April 2021 uitgerekend

Wij zijn net terug van de kinderarts. Er waren wat vreemde vlekjes te zien toen we maandag bij het consultatiebureau waren. We moeten over 3 weken terug. Waarschijnlijk niks ernstigs, ze krabt zichzelf veel. Maar even kijken hoe de vlekjes zich ontwikkelen.. het kan iets zijn met de bloedstolling maar hoeft niet. Mijn moeder heeft ook iets van een bloedstollingsziekte.
 
Net terug van de huisarts. Die had veel dingen nagekeken en alleen zijn klieren waren wat opgezet maar ze maakte zich geen zorgen en verwacht dat het met een week weer over gaat. Volgens haar heeft hij nu een klein virusje onder de leden.


Wel moeten we zijn ogen in de gaten houden, ze vond ze een vleugje geel. Als dat met twee weken niet over is moest ik weer langskomen.
 
Zo pittig weekje achter de rug en heb de energie niet gehad om de berichtjes te lezen en te reageren.
Zelf had ik inderdaad een flinke keelontsteking en zit nog aan een antibioticakuur maar pijn is nu weg. Ook voor t eerst gesport bij de fysio. Heerlijk om wat oefeningen te doen en bezig te zijn met herstellen.
Guus is flink aangekomen afgelopen week en woog 5130 gram met zijn 5.5 week. Hij slaapt de laatste 3 dagen s nachts erg goed. 11 uur de laatste fles en komt nu al 3 dagen tussen 6 en half 7. Officieel geloof ik nog geen doorslapen, maar wij vinden het al wel doorslapen.
Vriendlief kan gelukkig al wat meer en de pijn wordt minder. Erg fijn dat hij al wat kleine dingen kan zoals lunch maken en een flesje geven. Ik moet Guus dan wel aangeven, maar dan heb ik.wel een half uur om met de oudste bezig te zijn. Verder wordt er gelukkig eten gekookt voor ons, houden onze ouders het huis bij en helpen ze met de kids.

Jasmijn beterschap!
Babymomma heeft ze ook last van de vlekjes?
Pm ik was ook heel benieuwd of er bij jullie vooruitgang is?
 
@jippie wat fijn dat je pijn weg is van de keelontsteking, dat scheelt al een hoop denk ik. En wauw Guus zijn slaaptijden! Ik dacht dat vanaf 5 uur tussen de voedingen het doorslapen genoemd wordt, maar hoe dan ook erg lekker hoor!! Komen jullie nou steeds toevallig rond 23:00 uur uit op de laatste fles of sturen jullie richting een schema?

Daarnaast ook fijn om te lezen dat het steeds beter gaat met je vriend en jullie goede hulp krijgen.
 
Wij sturen altijd zo dat we om 11 uur uitkomen en als hij toevallig slaapt tussen 11 en half 12 dan maak ik hem wakker. Daarna slaapt hij toch wel weer.. Ik zit nu (half 6.30) met de fles en dan gaat hij zijn bed weer in als het lukt. Van de week kwam hij toen pas om 11 uur s ochtends weer, maar gisteren al om half 10. Dan krijgt hij opk gewoon en daarna kijk ik wanneer hij elke keer ongeveer komt en als dat te vroeg is dan rek ik overdag ergens een fles en wordt het ergens te laat en moeten we dan te veel flessen op elkaar proppen dan maak ik hem wakker, maar dat gebeurt zelden. De tijden tussen de flessen overdag wisselen dus wel en liggen een beetje aan zijn behoefte.
Woensdag 6.15-11.15-14.00-17.15-20.00-23.30
Donddag 6.30-9.30-13.00-17.00-20.00-23.00.
 
Terug
Bovenaan