@ Jasmijn, ja denk dat het ook een fase is! Het gaat al een stukje beter! Ik weet dan gewoon eigenlijk goed dat dat het is, en dan toch is er onzekerheid... Hoort erbij denk ik. Osteopaat staat voor volgende week in de agenda, meer preventief dan iets anders. Heb na mijn zoontje toch een beetje angst voor veel huilen en slecht slapen enzo, dus gewoon even voor de zekerheid!
@liza klinkt alsof dat heel goed gaat bij jou! Wat fijn! En fijn dat je zo'n tuin hebt! Zeker met dit weer joh!
Hier gaat het met twee kinderen over het algemeen heel goed, ik mag echt niet klagen. Heb, zoals jullie hebben gelezen, echt wel dagen dat ik even een ontploft huis en ontploft hoofd heb aan het einde van de dag, maar over het algemeen tevreden met hoe het gaat. De peuter heeft geen last van giga driftbuien ofzo, maar wel af en toe jengelen en aandacht vragen. Probeer het dan zo positief mogelijk op te pakken. Daarnaast leggen zijn vader en ik hem om en om in bed en krijgt hij echt even helemaal alleen alle aandacht van een van ons en hebben we dus elke avond lekkere knuffelmomenten! Lezen we uitgebreid een of twee boekjes en zingen we een liedje.
Hij kan nu dus zelf uit bed ? en klimt over de rand van het ledikantje. Hij riep vanochtend heel braaf vanaf zijn kamer dat hij wakker was en zat al pal voor de deur te wachten, helemaal trots op zichzelf! Tijd voor een groot bed denk ik! Hebben jullie peuters dat al en hoe ging het aanwennen?