April 2021 uitgerekend

@esthy haha dat van die soort squads herken ik gelijk! Dit deed ik met de oudste toen ook. We waren hier eigenlijk vrij snel begonnen met in zijn eigen bedje slapen, in de eerste week al want met die grote zus van hem kon hij echt niet beneden in slaap vallen en zo kan ik ook even goed 1 op 1 tijd voor haar hebben (ook al moet ik soms vaak nog naar boven om te troosten).


Wanneer trok bij jouw oudste de reflux eigenlijk weg?
 
Het was verborgen reflux en het heeft denk ik wel een maand of 3/4 geduurd voordat ik hem niet meer een uur na het eten omhoog moest houden. Omdat ik de eerste 7 maanden borstvoeding heb gegeven, hebben we er verder geen speciale voeding voor gegeven. Op CB gaven ze ook aan dat omhoog houden en bedje schuin omhoog voldoende zou moeten zijn.
 
Dank jullie voor de tips.

Ik ga morgen de huisarts bellen en heb een afspraak op het cb staan morgen. Het is vandaag echt meteen na de fles krijsen. Hij boert goed maar lijkt ook voeding mee te.komen. Ik verwacht dat hij verborgen reflux heeft. We zijn gisterenavond gestopt met jbp want ik heb dus liever dat hij weer gaat spugen in de hoop dat dat minder zeer doet. Oudste spuugde namelijk maar die had er geen last van.
 
Hier ook zo mijn twijfels bij het jbm...
Sinds donderdag begonnen met een half schepje jbm per voeding. Toen ook eens hele schepjes uitgeprobeerd.. maar helaas stopt het spugen niet. Het is wel minder, maarja.
Ik wou vandaag bellen, maar helemaal vergeten dat het een feestdag is, dus morgen maar even bellen dan.
Ze gaven toen ook aan dat gelilact een optie is als alternatief of overstappen naar hero of nutrilon. Maar ik ga toch morgen nog eens om advies vragen.
Hebben jullie ervaring met gelilact of overstappen van Kruidvat extra care naar hero of nutrilon? De prijs maakt ons niks uit..
 
Nee geen ervaring mee babymomma. Heeft jullie meisje ook last van het spugen? Onze oudste spuugde ook maar hij had er geen last van alleen wij haha. Maar dat werd met vaste voeding geven wel beter. Nu denken we echt had Guus dat ook maar ipv deze pijn.
 
Is een van jullie bekend met spruw? Ik zag net een wit vlekje tegen het gehemelte van onze dochter. Het is maar klein en er zitten geen andere vlekjes. Weet niet zo goed wat ik moet verwachten bij spruw...
 
Terug
Bovenaan