April 2021 uitgerekend

@Jippie, meestal leg ik Neelie in haar eigen bed, behalve als ik aan het voeden ben, maar dat is wel bij ons op de kamer. Meteen met hem naar beneden gaan is een goed optie, zit even niet zo in mijn systeem, maar ga ik proberen!
Vanochtend ging het heel goed terwijl zijn zus toch bij ons op de kamer was en hij was echt vrolijk!
Nu ben ik vooral bezig met wat ik de baby aantrek... Die warmte vind ik altijd zo'n gedoe! ?
 
Dag lieve mama's
Fijn dat jullie gewoon doorgaan met de berichten over jullie kindje(s).. dat ons dit overkomt betekend niet dat het leven niet door gaat. Wij moeten straks ook verder, ook voor onze dochter. In deze situatie is het beter voor Thomas om te sterven, hoe moeilijk ook. Wij geloven dat hij nu bij God mag zijn en dat is goed. Ik wil juist dat jullie bezig zijn met jullie kindjes. Dat is echt heel waardevol. 
Dank ook voor al jullie lieve berichtjes en sterkte wensen.
We hebben er voor gekozen om hem thuis te halen en thuis afscheid te nemen. Vandaag mag hij mee naar huis. Wij gaan nog even genieten van ons kleine dappere ventje en herinneringen maken. 
Herinneringen zijn echt waardevol, juist nu voor ons. Als jullie er even doorheen zitten denk dan aan een herinnering.. de eerste keer dat je hem/haar zag.. het eerste (stuip)lachje.. reactie of opmerking van broer/zus..  dit heeft ons er ook in deze situatie doorheen geholpen! We gaan ook echt veel nieuwe maken, nu met Thomas en onze dochter, straks alleen met haar.. het is goed zo.. we hebben er vrede mee omdat Thomas op geen betere plek kan komen/zijn.
Fijne dag lieve mama's! Jullie zijn stuk voor stuk sterk en liefdevol!
 
 
PM bedankt voor je berichtje! Er spreekt zoveel liefde uit en ik ben onder de indruk van de krachf die je uitstraalt. Ik hoop dat het naar huis gaan goed is gegaan en dat jullie nu nog mooie momenten mogen hebben.
 
@PM wat straal jij enorme kracht en liefde uit, Thomas zal dit zeker voelen! Ik hoop dat jullie voor zolang hij bij jullie mag zijn de mooiste herinneringen kunnen gaan maken samen.
 
@PM;
Wat een prachtmens ben je! Je straalt echt zoveel positiviteit uit en dat is echt mooi om te lezen! Geniet nog maar even van elkaar, voor zolang als jullie dit gegund is. We denken aan jullie!
 
Update;
Vandaag is onze dochter voor de tweede keer bij de gastouder geweest, een hele lieve vrouw. Hier gaat ze nu 1x per week heen op de woensdag voor ongeveer 8 uurtjes. Op deze manier kan ik een beetje bijtanken, want papa werkt alweer volop. Hij werkt in diensten dus ochtend/middag/avond steeds 2 dagen per dienst en dan 4 dagen vrij. Het gaat erg goed bij de gastouder, ik kreeg alleen vandaag door dat ze veel gespuugd had. We gaan dus toch maar weer starten met het jbm vanaf vanavond. We communiceren met de gastouder via app en via een schriftje en dit vind ik zelf wel erg fijn werken. Iemand ervaringen met gastouders?
Wij hebben deze vrouw gevonden via Viaviela. Vanaf september gaat ze helaas stoppen, dus dan gaat ze naar een andere vrouw.
Mama (ik dus) is weer goed bezig, ik ben maandag voor de eerste keer weer gaan fitnessen. Lekker even beetje cardio en gewichten (lichtjes). Morgen pilates (ik ben benieuwd!).
We hebben zaterdag en zondag het babyborrel weekend. Zouden we eigenlijk al hebben gehad, maar toen zat ik er even een paar dagen flink doorheen. We hebben tijdsblokken en hebben mensen een beetje praktisch ingedeeld. Ik heb bij een kennis mini cupcakes besteld en voor de rest halen we gewoon wat fris en lekkers in huis.
Hoe gaat het met jullie? Nog nieuwtjes?
 
Pm wat kom je sterk en krachtig over en wat verwoord je dingen mooi. Ik wens jullie nog een mooie tijd met mooie herinneringen voor zolang die duurt.
Wat mogen Thomas en jullie dochter blij zijn met zulke liefdevolle ouders.
 
Babymomma wat heerlijk dat je weer gesport hebt. Ik ben van de week ook weer begonnen. Ik deed de afgelopen weken al wel sporten bij de fysio maar nu weer de hiit opgepakt.
Leuk jullie babyborrel! Als het goed is hebben jullie ook lekker weer. Doen jullie het buiten of binnen?
Ik heb geen ervaring met gastouders. Die van ons gaan naar het kinderdagverblijf 1 dag in de week. Guus begint 1 augustus zodat ik nog een paar keer een dag voor mezelf heb voordat ik na de zomervakantie weer moet werken.

Verder nieuwtjes... uhm.. Hij is dinsdag gewogen en gemeten en was met zijn 2 maanden 61.5 cm en 5700 gram. Groeit dus lekker door.
Hij lacht lekker vaak en speelt al een beetje in zijn wipstoel. Sliep gisterenavond om 12 uur en werd vanochtend om 10 uur wakker dus mag niet klagen en even afkloppen dat de nachten zo goed gaan haha.
 
Terug
Bovenaan