mensen hulp aangeboden gekregen om mij te rijden (mag ik door de keizersnede nog niet) of inderdaaf om te koken.
 
Hier gelukkig goed nieuws. Ons mannetje is redelijk opgeknapt. Hij heeft geen koorts meer en heeft weer genoeg energie om te drinken. Vanmiddag zijn de sonde en de monitor losgekoppeld. Zijn infuus was vanochtend verstopt, maar doordat de bloeduitslagen goed waren hoefde hij geen antibiotica meer en geen nieuw infuus. Hij is nog heel onrustig en veel krampen, maar het borrelt niet meer zo in zijn buik. We zijn nu nog in het zh ter observatie, maar hij mag morgen naar huis als het goed blijft gaan. We zijn zo opgelucht dat het een darmvirus blijkt te zijn en geen bacterie en dat hij zo goed opknapt. Want al die slangetjes, de angst en je baby zo ziek te zien is echt vreselijk.
Pm ik heb ook echt zo met je te doen!
 
PM ik kan me niets voorstellen bij wat je nu meemaakt, maar het lijkt me een nachtmerrie voor jullie om Thomas zo te zien en voor zulke heftige keuzes te staan! Ik hoop dat het uiteindelijk een best case scenario blijkt voor Thomas en dat hij hier goed uitkomt! Ik snap dat het nu lastig is om mee te lezen, maar we zijn hier als je je verhaal kwijt wilt!
 
Jippie, fijn dat er bij jou goed nieuws is! Ik hoop dat hij ook snel van de krampjes etc af is en dat jullie snel met jullie mannetje en een gerust gevoel naar huis gaan,
 
We zijn weer thuis! Echt heel blij. Vannacht heeft hij ook goed geslapen. Dat was al een week drama, maar we hebben hulp gehad van een pedagogisch medewerkster die getraind is om onrustige baby's te helpen. Het zal wat energie en tijd kosten maar hopelijk zal hij dan door zijn onrust beter slapen. Gisteren werkte het in ieder geval goed.

Hoe was jullie moederdag?
Wij stellen het een weekje uit, maar in het ziekenhuis hebben ze met Guus een cadeautje gemaakt toen ik zaterdag even weg was. Dat was wel echt heel mooi.
 
@Jippie wat ontzettend fijn dat jullie weer naar huis mogen en hulp gehad hebben om jullie kleintje rustiger te krijgen. Heb je misschien handige tips die wij ook kunnen proberen bij een onrustige bui?


Ik ben net terug van het CB, hij weegt nu 4,3 kilo en 54,4cm. Grappige is dat dit bijna identiek is met de groei van onze dochter. Weliswaar bij een ander termijn maar zij kwam ook van veel kleiner (te vroeg geboren) Eli heeft reflux en helaas kan hij niet tegen JBPM, daarbij klakt hij ook enorm tijdens het drinken. De lactatiekundige heeft een andere drinkhouding geadviseerd wat eigenlijk niet lijkt te helpen tegen het klakken maar wie weet heeft dat wat tijd nodig.
 
Terug
Bovenaan