April 2021 uitgerekend

Ja stom hè, zit ergens dan toch " tussen je oren"... haha althans bij mij!
Ik merk eerlijk gezegd nog niet veel aan mijn lijf, jij wel? Wel erg spannend straks de eerste echo of het hartje klopt..! Zijn er meer die dit hebben?

Hier ook 6 weken ongeveer. Ik merk nog niks eigenlijk. Buik lijkt wel wat dikker maar dat kunnen net zo goed vakantie kilo's zijn! Bij de eerste kreeg ik vooral een opgeblazen gevoel en pijnlijke borsten maar weet niet zo goed meer hoever ik toen was!

[quote quote=10350668]Hier ook 6 weken ongeveer. Ik merk nog niks eigenlijk. Buik lijkt wel wat dikker maar dat kunnen net zo goed vakantie kilo’s zijn! Bij de eerste kreeg ik vooral een opgeblazen gevoel en pijnlijke borsten maar weet niet zo goed meer hoever ik toen was![/quote]
Ik heb dus precies hetzelfde! Best wel " gek " hè? Daarom ben ik zo benieuwd naar de eerste echo sinds vandaag ben ik wel al een stuk misselijker...(helaas..) hoe voel jij je ?

[quote quote=10350516]Ik bijna 6 weken. Nou ik heb eigenlijk nog niet gevreeën sinds ik de test had gedaan maar dat komt meer doordat we veel afspraken hadden waarvan we moe zijn. Had wel al gezegd van de eerst volgende keer dat we gaan vrijen het wel zachtjes moet haha. Ook al weet ik heus wel dat er niets kan gebeuren en het allemaal veilig daar binnen zit, maar toch. Ik vond trouwens bij ons eerste kindje de seks intenser, ben benieuwd of dat tijdens deze zwangerschap misschien ook weer zo is.[/quote]
Hoe voel jij je?

[quote quote=10350720] Hoe voel jij je?[/quote]
Ik voel mij ook vandaag weer misselijk. De werkdag doorstaan voelt als een overwinning. Nu staat er momenteel ook extra werkdruk op mij omdat ik wegens de vakantieperdiode alles in mijn eentje moet managen. Een fijn vooruitzicht voor mij is dat ik over 2,5 week lekker even een paar weken vrij ben.
Mijn borsten voelen al wat groter en mn gewone broek zit niet meer lekker, niet dat ik hem niet meer pas hoor maar de druk die het op mijn buik zet voelt niet comfortabel meer. Daarnaast slaap ik eigenlijk erg onrustig.

Heeft iedereen hier eigenlijk een vroege echo gepland of gewoon pas rond de 12-weken een echo?
Ik heb volgende week maandag mijn intake gesprek en zit eraan te denken om misschien wel een vroege echo aan te vragen voor wanneer dat daar mogelijk is. Gewoon om die onzekerheid weg te halen over hoe het daar binnen gaat.
@Mverb en @Junidochter Van harte gefeliciteerd!!

Hier wel al vanaf de innesteling klachten. Kan ook toeval zijn maar dat weekend van de innesteling heb ik echt enorm buikkrampen gehad een paar dagen. En na 3 dagen ging het beter, maar werd ik met vlagen misselijk en nu nog steeds met vlagen heel misselijk en ik ben echt heel moe. Nog een week tot de 1e echo. Zoooooo spannend, maar nu lekker op vakantie dus minder tijd om aan te denken en dan vliegt de tijd lekker. 

Terug
Bovenaan