April 2021 uitgerekend

@PM wat vreselijk heftig voor jullie, ik sluit me aan bij wat de andere dames allemaal zeggen. Heel veel kracht en sterkte toegewenst!!
 
Dag mama's 
Ik weet dat jullie geschrokken zijn van mijn vorige bericht dus vind het moeilijk om dit bericht te sturen. Maar jullie leven zo mee dat ik niet anders kan dan het delen.
Allereerst als antwoord op jullie vraag of we constant bij hem zijn.. dat zijn we niet omdat het voor ons fysiek, mentaal en voor onze dochter niet werkt. We mogen wel bij hem zijn maar zijn dat vooral de hele dag zodat de ochtend (opstaan) en avond voor onze dochter zijn. 
Dan nu het bericht:
We hebben vandaag te horen gekregen dat hij uitbehandeld is. Ondanks de antibiotica is de infectie gegroeid en zit het nu door zijn hele lijf.
Als we dit willen mag hij op palliatieve basis naar huis komen. Dit betekent dat hij naar huis komt en er een verpleegster komt die hem medicatie tegen de pijn gaat geven. Ze gaan hierin kijken hoe ze hem met zo min mogelijk pijn/pijnvrij zo kunnen houden dat hij helder genoeg is zodat we contact met hem kunnen maken. Ze gaan kijken hoe we nog dat kunnen doen wat we willen doen mogelijk is (bijv. Nog foto's maken o.i.d).. het kan een aantal weken of maanden duren maar we moeten niet aan een jaar of langer denken. Hij zal uiteindelijk komen te overlijden.
Lieve mama's..
Ik wil heel graag zeggen, geniet van jullie kindjes en koester ze elke dag. Hou van ze en voel je vooral niet schuldig of rot of iets dergelijks door onze situatie. Wij zullen Thomas koesteren zolang het kan en ver daarna. Ik/wij gun(nen) iedereen de liefde van je kind(eren). We zullen onze dochter nu extra koesteren.
Mijn advies is ook om je kindje te vaccineren. Deze ziekte zit ook in het vaccinatie programma.
Ik weet niet hoe alles gaat lopen, misschien laat ik nog wat van me horen misschien een tijdje niet.
Jullie zijn stuk voor stuk sterke mama's (en papa's). Nu Thomas zo ziek is en ik merk hoe rustig hij wordt van onze stem horen geloof ik echt (nog meer) in de kracht van ouders
 
PM, ik ken je alleen van dit forum en heb geen gezicht bij jouw verhaal, maar we hebben met elkaar meegeleefd in de afgelopen weken en ik zou nu een arm om je heen willen slaan. Dit is denk ik het moeilijkste wat een ouder mee kan maken en toch klink je in je verhaal sterk! Ik hoop dat jullie troost vinden bij elkaar en jullie dochter en dat jullie met behulp van het zh en de verpleegkundige mooie momenten kunnen hebben, die jullie kunnen koesteren. Heel veel kracht, sterkte en liefde voor jullie!
 
@PM met ongeloof en tranen typ ik dit bericht. Ik ben hier echt van ontdaan en vind het zo erg voor jullie dat dit jullie lieve Thomas is overkomen. Het is zo oneerlijk hoe het leven soms kan lopen. Welke weg jullie ook gaan kiezen om deze periode in te gaan, Thomas zal zich geliefd voelen door jullie. Wat zijn jullie ongelooflijk sterk in deze moeilijke tijd!
 
@PM, wat een groot verdriet. Je bericht raakt me heel erg. Ik wil jou en je familie heel veel kracht en sterkte toewensen in deze ongelofelijk moeilijke tijd. Wat is jullie zoontje een vechter en wat ben jij een sterke mama.
 
 
 
@PM; Met tranen in mijn ogen typ ik dit berichtje. Ik sluit me volledig aan bij de dames. Hierbij schieten woorden helaas te kort. Maar alle sterkte en kracht gewenst! En ik hoop dat jullie dit ooit een plekje kunnen geven. Jullie zijn toppers!
 
Pm wat een verschrikkelijk nieuws hebben jullie gehad. Al die tijd heb ik veel aan jullie gedacht en gehoopt dat het beter zou gaan. Wat moet dit ontzettend moeilijk voor jullie zijn. Zoveel liefde voor jullie mannetje en hem straks los te moeten laten. Dit is het ergste wat je als ouders kan overkomen. Ik hoop echt dat jullie nog een paar mooie herinneringen met Thomas kunnen maken. Heel veel sterkte!!
 
Ik vind het heel dubbel om nu een berichtje te plaatsen, omdat pm dit verschrikkelijke nieuws heeft gehad, maar om nu niets meer te plaatsen en we elkaar dus niet meer op de hoogte houden, tips te vragen of vragen te stellen zou ik ook jammer vinden. Dus kies ik er toch maar voor om dit berichtje te sturen.
Hoe is het met jullie kindjes?
Onze man doet het de laatste dagen heel goed. Hij heeft de afgelopen 4 dagen tot 9uur s ochtends geslapen dus we zijn toen naar 5 flessen van 150 + scheppen dus ongeveer 170 gegaan. Met 6 flessen was het zo proppen. Nu maar hopen dat hij zo door blijft slapen. Ook slaapt hij de laatste 2 dagen overdag veel meer. Vandaag van 1 tot half 5 nog in zijn bedje geslapen. Heerlijk, want de oudste werd vandaag 2 dus even onze handen vrij. Ook de krampjes en reflux lijken minder. We hebben wel 2x per dag een poepluier. De ontlasting is wel dun en nog fel geel. Hebben jullie dat ook?
Ik ga dinsdag wegen en meten en donderdag een telefonische 2maanden afspraak.
 
Terug
Bovenaan