April 2021 uitgerekend

@jippie hero heeft dat niet in het assortiment. Heb bij het CB advies gevraagd of ik beter kon ophogen of overstappen op een forte voeding. Zij gaf het advies om overdag op te hogen naar 150+5 en snachts eventueel te blijven op 120+4 of nog minder als dat lukt en anders ook snachts 150+5.

Ben heel benieuwd of er meer tijd tussen gaat zitten. Vooral snachts zou dat heerlijk zijn haha. Maar goed alles op z’n tijd.
 
@ Jasmijn: op zich natuurlijk helemaal niet erg dat hij nog om de 3 uur eet. Hij is immers nog best klein, maar ik begrijp dat met flesvoeding het normaler is om minder vaak te eten. Je hebt idd van die flesvoeding voor "hongerige baby's" en dat zou je ook eens kunnen proberen.
@ jippie: fijn dat je vriend weer wat meer kan! Hoe gaat jouw herstel verder?
Wat vervelend dat de oudste last heeft van die driftbuien. Dat lijkt me pittig! Vooral omdat het waarschijnlijk omdat hij zo uit dar hij de verandering moeilijk vindt en dat is ook begrijpelijk! Ik vind het dan in ieder geval lastig, omdat ik daarom niet steeds negatief wil zijn.
Hier zijn de nachten echt heel wisselend. Ik voed op aanvraag, maar zit gemiddeld op 7 voedingen, soms 6 soms 8 of zelfs meer. Nu met het warme weer zal het wel meer worden. Vannacht kwam ze ineens elke 3 uur, hoop dat ze toch weer lekker naar de 5 uur ofzo gaat, hoewel met borstvoeding ik het niet zo'n probleem vind.
Volgens oei ik groei zit ze in een sprong en ik merk dat ze lastiger weg te leggen is. Veel huilen voor haar doen en veel aan me plakken. Vooral als haar vader ook in de buurt is lijkt ze huileriger, dan is de balans soms wat kwijt (heb nu met die twee wel een aardig ritme). Het is nu vaak bij de oudste naar bed brengen wel een gedoe (oudste snel omkleden en tanden poetsen terwijl jongste vaak ligt te huilen, tussendoor op en nee rennen voor de speen en dan oudste in bed en met jongste op de arm een verhaal voor lezen). Mijn man sport twee keer in de week 's avonds en werkt minstens 1 avond in de week. Dat vind ik wel even pittig! Hoe gaat dat bij jullie?
 
Esty mijn herstel gaat prima. Doordat Guus met 4 weken in het ziekenhuis lag en vriendlief dus viel voor de 5 weken ben ik toen al veel meer gaan doen. Maar doe inmiddels alles weer behalve intensief sporten.
Ja dat ritme met 2 heb ik dus nog niet te pakken, maar bij jou dus ook rennen en vliegen?
Driftbuien zijn heeeeel intensief en de ene dag gaat het beter dan de ander. De ene keer komt hij gelijk met bah en gaat liggen en de andere keer duurt het een half uur voordat hij er eindelijk klaar voor is. Hij ligt nu ook eerst een uur te kletsen voordat hij in slaap valt.
 
Hoi dames!
Jullie voeden meer op verzoek lees ik, wij sturen het iets meer. Overdag om de 4 uur, snachts op verzoek. Meestal is het rond 9 ochtend, 1 en 5 middag, 9 avond, 1 nacht (dan 150 ipv 120) en dan laten we haar zich zelf melden. Meldt ze zich voor 5 uur, dan geven we 120 en na 5 uur 150. Dit hebben we zo besproken met het cb. Vannacht bijv. 00.30 en toen 05.30 en daarna 09.30.
We zijn nu 6 dagen bezig met nutrilon omneo. Gaan nog een paar dagen proberen en anders toch weer indikken met jbm ivm spugen.
CB vond haar vlekjes/blauwe plekken wel zorgelijk dus ze gaat even schakelen met de kinderarts in het ziekenhuis. Dus dat horen we vandaag nog..
Voor de rest gaat het prima. Ze komt steeds meer in een ritme en papa en mama ook. Ups and downs zullen we maar zeggen. Maar die lachjes van dr maken veel goed!
 
Hallo,
Ik heb eerlijk gezegd even een tijdje niet mee gelezen..
Thomas mocht pas naar de afdeling toe wat dus een stap vooruit was maar daar ontdekte ze dat hij ook een botontsteking had en dat de bacterie daar ook zat. Hij werd toen geopereerd aan beide knieën en heupen.. 
Hij moest na de Operatie even weer terug naar de nicu (baby IC) en zou de volgende dag terug mogen naar de afdeling maar toen ging het mis, hij had steeds ademstops en was heel pijnlijk.. hij heeft toen fentanyl gekregen wat zwaarder is dan morfine.. hij heeft toen een week lang weer heel slecht gelegen.. inmiddels is hij weer op de afdeling en voor nu buiten levensgevaar al is het gevaar nog niet geweken..
Er zijn ook nog abcessen in zijn hoofd gevonden en daar wordt nu verder onderzoek naar gedaan 
Er zijn dagen dat het redelijk gaat maar ook dagen dat het zo weer mis is.. wij leven dus nu op de toppen van ons kunnen..
Terwijl ik dit schrijf krijgt hij een ruggenprik omdat de druk in zijn hoofd te groot is geworden en ze wat hersenvocht af willen voeren.
Het blijft spannend en we weten dus nog steeds niet of hij het wel gaat overleven..
Ik ben dus niet heel actief op dit moment maar zal proberen af en toe wat te sturen 
 
@PM: wat erg zeg. Ik schrik echt heel erg van jouw verhaal. Ik hoop dat je ergens nog kracht uit kunt halen en ik wens je het allerbeste toe. Al snap ik het helemaal als je nu zo ongeveer op instorten staat.
Heel veel sterkte!
 
Pm wat verschrikkelijk zeg dat de bacterie ook in de botten zat. Ik hoopte zo dat het juist beter ging. Maar wat een nachtmerrie is dit voor jullie zeg! Zijn jullie ook constant bij hem?
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik vind het wel fijn dat je ons af en toe op de hoogte houdt. Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop zo dat Thomas het allemaal redt. Wat een vechtertje!
 
Pm ik schrik zo van je verhaal! Had gehoopt dat je Thomas ondertussen met je mee naar huis had mogen nemen. Wat is Thomas en ontzettend sterk mannetje, dat hij zo vecht! Heel veel sterkte en idd zoals Jippie zegt, fijn dat je zo af en toe iets laat weten!
 
Terug
Bovenaan