Update;
Vandaag is onze dochter voor de tweede keer bij de gastouder geweest, een hele lieve vrouw. Hier gaat ze nu 1x per week heen op de woensdag voor ongeveer 8 uurtjes. Op deze manier kan ik een beetje bijtanken, want papa werkt alweer volop. Hij werkt in diensten dus ochtend/middag/avond steeds 2 dagen per dienst en dan 4 dagen vrij. Het gaat erg goed bij de gastouder, ik kreeg alleen vandaag door dat ze veel gespuugd had. We gaan dus toch maar weer starten met het jbm vanaf vanavond. We communiceren met de gastouder via app en via een schriftje en dit vind ik zelf wel erg fijn werken. Iemand ervaringen met gastouders?
Wij hebben deze vrouw gevonden via Viaviela. Vanaf september gaat ze helaas stoppen, dus dan gaat ze naar een andere vrouw.
Mama (ik dus) is weer goed bezig, ik ben maandag voor de eerste keer weer gaan fitnessen. Lekker even beetje cardio en gewichten (lichtjes). Morgen pilates (ik ben benieuwd!).
We hebben zaterdag en zondag het babyborrel weekend. Zouden we eigenlijk al hebben gehad, maar toen zat ik er even een paar dagen flink doorheen. We hebben tijdsblokken en hebben mensen een beetje praktisch ingedeeld. Ik heb bij een kennis mini cupcakes besteld en voor de rest halen we gewoon wat fris en lekkers in huis.
Hoe gaat het met jullie? Nog nieuwtjes?