April 2021 uitgerekend

Ik weet mijn uitgerekende datum nog niet. Volgens internet rond 22 april. Heb 4 september mijn eerste echo bij de gynaecoloog. 

Vooral pijnlijke tepels.. verder merk ik weinig.

Ik heb last van een opgeblazen gevoel, moe, stemmingswisselingen, meer afscheiding en vreetbuien haha. Gaat lekker zeg ??
Bij ons mogen partners wel mee. Vraag me nog wel even af of ons zoontje ook mee mag. Oppas regelen voor zoiets terwijl je nog niks verteld hebt is ook al zo wat haha. Wel fijn dat manlief in iedergeval mee mag.
Ook heb ik zin om van alles te kopen haha. Maar doe ik natuurlijk niet, eerst maar kijken hoe alles loopt.

Hoi! Ik zou mijzelf ook graag willen aanmelden voor een app/fb  groep?
Ik ben 27 april uitgerekend van 2e kindje. En lijkt me leuk om mee te praten. 

Gefeliciteerd voor alle zwangere dames. Ook al is het nog pril ik zou me graag hierbij willen aansluiten. Volgens mijn eigen berekening ben ik 21 april uitgerekend. Nu bijna 6 weken zwanger van ons tweede kindje. 
Tot vandaag had ik alleen maar zere borsten maar vanmorgen stond ik toch misselijk op. Ik zit nu een beetje trillerig en emotioneel op werk, ben blij als ik vanavond weer thuis ben. De hormonen gieren blijkbaar door mijn lijf.
Bij ons eerste kindje hebben was ik erg lang misselijk (lees bijna hele zwangerschap). Ik hoop toch van harte dat deze zwangerschap wat soepeler verloopt.
Voorderest voel ik mij ditmaal wat onzeker, kan mij niet herinneren dat ik dat bij de eerste had. Onzekerheid hoe het daar binnen gaat. Zijn er meer mama’s die dit ervaren? Misschien dat ik met 8 weken wel een vroege echo wil aanvragen om de onzekerheid (hopelijk) weg te nemen.

[quote quote=10350288]
Hallo allemaal,
wij verwachten ons eerste kindje in april 2021.
over 3 weken de eerste echo, best spannend!
hoe voelen jullie je? En merken jullie al iets?
[/quote]

Gefeliciteeeeerd!! Hoeveel weken ben je nu? Zoals je misschien hierboven hebt gelezen ben ik vandaag erg misselijk, maar de werkdag is weer voorbij en stiekem hoop ik dat het gewoon even een slechte dag was in plaats van dat die misselijkheid blijft haha
en hoe gaat het met jou?

Dankjewel jij ook! Momenteel ben ik 7 weken, en jij? 
ja pff heb ik ook vooral in de ochtend
ik voel me goed weinig klachten, alleen in de ochtend vaak misselijk en wat gerommel in m'n onderbuik. M'n tepels zijn wel enorm gevoelig en wel meer afscheiding ene dag meer dan de ander en af en toe heel licht met bruin (oud bloed... - hoop ik?!) iemand hier ook ervaring mee ? 
heeft iemand al gevrijd ben stiekem ergens bang dat ik hier niet goed aan doe omdat het zo pril is..!

Ik bijna 6 weken. Nou ik heb eigenlijk nog niet gevreeën sinds ik de test had gedaan maar dat komt meer doordat we veel afspraken hadden waarvan we moe zijn. Had wel al gezegd van de eerst volgende keer dat we gaan vrijen het wel zachtjes moet haha. Ook al weet ik heus wel dat er niets kan gebeuren en het allemaal veilig daar binnen zit, maar toch.
Ik vond trouwens bij ons eerste kindje de seks intenser, ben benieuwd of dat tijdens deze zwangerschap misschien ook weer zo is.

Terug
Bovenaan