@ Jasmijn: op zich natuurlijk helemaal niet erg dat hij nog om de 3 uur eet. Hij is immers nog best klein, maar ik begrijp dat met flesvoeding het normaler is om minder vaak te eten. Je hebt idd van die flesvoeding voor "hongerige baby's" en dat zou je ook eens kunnen proberen.
@ jippie: fijn dat je vriend weer wat meer kan! Hoe gaat jouw herstel verder?
Wat vervelend dat de oudste last heeft van die driftbuien. Dat lijkt me pittig! Vooral omdat het waarschijnlijk omdat hij zo uit dar hij de verandering moeilijk vindt en dat is ook begrijpelijk! Ik vind het dan in ieder geval lastig, omdat ik daarom niet steeds negatief wil zijn.
Hier zijn de nachten echt heel wisselend. Ik voed op aanvraag, maar zit gemiddeld op 7 voedingen, soms 6 soms 8 of zelfs meer. Nu met het warme weer zal het wel meer worden. Vannacht kwam ze ineens elke 3 uur, hoop dat ze toch weer lekker naar de 5 uur ofzo gaat, hoewel met borstvoeding ik het niet zo'n probleem vind.
Volgens oei ik groei zit ze in een sprong en ik merk dat ze lastiger weg te leggen is. Veel huilen voor haar doen en veel aan me plakken. Vooral als haar vader ook in de buurt is lijkt ze huileriger, dan is de balans soms wat kwijt (heb nu met die twee wel een aardig ritme). Het is nu vaak bij de oudste naar bed brengen wel een gedoe (oudste snel omkleden en tanden poetsen terwijl jongste vaak ligt te huilen, tussendoor op en nee rennen voor de speen en dan oudste in bed en met jongste op de arm een verhaal voor lezen). Mijn man sport twee keer in de week 's avonds en werkt minstens 1 avond in de week. Dat vind ik wel even pittig! Hoe gaat dat bij jullie?